Anketa:
Nové moto videá:
Varovanie pred nebezpečnou poverou - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuVarovanie pred nebezpečnou poverou - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Mne sa zas paci povera ze ked podradujes a mas stlacenu spojku tak borci brnknu po plyne nech lahsie cvakne nizsi kvalt |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (07.01.2013 8:05) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
shushen: to nebol dobry napad otvarat tuto diskusiu znovu |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Nehcem sa tu do nikoho .ebať, lebo aj tak tu nikoho nepoznám, ale oveľa radšej ako cacao mám klasickú sooooodu |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
otvorím staršiu tému ale je to ozaj taká konina s tým kakavom? tuna šéfino sa celkom vyzná čo tak čítavam jeho testy, tak hádam viem o čom hovorí.. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
No motor od vyroby na kluke ma urcitu volu takzvanu toleranciu ta kluka beha hore dole ked sa toci robi urcitu odstredivu silu ak ten motor jazdi len slusne nikdy sa ta vola na kluke neuvolni do spravnej voli tak preto motorke ktorej dobre nakladas ma volnejsie vole a ano ide lepsie je zivsia ako na tej ktorej o ktorej bolo spominane ze majitel ju nerozbehal bude leniva az kym neumre lebo kazda raz umre len zalezi ci bola ziva ci mrtva ano treba jej ladovat aj ked nemyslim za zimna omedzovac a nemyslim ani do cerveneho pola ten motor ak ma 170 koni a 300 KG aj z jazdcom no nemozes mu ublizit ked ma pravidelny servis |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
somarikom, co veria na pocity staci vymenit olej, alebo opravit defekt a vobec nemusia davat svojmu stroju kakao... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Pozrel som si to a 1.9 TDI PD 77 kw je presne ten isty motor ako 1.9 TDI PD 74 kw , iba upravami softveru v riadiacej jednotke zvysili vykon a ten 77 kw moze mat aj filter pevnych castic. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
riki1 |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Nechce sa mi to cele citat nektore nazory neviem ci tu niekto spomenul ze riadiace jednotky maju pametovy efekt a zapametaju si (styl jazdy) a prisposobia sa tomu a motor zlenivie ,treba to potom resetovat PC a nacitat nove data dat mu trosku kakao aby vedel kde je sever vo vseobecnosti motory ktore pouzivaju ludia ktory sa boja vyuzit cele pole otacok su lenive a maju zanesene sacie a vufuk trakty a potom to cmudiiiiii |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
[ |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
commonrail je najlepsi....VW group sa ku nemu vracia koli spolahlivosti. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
@Vadim: ked som na zaklade siahodlhej diskusie konecne pochopil "vočtadygou", musim dat za pravdu Raptorovi! Uz len z historie spred 30 rokov: novy motor bol v zabehu...do tych 15 tis km. Potom na nom tatko jazdil predpisovo, podla manualu, ale obcas si ho pozical vydareny syncek, ktoy mu dal, vo vasej terminologii, "kakao"! Tieto motory slapali naplno, po 70-80 tis km GO a situacia sa opakovala. Este lepsi priklad je nepredajne Ferrari Testarosa, ktoru jazdila CH dochodkyna a radila pri 3-4 tis otackach. Nepredajny kus, lebo to auto jednoducho NEJDE!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jarik (13.08.2011 19:08) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Hm, chlapi, tak sme sa zase raz niečo hodnotné dozvedeli o nebezpečných poverách tento raz asi od skúsenej to baby o väčších cicinách, plyne a tak.. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
zvyčajná krčmová chlapská hádka kto má výkonnejšie auto , menšiu spotrebu a vetšiu cicinu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nicollka (13.08.2011 17:07) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
mám Fiat Mareu JTD a má cez 320 000km a pôvodné vstrekovače, čerpadlo turbo a aj všetko ostatné a to je ešte nachipované. A to ho vytočím aj do maxima (cca 4500ot/min). A turbo odpáliš najskôr, ak po rýchlej jazde napr po diaľnici zastavíš a hneď vypínaš motor. A skoro všetky diesle zvonku majú cez 300-400 000 km keď sa to sem dovezie. To, že je pár nevydarených kusov neznamená, že je diesel zlý. Poznám xxx benzínových motorov čo sa stále serú a žerú peniaze. Aj na emisnej sa pýtajú, že kedy bol menený remeň, lebo oni si to neberú na zodpovednosť ak motor nevydrží. Do obmedzovača ten motor proste musí vydržať. Ak nie tak by sa tak či tak rozpadol. Motor sa môže kľudne vytáčať, je na to konštruovaný, zvlášť motorky. Sú to jeho pracovné otáčky. Už vás vidím všetkých ako tu jazdíte predpisovo a nikdy to nikdy nevytočil na maximum a nikdy nikto neprekročil rýchlosť. Na motorke sa vozím lebo ma to baví a niekedy mám chuť tomu riadne naložiť inokedy idem klíďo píďo. Väčšinou sa snažím dodržať rýchlosť hlavne v obci, ale jazdím tak ako ja chcem a ako sa cítim a aj s rizikom, že ma môžu namerať. Motorka má slúžiť mne, nie ja motorke. Takže kto chce nech si to vytáča po maximum nič sa nestane ak je motor dobrý a môže byť aj starší. Skôr treba dbať na servis (výmena náplní, rozvody atď) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
