Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3344 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

yuan feng - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuyuan feng - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Brzdy.

26.06.2015 23:12

yuan feng

hovido
 Turista 

Ikona

nazdar ma niekto skusenosti s cinskymi brzdovymi kotucmi od vyrobcu Yuan feng?je tam zaujimava cena cez ali expres len neviem aka je kvalita.162eur za par.u nas stoji tolko jeden kus.(ng brake disc alebo trw lucas)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil hovido (26.06.2015 23:25)


27.06.2015 8:59

Re: yuan feng

ventYl
 Kávičkár 

pri brzdovych kotucoch na autach to bude asi +- jedno, kedze tam je to v zasade len kus zeleza, ktory je bud rovny, alebo krivy, ale ci by som daval cinske kotuce na motorku, kde moze byt zle spojeny kotuc s pavukom. sa chces pre 150 eciek zabit? setri inde.

ono koniec koncov tie ng alebo trw budu tiez vyrobene v cine, ale tam existuje aspon nejaka kvalita kontroly. z aliexpresu ak im napises, ze sa kotuc rozpadol, tak ti dost mozno poslu zadara druhy a nebudu to riesit, lebo ich maju na sklade dalsieho pol miliona.


27.06.2015 11:28

Re: yuan feng

datadive
 Kávičkár 

setri na niecom inom ... ako na brzdach pri 1200fke 8-)


27.06.2015 11:45

Re: yuan feng

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Tu máš za 180 Euro aj s poštovným obidva , síce použité , ale vraj majú 4.8mm , keby mali aj 4.7 , tak je to v klídku :
www.ebay.de/itm/Suzuki-GSF1200-Bremsscheibe-vorn-links-...

Dôvod úpravy: Alebo skús GBH www.motokotouce.cz/cenik.htm

GBH = Golden Bohemian Hands

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.06.2015 11:47)


27.06.2015 14:56

Re: yuan feng

hovido
 Turista 

Ikona

Re: brazel: pouzite som uz raz kupil.po kratkom case zacali trast,asi boli narovnavane alebo co.dobry kotuc nikto nezhodi z motorky a nepreda ho.


27.06.2015 15:03

Re: yuan feng

hovido
 Turista 

Ikona

Re: ventYl: Re: datadive: ja mam tiez podobny nazor len ma zaujimalo ci ich nahodou nema niekto vyskusane lebo ta cena je dost zaujimava.150 az 200 e za jeden posraty kotuc je nekrestanska suma


27.06.2015 17:02

Re: yuan feng

brazel
 Kávičkár 

Ikona

... dobry kotuc nikto nezhodi z motorky a nepreda ho. To nie je pravda , ale nechce sa mi to viac rozvádzať .


28.06.2015 0:11

Re: yuan feng

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Šetriť na brzdách mi pripadá, ako šetriť na padáku.


28.06.2015 11:01

Re: yuan feng

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Plazivec: to je v poriadku, keď neskáčeš :-))) , či?

Musíš kúpiť a skúsiť. Čo len viem, testy brzdových platničiek či diskov z Číny v Motohouse a nejak sa nesťažovali, proste to odviedlo prijateľnú službu aj za polovičnú cenu. A tie platničky testovali na BMW S1000RR.


28.06.2015 12:00

Re: yuan feng

svisto
 Kávičkár 

Z časových dôvodov moc toho nenajazdím. Chodím opatrne, často brzdím motorom, no napriek tomu už bolo pár situácií, kde bolo treba riadne zatiahnuť. Neviem, ako často menia kotúče strelci, ale moje majú 13.000km za sebou a veru nevidím na nich veľké opotrebenie.

Sám pracujem v Automotive priemysle a vidím, že niektoré Aftermarket veci, ktoré si Benchmarkujeme za veľa nestoja. Teda hlavne tie z PRC (Public Republic of China) sú ešte stále dosť pozadu čo sa týka konštrukcie a kvality, materialovo nás už dostatočne okopírovali :-D
Nehovorím o značkových veciach z PRC. Každý veľký koncern vyrába v Číne, lebo v EU sa už kapacity vyčerpali (áno, aj napriek ešte vysokej nezamestnanosti už nemá kto pracovať, lebo tí, ktorí pracovať chcú, už robia a zvyšok pracovať nikdy nebude) a Azijski zákazníci chcú produkty vyrobené v Ázií.

Ja osobne som za OEM kvalitu a keď si tú investíciu rozpočítam na roky/kilometre, tak to až tak nebolí. Kto chce koňa, musí mu dať aj žrať.


28.06.2015 12:36

Re: yuan feng

datadive
 Kávičkár 

Re: svisto: trosku ta opravim ...
1, PRC = 中华人民共和国 = Peoples republic of China , 中国制造 product republic of China
2, vyraba sa tam kvôli nakladom a absencii právnych noriem pre ekologiu a socialnu sferu, nie preto ze v EU by nemal kto robit/nexel

hovido ... na druhu stranu ... rano na zraze mali hrdzave kotuce len HDcka
... aby som ti pridal trochu na klude ... moc failov na china brake disck motorcycle na nete nieje, a co je tak sa tyka vacsinou aut .. toho je dost


28.06.2015 13:18

Re: yuan feng

svisto
 Kávičkár 

Datadive: no minimálne na Slovensku vyrábame porovnateľne "draho" ako v Číne. Čína je ešte stále lacnejšia, ale rozdiel už nie je markantný. Čo je trochu prekvapujúce, Korea vie robiť všetko super lacno vzhľadom na kvalitu, ale to je spôsobené okrem iného aj supportom od Štátu.
Taktiež keď chceš dodávať do Automotive, tak musíš spĺňať aj nejaké požiadavky a normy a je jedno, či v Číne sú benevolentnejšie normy a pod. Zákazník už požaduje aj také veci, aby si vyrábal ekologicky a pod. ...

