Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10449)

Dovolenka Chorvátsko 09 - Diskusné fórum - Moto turistika

Chystáte sa na nejakú cestu, alebo len hľadáte radu ako a kam vycestovať ?

Značky: Cestopis, Tip, Mapa, GPS, Batožina, Plánované, Skúsenosti.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDovolenka Chorvátsko 09 - Diskusné fórum - Moto turistika

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok

Značky: Skúsenosti.

24.06.2009 8:10

feromartin

Ikona

V sobotu sme sa vrátili 6 muži z CRO , cesta tam cez Plitvice,konečná destinacia ostrov Murter.Boli sme na Plitviciach,kto tam ide 1x super - vstup tušim 30 eur , Ubytovanie na Plitviciach nebol problém - s raňajk. 20 eur./ os.Ostrov Murter je východzí bod na výlet na Kornati - n.p.(národný park).Všetko bolo super - ubyt.na Mutreri v uplne novom apartm. ,moto v garáži pod domom - 15 eur/os.Iba cesta späť sa musela zmeniť trasa lebo v sobotu sme mali ísť cez ostrov Pag na pevninu po magistrále popri mori do Senj,serpentíny...ale vďaka daždu to bola iba najrýchlejšia cesta Murter - N.Zámky - 760 km z toho 450 v daždi.(dialnica cca 620 a zbytok cesta 1.tr)-niekoľko foto z pobytu
Pozri obrázok

12.06.2009 17:36

Ikona

diky RennMenn, takze som sa rozhodol obist slovinske dialnice, lebo toto je dost drahe, nech idu do prdele

12.06.2009 14:30

RennMenn

nazdar turisti [dobre]

tiež plánujem cestu Chorvatským pobrežím niekedy začiatkom júla
(záleží na predpovedi počasia)
a cielovým výjazdom do povodia Plivy:
Dubrovnik-Trebinje-Nikšic-Srbinje-Bileča-Dubrovnik
nocovať v kempoch alebo privátoch.

pridá sa niekto?

ceny za slovinké dialnice po 1.7.2009 sa dozviete tu:
www.dars.si/Dokumenti/Cestnina/Nacini_placevanja_cestni...

pozri:
www.chorvatske.cz/chorvatsko/slovinsko-dalnice.html

11.06.2009 18:13

Ikona

baskam: my sme isli pred rokom (a rovnako pojdeme aj tento rok) cele Rakusko po dialnici smer Graz a potom dole na Maribor. Slovinsko prejdes aj mimo dialnice, kde zatial existuje len polrocna nalepka, za necelu hodinu, co je v pohode a potom Chorvatsko opat po dialnici smer Zagreb. Pripadne ak Ti sily vystacia, tak od Zagrebu tahat smer Karlovac a Senj a ist po tej magistrale. Je to nadherna cesta, z jednej strany more, uzasne zakruty a kvalitny asfalt.

11.06.2009 16:57

baskam:

Vieš, ak chodím z KE, tak idem cez Budapešť a balatón a po dialnici až takmer do Rijeky. Keď idem z itálie tak cez istriu. Takže prejazd cez Klagenfurt som absolvoval len 2x, ale vtedy ešte neboli spoplatnené cesty 1 triedy. Velmi Ti v tom nepomôžem, ale na Tvojom mieste, ak vyrážaš z Trenčína, tak by som uvažoval nad prejazdom cez maďarsko, okolo balatónu.

Inak ostrovy sú v chorvátsku úplna bomba. Veľmi som si ich oblúbil a prešiel som 10 najväčších. Rozdiel je v atmosfére, aspoň ja to tak cítim, ale bohužial aj v cene. Ostrovy sú drahšie.

11.06.2009 16:35

Ikona

Dik petrass a hopyke za info, o tej Baške som počul že je super, chcem privát a myslím, že by to nemal byť problém zohnať ubytko pre dvoch. Zatial som chodil vzdy južnejšie, ale ostrovy nepoznám. Privítal by som reakciu na trasu cez Rakúsko až do Klagenfurtu a potom Slovinsko alebo či nie je lepšie opustiť Rakúsko skôr.