... jasne ze su PD ... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
CB - som si vsimol ze tieto "novsie" diesle su velmi haklive na naftu...Mozno ak by si tankoval nejaku lepsiu, teda neviem co tankujes, ale aj fordy su na do dost haklive a tak isto aj peugeoty... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Nechcem sa opäť chváliť mojim Cliom ale jeto 1,5 Dci a je to snáď najhorší motor aký som kedy mal. Teda nie že by to nechodilo, to zas nie pri váhe toho Clia to ide ako guľa, ale má to necelých 200 000km a v 4V motore som vymenil 5 vstrekovačov |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Pitaz: ale tebe pradie pod kapotou "pan motor" taha jak kon skoro od volnobehu, ziadna turbodiera ludovych priblizovadiel z praveku a spotreba na paradu... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
raptor, aj by som sa asi s tebou zacal hadat, ze pri tomto motore je to viac pravidlo ako stastie |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
a aj spln mesiaca vraj vplýva na výkon motora. minimálne 10PS. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
black333 > Upravené 2 krát. Naposledy upravil riki1 (12.08.2011 19:53) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
black333 > nad tym 77 kw "PD" som sa velmi nezamyslal, prebral som to od MarekZ iba som vymenil 105 koni za 77 kw , moj 74 kw je urcite PD. Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (12.08.2011 19:36) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
pitazku ber to tak ze to je viac stastie ako pravidlo a chytro to predaj Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.08.2011 18:51) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
a ja mam commonrail, ktory funguje uplne bez problemov (a bez vymeny turba) uz skoro 300 000 km.. a co mam robit? |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
riki1-to mi chceš povedať,že 1.9TDi 77Kw je PD?To mysliš važne?Okrem toho,najlepšim 1.9 TDi su uplne prve TDi-čka,ktore boli montovane v trojkovych golfoch,prvych oktaviach a audi 80-tkach. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
tombar - ja som ani nevedel, kto to napisal. ako ano, vyfukne ich a precisti to kakaom. ale ze by nafta potom vo vyfuku zhorela sa mi nechce verit |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
nemyslim ze by si riadiaca jednotka pamatala nieco o zvyklostiach vodica (aspon teda moja) ale snazi sa napriklad vyrovnavat nerovmernu vykonnost jednotlivych valcov pridanim alebo ubratim mnozstva vstreknutej nafty do nich |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
chester .. sak ju vyflusne , nejake sadze zaspinia inak biely/ bezfarebny dym ... iba teoretizujem tak sa nehnevaj hned namna :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil tombar (12.08.2011 17:19) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
valach zdielam podobny nazor,ja este doplnim ze si myslim,ze vplyv na "zivost" motora ma aj teplota oleja,ked zohrejem normalnou jazdou a povedzme ma motor 90st sprava sa nejako,ak ho ponahanam, teplota oleja sa zvysi,znizi sa viskozita a klesne odpor v motore voci pohybu suciastok, |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
tombar > |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
ludia.. nechce sa mi to cele citat. moze mi ale niekto prostrednictvom SS vysvetlit, ako moze v dizli pri kakau vyhoret nezhoreta nafta vo vyfuku? lebo aj ked ju budes sprejom striekat do ohna, tak sa nechyti.. dakujem |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
valach ... to stou astrou nemohol byt nejaky upchaty katalyzator ? tiez ma nekamenujte iba nahlas myslim ... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
a nemôže to byť takto? |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
