Serus, mám r.v. 2005, akurát kapoťáka... ale to je to isté...
Vlastním moto už tretí rok a spravil som na nej zatiaľ 30 000 km. Za celý čas mením iba základné veci, ako je olej, filter (olejový+vzduchový), 1x brzdové platničky, 1x reťazovú sadu, 1x sviečky a gumy. 1x som nechal nastaviť podtlaky a vymenil som olej v tlmičoch za tuhší. Menil som ešte ložiská v kolesách, pretože mi odišli guferá a keďže to nebola veľká investícia, tak som vymenil aj spomínané ložiská - bohovsky sa tým zlepšila jazda. Momentálne má najazdených 67 000 km a čakám, že bude možno treba vymeniť spojkové lamely (subjektívny pocit - možno sa mýlim), batériu a budúci rok jej nechám opäť skontrolovať podtlaky.
Moto ma nikdy nenechala a bez spomenutých vecí v podstate lejem iba benzín a to sa na nej skoro každodenne vozím.
Môžeš s ňou jazdiť agresívne, ale aj kľudne - zvláda oboje. Podovozok má síce svoje hranice, ale pre bežného človeka je to úplne prijateľné a taktiež veľa záleží od obutia. Dostaneš ju v pohode aj na koleno. 110 koní poteší prejazdom každou zákrutuou a výjazdom z nej sa ešte stíha brať na zadné. Brzdy sú dosť ostré, na tie sa môžem kedykoľvek spoľahnúť, ale treba sa ich naučiť správne ovládať. Prevodovka je tichá, ale sem tam trafíš falošný neutrál. Touto chorobou trpia aj novšie zedky, dokonca aj nová Z750R - treba na ňu trošku agresívnejšie, ale nie je to nič strašné. Za celý čas, čo ju mám som tam falošný neutrál zaradil možno 5x a to bolo mojou chybou, pretože som tam rýchlosť kopnul iba jemne - čo je celý problém.
Spotreba na nádrž:
Agresívna jazda: 180 - 200 km (cca 8 l/100km)
Mesto + jazda do 160 km/h: 230 - 250 km (cca 6,5 l/100km)
Turistika - jazda do max 130km/h: 280 - 320 km (cca 4,8 - 5,5 l/100km)
Interval výmeny oleja: 6 000 km
A to je asi tak všetko. Keby máš ešte nejaký dotaz, napíš.
Števo
edit: korekcia
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Steveo55 (11.09.2012 17:29)
|