Anketa:
Nové moto videá:
--== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==-- - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiu--== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==-- - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok--== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
prosím vás, |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
ooo prepáčte, má to byť scooter 2T |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
Branis, naporove sanie sa uplatnuje pri rychlostich ktore skutre dosahuju pri pade zo skaly |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
tomxx alebo ked sa skutristovi zachytia traky o zadny spoiler Alonsovi na F1. |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
tomxx, kxbibo - |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
aha, no dakujem ešte že som sa opýtal, |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
Hayabusu s turbom som uz videl, ale skuter veru este nie |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
Jedine co ti pomôze je dat karbes s vacsím difuzorom, alebo dat zvačšit objem motoru. Ta dilema ci taky alebo onaky karbec to je jedno, rozdiel bude minimálny - ak vôbec. Alebo dat zbrusit hlavu o nejaku tu desatinku milimetra a potom to pôjde lepsie, ale to je krok ktorý ti neodporúcam je to lacne ale zivotnost sa rapídne znízi, len kôli teplote motoru. A este k tomu, ked zvysujes výkon na motore musis zabezpecit jeho zvýsene chladenie, co je nemozné.A mazanie - kvalitnejší olej. Pri saní je dôlezite aby bol vzduch pokial mozno co najchladnejší, ale to urcite vies. |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
tomxx -- ako turbo nie turbo, iba ten zvuk je identický... |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
BranissVR6 - kup si vacsiu a vykonnejsiu moto, lebo inak "Ja nerozumiet reci tvojho kmena". |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
ddatell Neregistrovaný |
Male dvojtakty su citlive na zasahy do sania a vyfuku jak kozka na c..e. Hlavne ten tuning rob tak, aby zmeny boli vratne, lebo sa na jesen po tunningu budes uz iba kolobezkovat. |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
milan3232 - nemôžem, mám iba 16 a vodíčák na 50cm a mám 100cm ake v tp je to 50cm , a ja mám aj 660 a 500 |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
Hmmm, 16 na krku a tri motorky... Davaj bacha aby Ta tu niektori neukamenovali |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
Jeeeezis to si taký mladý??? Nikam sa nezen vsetko ta v zivote pocká aj výkon! |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
Tym je vsetko povedane... Mal som taky tusak. |
Re: --== obyč. alebo náporové sanie.scooter T ==--
Skus spraviť tuning občianskeho na 18 a vodičaku nad 50cm3 to je jednoduchšie |