diesel je shit ... ze to uz tak mozem povedat .. v dieseli ti srdce nezaplesa ked ho vytocis a 7500 otacok ... diesel neznie ako bestia a nerobia sa sportove auta s dieselom ... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Nuz, len kvoli nicku poskytnem svoj skromny nazor . Minimalne na dieseloch s turbom nie je zle obcas im stupit na krk, aby sa si napr. turbo precvicilo cely rozsah otvorenia/zatvorenia lopatiek. Tomu, kto to dusi nizko sa moze stat, ze jedna z krajnych poloh nie je dostatocne castou vyuzivana a zacne sa zadierat, coho dosledkom je, ze ked bude treba, nebude fungovat ako bolo planovane. No a taketo "precistenie" krajnych poloh si viem aspon teoreticky predstavit asi aj na inych komponenoch moto (aj ked vyznam kakaa by som zasa neprecenoval). No a to, ze ECU naozaj moze vplyvom jazdy zleniviet je asi tiez uz overene, t.j. obcas na dialnici vytocim TDI po cervene, ale nijako extra to zasa neprehanam.... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
riki1 , či je common rail lepšie riešenie , o tom sa dá dosť pochybovať , pracuje s vyšším tlakom , čo by malo viesť k zníženiu spotreby (ekológia) , ale vedie , bohužiaľ , aj k zníženiu životnosti . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (12.08.2011 13:53) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Hlavne keď si kúpiš TDI po majiteľovi, ktorí jazdil štýl "cacao". |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
No a ked uz rozoberame PD a "NePD", tak najprv tu boli TDI s rotacnym cerpadlom, ktore dodavalo tlakovu naftu po vysokotlakych potrubiach ku vstrekovacom, stale ku tomu ktore to prave potrebovalo. Tie vysokotlake potrubia nie su velmi vhodne a tak sa nemecki konstrukteri rozhodli pre dalsi logicky krok a vysokotlake rotacne cerpadlo aj vysokotlake potrubia zrusili a pridali na vackovy hriadel dalsiu vacku (pre kazdy valec ) a cez vahadlo ktore tlaci na piestik vytvaraju tlak nafty priamo v vstrekovaci. Podla mna je to velmi elegantne aj ked prilis "zmechanizovane" riesenie, take typicky nemecke. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
TDI ma nevyhodu, ze je tazsi a tak trpi viac podvozok v predu, auto je kus viac nedotacave ako ked je tam benzin, ale vydrzat musi hociake TDI aspon 500 000 km , pri normalnej udrzbe a rozumnom pouzivani aj vratane turba. Ak si vsak kupis TDI po nejakom mantakovy tak sa samozrejme nedoplatis na opravach to je jasne. A hlavne ked je vacsina predavanych aut este aj stocenych, tak potom uz ... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Keby som si mal kupit diesel, tak by mi tyzdenne musel urobit vela Km aby si tym rozdielom na spotrebe a cene nafty oproti benzinu zarobil na naklady spojene s udrzbou, opravami. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
baho: |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
PD je jeden veľký konštrukčný nepodarok. Nekultivovaný motor , zvukový prejav horší ako traktor, a keď sa vyklepú vstrekovače v hlave, potom sa uvidí - čo sa ušetrilo na nafte - ide do opravy hlavy, ak nebude treba novú... Staré TDI boli niečo úplne iné, tam sa dalo hovoriť aj o úspornosti, aj o životnosti, aj keď zvuk tiež nebol silnou stránkou týchto motorov... A ešte jeden poznatok - každý tdičkar rozpráva o krásnej spotrebe pod 5 litrov, a keď sa do toho auta človek sadne, vidí na displeji trochu iné čísla... A už vôbec nik nehovorí o zničených riadeniach, ramenách, čapoch a silenblokoch... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Golf 2,0 TDI dialnica 140-150, mimo 105-115 mesto 50-60 |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
MarekZ > tebou spominany 1.9 TDI PD 77 kw je ten novsi a podla mna nestastnejsi motor |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
focus 1.8tddi priemerka 6.7 (80-90% je dialnica a mesto) ale vcera som siel tak pohodovicko ale nie pomaly do modry a spat a dal som to za 4.6. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
A ked si uz porovnavame, kto ma vacsi: |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Nejazdis vela po meste a relativne kratke trasy? |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Zaujimave spotreby tu citam , ja som mal na dvojrocnom Golfe s 1,9TDI PD 105k priemerku dlhodobo okolo 6,7, najma mesto a dialnice, priserny motor, zvuk ako traktor, najazdene to malo 70 000km. Teraz mam C5 2,0HDI 140k, mam to od nova, najazdene 5000km, zatial priemerka 6,4, jazdim rovnako, auto ma ale 1,6 tony. V meste jazdim podla predpisov a nie agresivne, dialnica 140kmh tachometrovych. Spotreba do 7 litrov na dizli pri rychlejsej jazde je asi taka motoristicka