Anketa:
Nové oficiálne videá:
Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuRozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokRozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
Zdravim...chcel by som sa opytat,ake su rozdiely medzi vyfukmi z hliniku,karbonu a titanu...ktory z nich je najlepsi? zavisi od materialu aj zvuk? |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
1."ake su rozdiely medzi vyfukmi z hliniku,karbonu a titanu" - rozdiel je v materiale z ktoreho je vyrobeny rozdiel je v hmotnosti |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
Od materialu zvuk zavisi - minimalne ten karbonovy ma hlbsi. A co sa tyka toho titanu - neviem o tom, ze by sa robili titanove vyfuky, urcite bezne k dostaniu nie su. Vacsinou sa jedna o imitaciu titanu - jednoducho povrchova uprava ocele (antikoru). |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
agree dobre vravis... titanovy lauf by bol drahy spasik... |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
Samozrejme že sa robia aj titánové výfuky. |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
tomxx - ved to je diskusia o vyfukoch v topiqu, v ktorom sa zzz4 pytal na vyfuky, tak kde je problem??? |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
ZZZ4 sa pyta na rozdiely medzi vyfukmi. A k tomu patri aj cena, nie? Takze sme sa opytali Vadima, ci podobnu cenu pozna a prezradi. ...alebo Ty si myslis, ze to zakladatela temy nezaujima? |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
pri vymene koncoviek ti automaticky,servis alebo firma kde si to davas robit,aj doladi/pretryskuje karburatory?myslim ak je to autorizovany predajca tej znacky motorky ktoru vlastnis... |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
zzz4 urcite nie automaticky... je to praca a za pracu sa plati... zaplatil by si automaticky za nieco co si si nevyziadal? |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
tak to asi neurobia automaticky...ale pri garancnych prehliadkach sa to robi,ci nie?ak sa to robi tak by som si ten vyfuk kupil tesne pred nou a keby som tam prisiel tak by mi to naladili....ak nie tak si to budem musiet zrejme zaplatit... |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
zzz4 - pri vymene vyfukovej koncovky by bolo vhodne dat filkter s väcsou priepustnostou (napr. KN, green filter) pretriskovat karburatori (dinojet), nebolo by odveci vymenit aj zvody. ak sa na to odhodlas daj to zpravit niekomu kto ma brzdu, aby ti to vyladil |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
ZZZ4, automaticky ti to urcite neurobia, dokonca som sa na to nedavno pytal s istom znackovom servise a odpoved bola, ze to ani velmi netreba, pokial nejdes zavodit. V podstate netreba, ale potom odpalis motor skor ako normalne. Su vsak aj vynimky, napriklad ujo Vadim, ktory vymenil vyfuky za hole laufy a nabehal tak 90 000 km bez ujmy. Takze tak ako pise Zajo78, najlepsie je odladit to na brzde (pripadne s lambda sondami) a mas istotu. |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
S tou brzdou je to kadejak, pozri www.lpx.cz, v pravo dole s nazvom dynomanipulace.... |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
no a pri tych garanckach nekontroluju (neladia) karburatory? |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
zzz4 - tak to neviem, ale zosynchronizovat by ti ich mali, skus sa informovat v servise, vsade je to inak |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
V slusnej servisnej knizke a tiez v manuale je pisane, co sa po konkr. pocte km ma kontrolovat a co menit. A podla toho by mali postupovat servisy v ramci garancnych prehliadok. |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
zzz4, ladia, ale len podla hodnot v tabulkach, alebo od oka pridaju-uberu. Na SK nemaju znackove servisy masiny na meranie exhalatov a vykonu. Alebo chod do AT, tam ti to odladia, ale za to si zaplatis... |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
A co chces pretryskovat? Ved nova Kawa Z750 je striekacka. Pri vymene koncovky by bolo dobre nahrat novu mapu vstrekovania. |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
co to znamena ze 750 je striekacka...?mam asi dost hlupe otazky co?! kazdy vyfuk ma inu mapu vstrekovania...?neviem ze kto by a kde by mi to mohol nahrat...nie je lepsie to radsej nechat tak ako je to pri original koncovke? |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
najdrahsie vyfuky su originalne . Tiez som niekde cital na motorkari.cz ze chlapik vymenil za ladeny na nejakej R6 ci R1 neviem a motorka dobre nesla , ale vsak preto sa tam davaju aby isla lepsie nie ? mozno trebalo aj motor upravit. |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
striekacka nema karburator ,ale priame vstrekovanie /elekricke -riadiacu jednotku |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
ja mam podobny problem! mam Z750 som kupil vyfuk COBRA/este je to zabalene/ z anglicka .Samozrejme viem ze motorka ma vstrekovanie .Material lesteny nerez tvar kruhovy!je to mensi lahsi ako orig.vyfuk |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
Tie problemy s výkonom to nieje kôli tomu ze urezali katalizator? Vraj ked Lambda sonda nezaregistruje ciste plyny z kata. tak motor prechádza do tzv. nudzoveho rezimu - pri ele. vstrekovani a teda klesa výkon. |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
motorky nemaju riadeny katalizator-s lambda sondou -len auta. |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
davide , tak na co tam ta lambda sonda je ? |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
duggo:ta moja urcite nema-motorky maju 1 cestny neriadeny kat!Auta maju 3 cestny riadeny !! a tam je potrebna ta sonda. |
Re: Rozdiely medzi vyfukmi z hliniku, karbonu a titanu
Novsie moto maju riadeny katalyzaror z lambda sondou. Lambda sonda je snimac ktory odovzdava data o vyfukovych plynoch do riadiacej jednotky. Registruje ci do vyfuku nejde nespalena zmes napr. co pre katalyzatro pohroma lebo mu hrozi vypalenie. Ked das ladaky motor znemi spalovanie a lambda sonda to registruje preto sa moze stat ze motoru klesne vykon alebo sa prepne na nudzovy rezim. Niektore motoservisy vedia tento problem riesit, dokonca ponechaju lambda sondu aj na ladakoch. |