Keby bola tá zázračná Čína tak super, tak tam presunú kapacity aj z Európy a hlavný výrobný závod nápravových ložísk nestojí na Slovensku.

Ďalší problém je, že firma už nevie zohnať normálnych pracovníkov, ktorí niečo vedia zo strojáriny, preto za pásom stoja cukrári, murári a pod. a potom môžeš do výkresov predpisovať čo len chceš, keďže to aj tak nevedia prečítať, resp. nerozumejú tomu, preto už napríklad na Slovensku nie je čo ďalej rozvíjať a ide sa ďalej, kde ešte mozgové a aj pracovné kapacity vyčerpané nie sú. Minimálne na Kysuciach je to už dosť obmedzené. Ľudí, čo vedia, už nie sú a aj kapacity ciesť už väčší nápor výroby nezvládnu, keďže všetko ide na kamiony.

Ale späť k téme:
Nevravím, že Aftermarket je naprd, keďže aj Schaeffler robí Aftermarket, ale naše AM produkty boli pôvodne vyvinuté pre OEM a bežia na rovnakých linkach ako OEM, takže origo AM, ktorý vznikol z OEM aplikácie je OK a aj toľko stojí.
Ložisko z Číny by som si veru do auta nekúpil, keďže zopár ich na testoch vypadlo aj v kritických oblastiach (pevnosť dielu a pod.). Strata kolesa pri záťaži nie je boh vie čo a ostatné oblasti ako životnosť ložiska, jeho tesnosť, kvalita signálu pre ABS bola a stále je dosť veľká tragédia.

Za mňa stále OEM / OES, aj napriek cene.


28.06.2015 16:02

Re: yuan feng

brazel
 Kávičkár 

Ikona

svisto , keby si mal po 13000 km na tvojej moto (a teda tomu zodpovedajúcemu jazdeckému štýlu) vidieť markantné opotrebenie , to by bolo už veľmi zle , tobôž , keď ty jazdíš dlhé trasy typu Kysuce - Nemecko , po 13000km na tvojich kotúčoch nemôže byť vidieť takmer NIČ .


28.06.2015 20:38

Re: yuan feng

svisto
 Kávičkár 

Šak vravím :-D

Aj keď väčšina z tých kilometrov je medzimesto, dedinky a horské prechody, diaľnice len, keď sa treba pohnúť ďalej.

A tým som chcel povedať, že aj keď sú kotúče drahé, tak vzhľadom na ich životnosť to nie je až také ohromná investícia, aby som si nemohol kúpiť kvalitný diel. Veď koľko benzínu vypálime, kým kotúče zoderieme [shake] .


28.06.2015 23:57

Re: yuan feng

ventYl
 Kávičkár 

Re: nevo: ja som onoho casu videl test diskov a tam to vyslo tak, ze material disku aj jeho spracovanie by este slo, ale lozisko bolo uplne na hovno maslove. cize si myslim, ze material kotuca bude ok, ak nebude hadzat, alebo krivy, tak tiez ok, ale za spojenie kotuca s pavukom by som teda ruku do ohna nedal.


29.06.2015 8:58

Re: yuan feng

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Raz som videl test, ale teda platničiek, nie kotúčov, z číny na fabii. Katastrofa, platničky nakoniec začali horeť, brzdný účinok išiel do kaktusov už po slušnejšom zahriatí.
U kotúča by som sa bál, že keď niekde v horách budem potrebovať brzdy dlhšie, tak sa zvlní a som v háji. Sice to nemusí nutne znamenať hned prúser, ale tie vyhodené prachy by ma štvali.


29.06.2015 9:32

Re: yuan feng

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Tieto sa mu určite nezvlnia www.aliexpress.com/item/Front-Brake-Disc-Rotors-For-Suz... , len sa mi zdajú nejaké ľahké , že 2,5kg celý balík a renomovaný extra výrobca (ktorému ten tvar číňania ukradli) udáva váhu na jeden kus 1,430kg , pričom unášač je tiež z hliníka .

Na Viragu by sa ti tie kotúče zvlniť aj mohli , sú slabo chladené a pevné .


29.06.2015 21:24

Re: yuan feng

hovido
 Turista 

Ikona

asi som sa tu stratil.pytal som sa na skusenosti,dostal som konspiracne teorie.aj tak vsetkym dik za prispevky >:-) [dobre] [ciel] [shake]


29.06.2015 22:25

Re: yuan feng

Caba
 Kávičkár 

Ikona

Skús motokotouce.cz [dobre]


29.06.2015 22:28

Re: yuan feng

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Už predtým si bol stratený , inak by si sa nepýtal ... kúp si ich a hotovo , dizajn je pajznutý od značky Galfer (a rovnako dizajn ukradol chlap z motokotouce.cz , ak teda nelifruje Čínu , lebo prebaľovanie je aj u susedov bežné :-))) ), chladené budú dostatočne , k nim si kúp mäkké doštičky(Lucas SRQ , Brembo SC , ...) a jazdi .
Sám dáš potom echo .


29.06.2015 22:56

Re: yuan feng

hovido
 Turista 

Ikona

Re: brazel: strateny som nebol,len ma zaujimalo ci je nutne dat take love za kotuce. ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.