11.06.2009 13:03

baskam:

Keď krk, tak jedine Baška. Super destinácia. Vela privátov a veľký euro kemp. Bol som 4x a tento rok plánujem zas.

11.06.2009 12:43

gianni:

No milošovi treba aspon 2 sajtky a malú vlečku.. ;-)
No ja idem na isto v piatok do tých Ta3-ov tiež cez čertovicu ale ževraj je to tam dosť robité tak neviem zase od ružomberka sa mi tiež nechce ebať po dialnici. takže asi čertovica.

11.06.2009 11:08

petrass

baskam
od júna majú mať slovinci týždnovú nálepku - nariadenie únie
pred dvoma rokmi som bol na krku - záleží či chceš izbu alebo stačí kemp
išiel som na blind a hned som sa ubytoval
menší problém môže byť v auguste -celý krk je samý talian

10.06.2009 21:20

Ikona

plánujem začiatkom júla Krk po dialnici cez Rakúsko až do Klagenfurtu, potom po dialnici cez Slovinsko do Chorvatska. Isiel niekto touto cestou? Čítal som hore, že v Slovinsku treba dialničnú známku a majú len polročnú. Myslel som, že tam je mýto. Poraďte prípadne pekné miesto na ubytko na Krku . Dík

10.06.2009 0:10

Gianni

Ikona

andy888...Za ten zážitok to stojí. Budeme častejšie stát. Aj tak idu ženy a deti na plechovke za nami. Ale dik za podporu. Aj tebe vela štasných kilometrov prajeme.
Fučo..:Milošovi už zhánam dáku sajtku aby sa pomestila celá rodinka. Ako si doriešil tie Tatry.V nedelu ti vyrážame naproti ak ideš. Chceme ist cez čertovicu.

09.06.2009 16:55

petrass

Ikona

v primoštene som bol minulý rok. pekné mesto .ubytovanie zohnané za 20 minut v agencii.
išiel som po dialnici cez madare
koho bavia pamiatky spravte si výlet do trogiru pripomína benátky

09.06.2009 8:33

Ikona

gianni: ešte som narazil na jednu nezrovnalosť v ceste v madarsku ale to doriešime cez víkend dalej asi pravdepodobne dalej to bude asi ako si písal alebo ešte aleternatíva zbehnúť to celé po dialnici až do Primoštenu a potom niektorý den ked budeme čerstvý zmáknuť to pobrežie ked pojdeme pozreť Pala. ale na druhej strane uvidíme čo povedia ženy nato. Moja protestovať nebude tej podradím za tri a hajde do zákrut. :-D

09.06.2009 0:46

andy888

Ikona

Gianni .. ak ides na tej GSXRe.. tak prajem ocelovu rit a kríže.. :-)

PS:prajem pekne počasie a štastnu cestu..;)

09.06.2009 0:24

Gianni

Ikona

Fučo:Myslím,že už vieme všetko. Moj nazor je od Zahrebu ist mimo dialnicu. A samozrejme využit 1L palenky na osobu. Tankovanie a cigarety samozrejme v Madarsku. Odjazd a ostatné náležitosti dohodneme cez vikend v šariši. ĎAKUJEM za super rady v mene všetkých členov nášho výjazdu a prajem ostatným príjemné dovolenky a štastnu cestu.

08.06.2009 13:00

biker15

Ikona

aj my ideme. prvy krat. posledny julovy-prvy augustovy week

08.06.2009 12:23

drbnuty

Ikona

..my sa chystame pozriet znamych 15.jula na party lokalitu PAPAYA,kde ma byt vtedy velka party s Dj Tiestom atd ;-)

08.06.2009 11:56

Čau Mišo.