latina, ci? |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Technicka otazka: co vlastne myslel autor pod pojmom "pridat kakao?" No nieeee, seriozne, lebo ako tak citam, prispievatelia si to vysvetluju rozne.... Uz par noci kvoli tomu nespim, takze, pre nas, pribrzdenych: "Voc tady gou???!!!" |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Rychlost musi ist do spotreby, to je fyzika. lebo prekonat odpor vzduchu, je to, na co potrebujes hlavne palivo. To co minies na zrychlenie, mozes vyuzit ako zotrvacnost a potom uz iba trenie na co este minas palivo, ale to je malo. Dnes plati, ak chces mat najnizsiu spotrebu, treba ist co najpomalsie na najvyzsom prevodovom stupni. Moj traktorik, to v tom pripadne zvladne aj pod 4 litre, ale aj ked idem okolo 90 a iba pri predbiehani na plne pecky, tak okolo 4,3 na dlhej ceste. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Passat 2,0 benzín výroba v r. cca 1995 trasa: BA - Praha pohodová jazda rýchlosť do 110km/h spotreba okolo 7L /100km |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
MarekZ ... nic si nevypytal ... keby si vypytal pas tak neviem ci by mi preslo ze nerozumiem slovu pas ... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
blaho - mne je jedno, co si myslis. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Aaaale ved ked budu vsetci chodit na vodik alebo elektrinu, tak nam viacej zostane a mozno aj zlacnie, ked uz nebude dopyt. Len sa bojim ze to potom zdania nejakou brutalnou ekologickou danou. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
No to uz asi jedine zostava...A take to je zaujimave, len tej ropy je malo |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Potom budem veteranista. Pomalicky ale iste sa uz nim stavam. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
som zvedavy, kedy pride uz ta doba, kedy klasicke mototry sa uz nebudu pouzivat a auo nam bude opravovat elektrikar alebo neviem kto - zalezi aky "pohon" to bude mat...Potom to tu vsetko bude minulost |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
@yamaha901: chlapi kt. by mi mohli byt vekom mojimi otcami budu mat trosku rozumu a nebudu sa hadat pripadne ked uz si nevedia prist na meno tak si daju "přes hubu" a svaty pokoj NEBERTE NÁM PRINCEZNU!!! Dieta, v tvojom veku, som pred 20 rokmi naucil vsetko okolo motorov a aut. A potom sme kupili auto, co pod kapotou malo jeden cierny dekel a elektroniku.... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Abion!!! Plyn je do sporaka, nafta do traktora a benzin do volva |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
mm zaujimava diskusia..... a to som si myslel ze chlapi kt. by mi mohli byt vekom mojimi otcami budu mat trosku rozumu a nebudu sa hadat pripadne ked uz si nevedia prist na meno tak si daju "přes hubu" a svaty pokoj |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
albion: dvestovka ako sto tam, sto späť? Inak si tú spotrebu neviem vysvetliť... že sa ešte tí inžinieri vo fabrikách o niečo snažia, keď už sú na svete benzínové 4,0 w8 motory čo pri 280 žerú 14, a predpokladám tdi čo pri 200 žerie 6,4.... Radosť žiť... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Heh super... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Albion: |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Minule som jazdil na švagrovom passate W8 4.0L, a 14/100 to žere pri slušnej predpisovej jazde... Ak dá vodič cacaooo ako že som aj dal, tak to môžem porovnať so 410 kw Manom, čo jazdím pracovne..... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
tak ako to vlastne je ? |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Veľmi som chcel prispieť, ale napadá ma iba prirovnanie : Ako ženy chlapci. Ako ženy. Hašteriť sa na píčovin* a každá chce mať pravdu |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
papiboy: no spapa to aj 10 litrov ked to vytacas ale je to zazitok len maloktore auto bez truba ti da z 0-100 za 8 sekund, nehovoriac o tom ze to ide cez 200km/h zostrelilo to uz aj bmwcka a kadejake ine nabite rarohy |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
tombar: to si ake doklady ukazal policajtovi ak nie slovenske? Ci mu nezaplo, ked mal v ruke slovensky obciansky alebo pas? Alebo mas aj UK obcianstvo? Ci si nevedel vypytat ani len "passport"? |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
