Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2725 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28570
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11557)

V strom 650 problem s motorom - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuV strom 650 problem s motorom - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor.

09.05.2020 16:08

V strom 650 problem s motorom

monolop1
 Turista 

Ikona

v strom 2007, nabehane 106 000km. odislo palivove cerpadlo a bolo treba porobit aj ostatne veci, loziska, gufera v kolesach a pod ....sem tam nieco zodrate ok.rozvody, ventili ok ....

problem je ze po zmerani kompresie maju valce iba 8 bar, podla manualu by mali mat 13 bar.
co s tym ? riesil niekdo podobny problem, nechat tak pokial motorka ide alebo rozobrat valce a dat zmerat ?
ak by boli zodrate kruzky ok ak budu valce robi sa na vstrom vybrus alebo treba nove valce ? zhube kolko to bude stat ?
moze za to olej alebo je proste to proste opotrebovane ?
diki ak ma niekdo nejaku radu ci odpoved


09.05.2020 16:35

Re: V strom 650 problem s motorom

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

A meral si tu kompresiu len na sucho, teda vybral sviecky a zatocil pre kompresiometer, alebo si meral aj na mokro, teda si po suchom merani kompresie, este strekol striekackou cca 1-2 ml motoroveho oleja a zatocil znovu?
Inak u 4t motorov, ak nieje moc zodraty valec, staci jemne zabrusit dobehove hrany, kde chodia kruzky v DU a HU, nahodit nove kruzky a GO je hotova.
Pravda je taka, piest sa menit nemusi, ak nema vylozene sudkovity tvar, alebo nieje pridrety, co by asi tolko km ani nenajazdilo, ak by pridrety bol.
Druha vec su ventily, tie by sa mali nielen zabrusit na paste, ale aj zafrezovat sedla, lebo ak uz ten motor budes mat rozhodeny, je to vlastne druha cast GO a taktiez skontrolovat volu rozvodovej /rozvodovych/ retaze, ak nebola menena nikdy.
Inak kruta rada je, ze nakolko sa nejedna o ziaden poklad, ak moto nezere olej, nestraca vykon, skoda do toho rypat.
Az to zacne zrat olej, alebo stracat vykon, je dovod to riesit.
A naozaj, ak das viskozne stabilnejsi olej, teda ak davas 10W40, das 10W50, bude to zas jazdit trocha veselsie.
ale uz nie dalsich 100t-km.


09.05.2020 16:43

Re: V strom 650 problem s motorom

monolop1
 Turista 

Ikona

info mam od mechanika ktory sa jej prave venuje. rozvodova retaz je ok, povodna. takisto kontroloval vole ventilov a vsetko v norme, netreba nic nastavovat.
divne mi je ze spotreba oleja je minimalna, nemusim dolievat ani deci na 6000km, pouzivam shell advance ax 7 10w40.

tuto sezonu to este necham tak a cez zimu budem premyslat ci dam otvorit motor, skontrolovat hlavu, valce atd ...
alebo nastane vymena motorky za BMW 1200GS
dik za tip na olej vyskusame ako sa mu bude pacit


10.05.2020 9:09

Re: V strom 650 problem s motorom

barlac
 Jogurťák 

norma mechanika ma vela podob. >:-) mas potom kralovsky motor. [ciel]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.