My ideme 19.07. len prvý týždeň budeme v itálii v dolomitoch a druhý od 24 do 2 augusta v hrvatsku. Budeme lietať po ostrovoch, krk, brač, hvar a nakoniec korčula. Možno sa stretneme :-))) Peknú dovolenku.

Fuco... peknú dovolenku aj Tebe.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil hopyke (08.06.2009 11:56)

08.06.2009 0:12

opsak

Ahoj
Tak i my sa už nevieme dočkať kedy vyrazíme... ;-) ,odchod z KE 13.6. zastavenie na Balatone - zraz H-D, v nedelu 14.6. pokračujeme do CHorv.smer Omiš. odtial výjazdy ....dla dohod ...rôzne...návrat okolo 30.6.
Len to počasie dúfam,, že sa zlepší....a bude mať stabilnejší ...slnečný ráz...

fuco...možno na seba narazíme...tak pokecame... ;-)

07.06.2009 23:24

avatar3
 Edvenčr

Ikona

Ja som minuly rok presiel cele pobrezie az po dubrovnik a aj vnuotrozemie (mimo dialnic, tie nelubim).

Za naj cestu povazujem cestu po pobrezi, velmi dobry asfalt, spickove zakruty a vyhlady, ked uz tolko km, tak aspon si zajazdit. Na pobrezi mas aj vsade spanie. Jedine sa treba krotit s rychlostou (zvyknu tam meravat po tych letoviskach).

07.06.2009 19:35

Ozzac
 Skútrista

jeden dobrý link:www.hak.hr/ [dobre]

07.06.2009 19:16

Ikona

takže dakjem za cenné rady určte som zas o niečo múdrejší. Ono čo sa týka toho dovoz tak ma najvaic zaujímajú cigarety (samozrejme kúpené v madarsku ;-) ) a alkohol maso velmi ani nie pretože sme sa dohodli že idem na dovolenku a nie na kuchársky tábor takže asi tak a tiež viem že ceny sú tam porovnatelné more or less čiže tam by nemal byť problém. No tak isto ako tu už bolo spomínané tiež plánujeme výlety po miestnych serpentínach a historických centrách. Poistenia na moto mám zelenú kartu už len zdravotné si vybaviť povedať Ilkovi nech sa nerípe v počasí lebo nikdy netrafí a priať si len aby šetko dobre dopadlo. Všetkým dakujem za cenné rady v menej našej výpravy keby sa chcel niekto stretnúť ak tam bude niekto v termíne 11 - 19 .7 tak nech sa ozve my sme budeme v Primoštene. A kto sa chystá tak prajem štastnú cestu a pekné počasie....

Aloha [dobre]

07.06.2009 18:53

mpbaxxter
Darca Krvi  Turista

Ikona

o tom som pocul,ale tak pre istotu

07.06.2009 17:33

Re: Dovolenka Chorvátsko 09

stačí pred apartmánom spomaliť a sami sa ti hádžu pod koleso :-)))

07.06.2009 16:58

mpbaxxter
Darca Krvi  Turista

Ikona

prosim vas vedel by mi niekto poradit neake dobre ubytovanie niekde pri mori...ak ma niekto kontakt...mohlo by to byt co najblizsie...dakujem

07.06.2009 13:30

1a1a1

Ikona

Ja som bol v Chorvatsku asi pre 2 tyzdnami hranice bez problemov ukazes obcianku a ides.Ja som kuny menil hned na hranici. zvolil som cestu da Zahrebu podialnici rychly presun /cena 21kuna/ potom som trasu Zahreb do Karlovacu isiel mimo dialnicu ale bolo to dost neprehladna cesta dost po odlahlych dedinkach sem tam sa v zakrutach nasiel jemny strk.....Naspat som tuto trasu absolvoval po dialnici /cena 10kuna/.
No a z Karlovacu da Senj som taktiez zvolil cestu mimo dialnicu.Tato cesta bola v pohode, kvalitna a dobre znacena a taktiez znacenie na plitvicke jazera mas pekne vyznacene.tuto trasu ti doporucujem a este usetris na dialnicne poplatky.....prijemne si to uzite... [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil 1a1a1 (07.06.2009 13:33)

06.06.2009 21:32

Minerva

Ikona

Oficialne mozes doviezt 200ks cigariet a 1L tvrdeho alkoholu. Ten zakaz dovazania masovych a mliecnych vyrobkov zrusili, teraz to je tusim 10kg na hlavu.

06.06.2009 15:02

Bald

Ikona

ja uz nemusim nic pisat bol som s kukom a mabim :-D :-D

06.06.2009 14:15

Ikona

tak to je ina nahoda kuko (ideme totiz spolu)...piseme o tom istom 2 minuty po sebe :D :D

06.06.2009 14:13

Ikona

Boli sme minuly rok (teda ja osobne autom, lebo sa mi par dni predtym nieco stalo s moto), ale kamosi na motorkach v juli ideme opat, takze trochu Ti snad poradim. Tych 850 km mas na nahaca dost, preto by som na Vasom mieste nespekuloval nad Plitvickymi jazerami, lebo to mas tak +4 hodiny chodze (bol som tam, ked sme isli z CRO autom, mas tam na vyber 3 rozne dlzky tras, my sme si zvolili tu strednu). Cestu sa snazime spravit co najskor, tzn. dialnicny presun cez cele Rakusko, cez Slovinsko po klasickej ceste kvoli polrocnej dialnicnej nalepke, a CRO opat po dialniciach. Uvidis, ze budes mat aj tak toho dost. Odporucam az potom na druhy den dat nejake vyjazdy po CRO a obehat ho krizom krazom.
Platby mas v Madarsku (ak pojdete po dialnici) za znamku (kupis ju na cerpacke v podobe takeho listka, ktory sa nikde nelepi, len nadiktujes predavacovi EVC) a v CRO na dialniciach myto. Poistenie si nejake daj, ak ho nemas. A s dovozom veci skusenosti nemam, nakolko v CRO v supermarketoch mas ceny takmer rovnake ako u nas (len o stipku drahsie), takze sa to vobec neoplati. Po skusenostiach spred roka si berieme len nejake jedlo a napoje na cestu, nic viac. Vsetko ostatne nakupime tam.

06.06.2009 14:11

kukolarik

Ikona

My ideme za nejaky cas tiez, klikni tu:

www.7is7.com/otto/countdown.html?year=2009...

Nasim cielom je vyblaznit sa v CH, teda v tomto pripade nie cesta je ciel. Ideme tam po dialnici cez rakusko aj cez CH, len slovinsko vedlajsimi. Proste dostat sa tam co najskor a tam pojazdit cele okolie...

Co sa tyka platieb, idealne je mat zamenene kuny, hlavne na dialnicne poplatky.
Co sa tyka prevozu cigariet, chlastu a pod, takto ti poviem - na hraniciach som stal asi 10 sekund, colnak pozrel obcianku a povedal - jedna plny! tak som na zadnom odisiel... staci?

viac info o nasej ceste, trase, ciely a vyletoch najdes tu:

www.scooter-tuning.sk/forum/viewtopic.php...

06.06.2009 13:49

Dovolenka Chorvátsko 09

Nazdar borci,

Takže asi tak o mesiac sa chystám aj s partiou do chorvátska na dovolenku samozrejme na moto. Dĺžka trasy je cca 850km taký lahší výletík. Máme to naplánované cez Madarsko ale v chorvátsku máme problém sa dohodnúť. ísť po dialnici alebo po starej ceste a navštíviť Plitvické jazerá???
Kilometrovo to nie je až taký velký rozdiel.
Chcel y som sa teda opýtať na váš názor (ja osobne som za tie jazerá a starú cestu) a ešte ak by ste mohli niekto poradiť dáke typy načo dať pozor pri ceste myslím platby za cesty poistenia a dovoz vecí do Chorvátska (cigarety, a dáka poživen tekutá?)

díki

Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.