ty nedavaj kakavo, ty uz mas "skvely prikon" lol valam sa |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Zdravim, ja som sa Vas odbornikov na kakauka chcel len spytat, ze ci som aj ja kakaukar, mam preplnany benzin 1.5 skoro kazdy den jazdim sportovo a vykrucam motor tesne pod cervene pole a obcas to skoci aj do neho aspon na par km? mimochodom tymto stylom mam najazdene uz cez 100.000 km (a ma uz 6 rokov) a auto nemalo nikdy ziaden problem prave naopak ma skvely prikon ktory slusne tlaci do sedadla a zda sa mi, ze rok od roku si kladie latku vyssie a vyssie, zrejme nechce zaostavat za dnesnymi produktmi aspon motoricky. v pripade ak nie som kakaukar, co mam urobit aby som nim bol? a je nim nutne v mojom pripade vobec byt? Dik za odpoved |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
RH+B ten rozdiel by poznal aj debil Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (09.08.2011 17:57) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Este stale onanujete? |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
A nemal by sa k tomu vyjadrit aj dotknuty? motoride.sk/?login=Cacao ! "Tož lepší, je ovčí hnúj na čelo..." je moj nazor. Niekedy predajcovia do motorov aut miesto oleja strkali banany.... Skutocne to chvilu podstatne zredukovalo klepoty a rozne pazvuky..... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
a unika mi stale pointa,naco je tato diskusie dobra..keby tu bol antal ,tak sa dostanete max po 10 prispevok a idete k ladu.. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
moja 3.2 n/a nezere pod 11.5 niekedy aj 17 si potiahne :D ale potom mi uz chyba aspon milimeter na zadnych gumach :D Upravené 2 krát. Naposledy upravil tombar (09.08.2011 17:10) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Keď spálim v krbe za hodinu pri plne otvorenej komínovej klapke pol kubíka dreva tak tam zostane menej popola ako keď spálim za hodinu pri privretej komínovej klapke štvrť kubíka dreva. |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
20-rocny demmoo je natolko vyjazdeny, ze si sadne do Suzuki Ignis a vie povedat, ci motor ma menej vykonu ako pred rokom |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
S tymto musim iba suhlasit, Vadim ma pravdu (aj ked stale je rypak ) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
už sa nehádajte ako malé deti Raptor radšej mi chytro odpís na maila lebo tú reťaz mi trhá hrozne už ;) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
ty brdo, ten golf, Upravené 1 krát. Naposledy upravil kilix (09.08.2011 12:47) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Keď som si pred rokmi dával chipovať svojho ropáka(u popredného SK chiptunera) tak mu vravím "nejak to dymí" (keď to skúšal na brzde) a on mi nato jednoducho : NO SMOKE - NO FUN a nieje čo riešiť |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
To si nemyslite, že len tu sa hádate, je to večná téma od konca 19. storočia. Jednoznačný verdikt sa blíži úplnou "idiotensicher" elektronikou a zasenzorovaním aj šnúrky od topánok vodiča. Potom už asi môžeme robiť s plynom, čo chceme, motoru to nepomôže, ani moc neuškodí. Sám si zabezpečí ideálne podmienky v každom režime... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (09.08.2011 12:00) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Fiha - takze koncis lebo zrejme som tvrdil 09.08.2011 11:32 asi celkom aj pravdu |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Pre mudrlanta od polície: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (09.08.2011 11:43) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Pre "predajcu" : Upravené 1 krát. Naposledy upravil Johnny55 (09.08.2011 11:33) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Po slávnostnom príchode Svedkov Raptorových , ako sa hovorí "shrnuto a podtrženo": Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (09.08.2011 11:17) |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Žiadnemu motoru nemôže uškodiť, ak sa občas využije celé pásmo otáčok - na to je to pásmo určené. Kto nevytočí aspoň párkrát mesačne blízko k červenému, si zle kúpil... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
baho: |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
fuuuha ťažká diskusia... |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
Egreš: Ja verím tomu, že ten motor môže žrať 14, ale nie pri tej rýchlosti čo si písal... to si hádam nebudeme klamať. Je mi jasné že napr. po diaľnici pri 160 to zožerie hádam menej ako HTP idúce tou istou rýchlosťou, lebo kým passat pôjde prakticky na zvýšený voľnobeh, fabia na hranici deštrukcie |
Re: Varovanie pred nebezpečnou poverou
baho: Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (09.08.2011 8:35) |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce