Anketa:
Nové oficiálne videá:
Sklamanie a zároveň dilema - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuSklamanie a zároveň dilema - Diskusné fórum - Moto poradňa

Značky:
.Sklamanie a zároveň dilema
Zdravím Vás. Véééľmo dlho som tu nebol. Rozhodol som sa to napraviť aj preto, lebo by ma zaujímali Vaše názory rady postrehy odporúčania atď... Upravené 3 krát. Naposledy upravil golem71 (28.04.2015 17:00) |
Re: Sklamanie a zároveň dilema
jazdenku, nie stocenku - utopik |
Re: Sklamanie a zároveň dilema
Re: ziskop: |
Re: Sklamanie a zároveň dilema
Zalezi od toho co od toho skutra chces. ale podla toho co pises by som sa urcite obzeral o niecom pevnejsiom. Mozno trepem ale podla mojho nazoru nieje 125ka dimenzovana na vysoku neustalu zataz. Skormam z tych skutrov pocit, ze druhy jazdec tam ma byt len vynimocne. Videl som to sam na spojke Dylana. To ako sla dole ked som zacal jazdit aj s ladvinkou spolu bolo poznat. A podla toho co pises tak sme spolu nemali o vela viac ako ty sam. |
Re: Sklamanie a zároveň dilema
Re: ziskop: Re: ziskop: |
Re: Sklamanie a zároveň dilema
Re: ziskop: Čo od toho chcem? No hlavne aby sa to neku***lo ako opice v ZOO. A nie nejaký luxus bežný štandard. Moto je v mojom prípade určená hlavne na cestovanie do roboty. Čo predstavuje tých 80-90% celkového nájazdu. Na tejto mašine som väčší trip spravil vlani v lete. To som šiel po diaľnici pozrieť syna do letného tábora v Kubrici /rekreačná oblasť kúsok od TN/. Inak len do roboty nazad a tak. Pričom do roboty chodím väčší kus cesty po obchvate, kde tomu naložím plný kotol a idem tých 90-100 niekedy aj 105 sa podarí. Veď aj pre toto chcem niečo, čo by malo tých 250 kubíkov a hlavne nech to má väčšie kolá a je to robustnejšie. Tak dúfam sa zadarí dačo... |
Re: Sklamanie a zároveň dilema
pocuj, ak uvazujes o vodicaku na normalnu moto (co by pre teba po skusenostiach zo skutra mala byt v podstate len formalita), trebars A2 do 35kW, tak by som sa poohliadol napr. po Suzuki GS500. To je motorka tzv. commuter, cize urcena na dochadzanie do prace. Uz podla tvojho vkusu budes bud zhanat obycajne E-cko bez kapotaze, alebo ked si si na kapotaz zvykol, tak si zozenies F verziu (pripadne si kapotaz dokupis k dobremu E-cku). Su to vydarene motorky s betelnym motorom, ktory nevyzaduje brutalne vela udrzby. |
Re: Sklamanie a zároveň dilema
Re: peters3: Máš pravdu, ja nemám A1. Len B, B1 a AM.Čiže síce môžem podľa novely jazdiť aj 125-ky a nemusím to mať v papieroch, ale.. V tomto prípade to práveže nesmie mať šaltpáku. Inak tú spotrebu na tej Yame Ti závidím samozrejme v dobrom. Lebo táto moja zožuvá tých 3,8.. Ak sa jej pravda nenakladá, dá sa behať aj za tri litre. Zas ale moc rýchle to nie je tá Tvoja. Môj junior má ešte na moto čas, bude mať len 12 za nedlho. |
Re: Sklamanie a zároveň dilema
Tak ak budes roit novy vodicak asi sa Ti oplati robit rovna A, cenovy rozdiel je uz minimalny. Mozem odporucat autoskolu Valusek-Bosak v Dubravke, vynikajuci pristup a jazdis aj po meste a to poctivo, ja som tam robil tiez. Mozno su trochu drahsi ako ini ale oplati sa to |