Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1547 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29770
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17599)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12171)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!


Diskusia Diskusia (0)

Predajňa K-moto Košice, Slovensko - Bod záujmu - Tip na Výlet

Nový showroom K-moto Košice

Sme motorkári rovnako ako vy. Dobre poznáme ten pocit, keď vaša milovaná "ochorie" a vy si s tým neviete rady. Začnete zháňať odborníka a keď ho nájdete, zistíte že má plno. Aj kvôli tomu, sme sa rozhodli otvoriť náš moto servis.

Otvorili sme pre Vás aj novú predajňu na Alejove 3/A v Košiciach. V nej ponúkame predaj nových aj jazdených motocyklov, náhradných dielov a príslušenstva.

Všetko to robíme pre vás a vaše motorky, aby ste v lete mohli jazdiť po cestách a nie po servisoch.

Články:

Fotogaléria:

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

17.07.2013 - Awia

Nový showroom K-moto Košice

Detaily:

Stiahni si bod:

LOC súbor (*.loc) - pre rôzne GPS programy
KML súbor (*.kml) - pre Google Earth
Krajina:Slovensko
Región:Košický Kraj
Typ:Moto shop
Pridal:Awia 17.07.2013 (18:55)
Poloha:N 48.703 E 21.247
Približná poloha:nie
Čitatelia:17613
Nadmorská výška:220.0 m n.m.
Povrch:asfalt

Mapa: Zobraz miesta v okolí na Dynamickej Mape

Body v okolí:

Body vo vzdialenosti do 50 km. Zobraz body v okolí na mape.

Č.Názov:Typ:Vzdialenosť:
1.ZRUŠENÉ - AKV Moto, SlovenskoMoto shop0.1 km SV
2.Adamoto Košice (KTM, Piaggio, Vespa, Aprilia), SlovenskoMoto shop0.7 km SZ
3.Riders Pub, Košice, SlovenskoBar1.2 km V
4.Camp Košice - Route E58, SlovenskoKemping1.9 km J
5.MX Trať Barca, SlovenskoMotokrosová trať2.0 km J
6.MotoPRAVDA - motoshop a servis, Košice, SlovenskoMoto shop2.0 km JV
7.Auto-Moto-Mix, Košice, SlovenskoMoto shop2.1 km Z
8.Košice, Hlavná ulica, SlovenskoPamiatka2.2 km S
9.Motosvet Košice, SlovenskoMoto shop2.6 km JV
10.Harley-Davidson Košice (ZRUŠENÉ), SlovenskoMoto shop2.6 km JV
Yamaha Posledná šanca

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »