Anketa:
Nové moto videá:
BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuBMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokBMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Co na to poviete (viď video)? Má niekto obdobnú skúsenosť? |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Zaujimave, ze mu BMW neuznalo ziadnu reklamaciu, nie je to bezne. Na druhej strane stazovat sa, ze 7rocnej motorke slzi bufero, alebo ze ma riadenie loker mi pride trosku OT. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
trosku antireklama na BMW aj ked si ale myslim ze odidena baterka a slziace gufero nemusia byt vinou motorky ale blbym pouzivanim pripadne casom.... bezna vec ze gufero zacne slzit pri 35000km predsa len je to spotrebak |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Tak to áno, to gufero a batéria nepatrí medzi veci, na ktoré sa mal sťažovať. To už zrejme bolo od zúfalstva. No tie ostatné chyby má riadne odradili od kúpy tejto motorky. BMW F 800GT patrila v mojom výbere medzi motorku č. 1. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (28.12.2013 9:37) |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
osobne by som si F800 nekúpil ani omylom. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
highinthesky , tak Drag Star 1100 nie , F 800 nie , čo príde na rad ďalšie ? Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (28.12.2013 12:11) |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
[ |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
slay333 a čo akože si tým myslel ? |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
A nie je to náhodou normálne, že tie kotúče majú vôľu? Ved ten kotúč ma nejakú tepelnú roztiažnosť, a keby je na pevno sa pokrúti. Moje majú tiež nejakú maličkú vôľu, ale nie až takú ako na tom videu. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
rouli , to nemá s tepelnou rozťažnosťou nič (alebo len naozaj málo) . |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Tak dobre no. Tomu cigáňovi z videa nerozumiem, možno sa len chcel pochváliť, že aj jemu sa to kýve :D |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
brazel, ono to asi nakoniec bude Dragstar 1100. Budem to cele riešiť v januári. Zatiaľ to nemám kde parkovať. Tu v BA je s tým trochu problém. Našiel som jednu garáž s motorkárom ale miesto sa uvolní až od marca. Preto sa do toho veľmi nehrniem. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
highinthesky , chápem , len jedna drobnosť , že motorky sa kupujú keď je dobrá ponuka . |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Presne tak.... 800ka len tazi z uspechov 1200ky,praveho BMW Upravené 1 krát. Naposledy upravil karburator (28.12.2013 18:06) |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
karburator: prave bmw bola 1150. 1200 je uz novodoba motorka plna dielov s nastavenou zivotnostou zaruka + nieco naviac a dost. Koniec. Finito. Predaj a kup novu alebo plať. Bohuzial, tento trend zasiahol bmw asi najviac, a aj ked som velmi chcel 1200 Adv 2008-2009, radsej kupim Ohlinsy, loziska v prevodovke na starucku 1150 a vsetky koliecka v nej sa s radostou budu tocit do nemoty |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
toto je jak ked si niekto kupi A-cko a mysli si ze ma merdzedes |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
karburator , kotúče sú (asi) talianske (Brembo) , ale chlap hovorí portugalsky . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (28.12.2013 19:10) |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Kazdy stroj ma servisny manual (nemylit si s uzivatelskou priruckou), kde su uvedene predpisane vole. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Pre Brana: |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
ono nič nie je iba čierne alebo biele. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
chvalabohu, že sa už prakticky žiadne autá a motorky nevyrábajú (myslím vývoj) vo východnej europe lebo to by boli iné vraky na cestách, viď napr. JAWA a dôsledok snahy o najnižšiu cenu je samozrejme viditeľný vo všetkých oblastiach - dnes sa nikto nepýta na kvalitu výrobkov (aj potravín) ale na cenu a toto je výsledok - počty predaných moto ale svedčia o niečom inom, i keď štatisticky je to samozrejme normálne, takže napriek všetkým týmto nedostatkom ja som spokojný |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
až na ten skočený rozvod je to v pohode, alternátor majú na prd to sa vie a tak som omotal výfukové kolená aby sa znížila teplota |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
tryskač - na to ložisko vyvažováku je predpísaná podľa manuálu dosť vysoká vôľa a čo sa mi z konštrukčného hľadiska nepáči , tak kľuka má plnenie olejom z jednej strany a teda tlak oleja ide ojnica- vyvažovák - druhá ojnica , no a práve druhá ojnica "odišla" . |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Hmmm ...je to smutné, aj keď stále treba myslieť na to, že každá minca má dve strany. Z videa sa totiž nedozvedáme, ako sa majiteľ k motorke správal a aký servis absolvoval. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Karol ja sa domnievam, že mazanie ojničných ložísk z jednej strany kľuky je najbežnejšie, alebo prevláda konštrukcia s viackanálovým plnením? |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
tryskac: "Japonec je Japonec!" je určite uveriteľnejšia ilúzia, ako že BMW je niečo viac. A písal som to na margo spoľahlivosti, nie krajiny pôvodu. Neviem, či môj Bandit r.v.2008 bol poskladaný v Japonsku, ale určite viem, že v ňom nenájdem poľské ložiská kolies. Všetky diely v mojej (niektorými označovanej) rozpočtovej motorke sú made in japan a budem tomu veriť, pokiaľ mi niekto nedokáže opak. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
tryskáč - vôľa 0,07 na strednej , ale na môj vkus je veľká vôľa skombinovaná aj s úzkym ložiskom , proste jak som na to kukol , tak som zvraštil nos. Ja viem , že chytrejší odo mňa to zrejme preratúvali , len mi takáto konštrukcia príde málo "blbovzdorná" . Väčšina viacvalcov má plnenie ojníc cez hlavné ložiská , čo je kratšia a rovnomernejšia cesta oleja. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Stary dobry ocelovy baworak 1150gs....ziadna plastova jebka!sice tazke jak trasporter, ale poctivy kus zeleza |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Karol vdaka za info.O ujovi Bernoullim som počul, len som mu kedysi dávno neveril , ale potom mi jeho "teóriu" prakticky potvrdil karburátor z panelky. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
tryskac - ale má , zadaj si hľadanie Bernoulliho rovnica - obrázky napr: |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
karol, ja to vo svojej prostote vnímam takto: Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (03.01.2014 14:29) |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Tiez by ma zaujimal aky velky je vyskyt takejto destrukcnej chyby motora, nakolko sa mi za tie peniaze paci 700 GS, ktora ma presne ten isty motor len s inou mapou (iba 75 koni oproti 85). Ze loziska budu polske, hold bohuzial, ekonomika je ekonomika, tie sa daju lacno vymenit za kvalitnejsie (naschval nepisem kvalitne, lebo take uz dnes nie je nic), ale riesit motor po par desiatkach tisic km od novoty sa mi veru ozaj nechce. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
0,07mm nie je zďaleka najväčšia vôľa , akú ktorý výrobca na ložisku predpisuje . Taký renault Velsatis 3,5 má okolo desatiny a 1,5dci podobne . Všetko sa to doháňa kvalitou oleja a predimenzovanými čerpadlami. Upravené 1 krát. Naposledy upravil karol1 (03.01.2014 23:50) |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Varan pokial viem tak na Sk je asi iba tento jeden kus čo odišiel na kluku. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
karol: co tie salky pre mna, zaujemcu o XT660 Z Tenere 2008+ znamenaju? |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Varan ... 700 GS, ktora ma presne ten isty motor len s inou mapou (iba 75 koni oproti 85) Si si istý ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (07.01.2014 16:50) |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
brazel: nejdem sa biť do krvi, vedla seba som ich rozobraté čítal, ale niekde (info od BMW) som čítal, že má len inú elektroniku, inak je to konštrukčne presne ten istý motor. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Ty by bolo dosť lacné riešenie , lebo pri 1100-vkách , aj 1150-kach majú R-ká a GS-ká iné vačky . |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Varan , pre teba (ale nielen) : |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
tryskac - zhoda náhod , robil som kľuku jednému motorajďákovi , do jednej ojnice sme ložisko robili (finál - pretočenie šálok v ojnici diamantom na presnú mieru) a do druhej išli origo šálky , tak som bol zvedavý , ako je to s presnosťpou fabrických dielov |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Varan dobre si pametáš, také info o "zhodnosti" týchto motorov tu bolo. No ja mu neverím. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
zaujímavé. O rozdielnych vačkách 1100/1150 R/RT/GS/S/RS som vedel, ale o 800 nie. |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Varan: tenerka je velmi pekna motorka, ale po gs-ku k nej budes potrebovat aj pedale |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
janoval: a čo ja viem, ani možno nie. Keď som po Blackbirde nepotreboval pedále na GS nepotrebujem 100 a viac koní, kedy prakticky ani radiť netreba, väčšia zábava je hnať slabšiu kvalt za kvaltom |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
mozno som len ja mal pozicany zly/sktreny kus, po ubrati v kuse strielala do vyfuku, strasne mi to liezlo na nervy |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
No vidis... a mne sa to zas paci |
Re: BMW F 800 ST / S / GS / R / GT - nízka kvalita a draha oprava
Ja mam F800ST a zatial bez problemu.Na tachometri mam vyše 44tisic km.Ja som za rok a niečo najel 15tisic km.A keby som mal ST vymenit tak jedine za F800GT.Čital som dost člankov kde motore F800 hlavne v modeloch GS v pohode prekonali 150tisic km.Tak je duležite aj jak sa k moto chovaš.Ked za studena nedavaš temu kapky a dodržuješ servisne intervali tak neni sa obavat nejakych zavažnych poruch.Ale ked sa ma neco po....t tak sa po.... |