Anketa:
Nové oficiálne videá:
co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA - Diskusné fórum - Moto turistika
Chystáte sa na nejakú cestu, alebo len hľadáte radu ako a kam vycestovať ?
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuco si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA - Diskusné fórum - Moto turistika
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Zdravim Vas! |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Rozpocet mas dost niyky na 4000km kolko Ti to zere ?rataj 1.5-1.7 eura za benzin |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Nic v zlom ale mne by moto pri 4000 km zozrala len benzinu za 400 eur. Asi by mi zostalo este na nejaky rozok na pumpe. A co ak sa ti nieco po ceste stane? Ziadne bubaky aspon speakujes alebo sprechujes? Ides s niekym? Porozmyslaj nad tym rozpoctom radsej zober viac ako by si mal potom niekde ostat trcat |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
A nezabudni na ubytko ak nejdes do stanu 25 eur to je asi minimum x 12 noci = 300 eur 4000 km 5 lit.spotreba x 1.5 eur = 300 eur a to si sa este ani nenapil a nejedol |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Hm, vidim, ze ma uz predbehli s tou radou ohladom penazi. Skus si poklikat nejake stranky o penzionoch/hotelikoch a zistis, ze za to pytaju brutalne prachy, navyse v Taliansku ani klasicke penziony nie su. |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
so 400 eurami na takmer 2 týždne a 4000km ??? |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
pocital som spotrebou 4.5-6 ale s cenou 1.3, asi som nasiel stare ceny. S ubytovanim pocitam do 17 Ecok (stan a gasthofy) na noc a Hochalpen s 15-dnovym listkom za 25. Stravu som zatial nezapocitaval. Jazykovo som slusne vybaveny aj s anglictinou aj s nemcinou. Hotovost budem brat minimum, hlavne sa bude platit kartou a rezerva bude urcite. Ideme skupina 5tich ludi. |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Pripomenulo mi to diskusiu, keď jeden člen - zakladatel motoklubu chcel, aby sme mu navrhli znak... |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Miso: na jednej strane chápem, že chceš, aby si to mal perfektne naplánované a pozrel pokiaľ možno toho čo najviac. Ale na druhej strane, nie je na mototuristike krásne práve to, že nie si skoro ničím obmedzovaný a dá sa v ktoromkoľvek momente improvizovať? Veď nejdeš predsa s kamiónom a nemáš presne určené miesta a časy. A čo nestihneš teraz, pozrieš si nabudúce. |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Miso: |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
mam problem s dvoma usekmi na mojej ceste, co som aj konkretne napisal. Cestu mam navrhnutu, viem kde chcem ist, ale bohuzial neviem kadial (na urcitych miestach), aby to za nieco stalo. Upravené 2 krát. Naposledy upravil miso251SK (30.06.2008 10:36) |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
miso - neviem ako inde po trase ale vo FR daj bacha na jednu vec - mimo otvaracich hodin cerpacky funguju aj ako automaty,kde mozes tankovat po vlozeni platobnej karty - ta vsak musi byt uz opatrena cipom, nie len magnetickym pasikom - moze to byt klasicka visa ale musi mat uz cip!!! |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
mala by mi teraz dojst nova embosovana kreditna karta visa od slovenskej sporitelne uz aj s cipom, takze s tym by problem nemal byt. Ale vobec som nevedel naco je ten cip dobry. Dakujem |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Je tu o tom plno trochu hladaj |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
v utorok poobede ideme do Opavy a odtial v stredu skoro rano smer Rakusko, trasa je uz upravena. |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Tak som uz od vcera doma, nedopadlo to zrovna podla predstav a v podstate som znacne sklamany. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (17.07.2008 16:41) |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Miso - fuha, tak to mi je luto,ze ti tolko prsalo Upravené 1 krát. Naposledy upravil Minerva (17.07.2008 18:05) |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
v Bruck am GGS bolo aj najlacnejsie ubytovanie, 16Ecok za privat na osobu. To nam vacsinou davali za miesto na stan + dalsie 4ecka za kazdu moto. Ale my sme spali inde... Upravené 2 krát. Naposledy upravil miso251SK (17.07.2008 19:49) |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
este teda zopar, ked sa to uz dlho natahuje... Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (17.07.2008 20:34) |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
To "ubytko" v kolni Pekne fotky! |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
presne typizovane pre troch dospelych |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Dobré čitanie , pekné fotky Páčilo sa mi |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Miso: otazka: to mas ozaj najazdene 190.000km na tej masine? |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
Ano, poctivych, momentalne 190 304 km, sice to ma iba 5 miestne pocitadlo. Kupovane z druhej ruky od nemeckeho dochodcu so servisnou knizkou a uz tam bola zmienka o kontrole pri 98 tis. Po kupe okrem vymeny vsetkych naplni bola vymena kotucov, gufier kardanu a vidlic + nove puzdra do vidlic a samozrejme nove gumy. Cez zimu este urobim ventily, uz maju o 5 stoviek vacsie vole ako je horna hranica a podtlaky(musim vyrobit pripravok na zablokovanie potrubia YICS ). Inac to jazdi celkom pekne, na hmotnost som so zvykol rychlo. |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
miso251SK - Pekneeee, fakt pekne. Tipujem, ze pamatihodnosti boli nudne... na rozdiel od rakuskeho asfaltu. Verim, ze Duri naplanoval cestu do posledneho puntiku, ako je unho zvykom. |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
miso: Tak to je uz co povedat s tymi km. |
Re: co si nenechat ujst, alebo vynechat AU-CH-ITA
agre, ale de, bracho moc neplanoval. Trasu som nejako zosmolil ja a aj tak sa vcelku zivo menila. V podstate sa upresnila vzdy az vecer pred dalsim dnom, alebo v jeho polovici podla toho, ako sme na tom boli s casom. Ani to spanie sa neda naplanovat. Raz sa planovalo uz husto, ale to sa tocilo okolo pokracovania alebo navratu. Skusili sme pokracovat, ale nakoniec... Asfalt bol ako v nebi a ta priroda, cistota, ludia k sebe navzajom... Isli sme tam hlavne jazdit, najvacia pamatihodnost boli Alpy, potom pasy, potom dlho nic a nakoniec nieco po ceste na pozretie koli oddychnutiu zadnic |