Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1617 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28555
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17006)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11549)

kupa Z750 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiukupa Z750 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
11.09.2012 13:54

kupa Z750

MMartin000
 Turista 

Ikona

potreboval by som pocut nazory na kawu Z750 r.v.2006
- spolahlivost, resp. kazovost (co odchadza)
- skusenosti (kto taku masinu jazdil)
- spotreba a vlastne hocico


11.09.2012 14:39

Re: kupa Z750

SimonPN
 Jogurťák 

Ikona

Podľa mňa je to dosť v pohode moto. Nemal som s nou žiadne problémy, okrem spojkového lanka, ale to je bežná vec. Išiel by som zase do nej, ale len v zelenej farbe ! >:-)


11.09.2012 17:24

Re: kupa Z750

Steveo55
 Kávičkár 

Serus, mám r.v. 2005, akurát kapoťáka... ale to je to isté...
Vlastním moto už tretí rok a spravil som na nej zatiaľ 30 000 km. Za celý čas mením iba základné veci, ako je olej, filter (olejový+vzduchový), 1x brzdové platničky, 1x reťazovú sadu, 1x sviečky a gumy. 1x som nechal nastaviť podtlaky a vymenil som olej v tlmičoch za tuhší. Menil som ešte ložiská v kolesách, pretože mi odišli guferá a keďže to nebola veľká investícia, tak som vymenil aj spomínané ložiská - bohovsky sa tým zlepšila jazda. Momentálne má najazdených 67 000 km a čakám, že bude možno treba vymeniť spojkové lamely (subjektívny pocit - možno sa mýlim), batériu a budúci rok jej nechám opäť skontrolovať podtlaky.

Moto ma nikdy nenechala a bez spomenutých vecí v podstate lejem iba benzín a to sa na nej skoro každodenne vozím.

Môžeš s ňou jazdiť agresívne, ale aj kľudne - zvláda oboje. Podovozok má síce svoje hranice, ale pre bežného človeka je to úplne prijateľné a taktiež veľa záleží od obutia. Dostaneš ju v pohode aj na koleno. 110 koní poteší prejazdom každou zákrutuou a výjazdom z nej sa ešte stíha brať na zadné. Brzdy sú dosť ostré, na tie sa môžem kedykoľvek spoľahnúť, ale treba sa ich naučiť správne ovládať. Prevodovka je tichá, ale sem tam trafíš falošný neutrál. Touto chorobou trpia aj novšie zedky, dokonca aj nová Z750R - treba na ňu trošku agresívnejšie, ale nie je to nič strašné. Za celý čas, čo ju mám som tam falošný neutrál zaradil možno 5x a to bolo mojou chybou, pretože som tam rýchlosť kopnul iba jemne - čo je celý problém.

Spotreba na nádrž:
Agresívna jazda: 180 - 200 km (cca 8 l/100km)
Mesto + jazda do 160 km/h: 230 - 250 km (cca 6,5 l/100km)
Turistika - jazda do max 130km/h: 280 - 320 km (cca 4,8 - 5,5 l/100km)

Interval výmeny oleja: 6 000 km

A to je asi tak všetko. Keby máš ešte nejaký dotaz, napíš.

Števo 8-)

edit: korekcia

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Steveo55 (11.09.2012 17:29)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.