Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2008 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29801
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17614)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12187)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!


Diskusia Diskusia (0)

Adamoto Košice (KTM, Piaggio, Vespa, Aprilia), Slovensko - Bod záujmu - Tip na Výlet

Nová predajŐa Adamoto Košice, Bardejovská 98

Firma ADAMS TRADE a.s. / ADAMOTO sídli v Košiciach, v nových priestoroch na Bardejovskej 98 v Košiciach,.
Svoje služby poskytujeme už 10 rokov.

Motocykle ADAMOTO sú na Slovenskom trhu najpredávanejšie a najvyhľadávanejšie už od roku 2004 až dodnes. V našom Show-roome nájdete značky ako KTM, APRILIA, PIAGGIO, GILERA, SCARABEO a VESPA.

ADAMOTO servis motocyklov a štvorkoliek je v Košiciach a blízkom okolí najvyhľadávanejší.

Servisujeme a opravujeme motocykle KTM, KAWASAKI, APRIlIA, PIAGIO, GILERA VESPA, štvorkolky ACESS, TGB, ARCTIC CAT a DINLI. K nám môžete doniesť všetky svetové a ázijské značky motocyklov a skútrov.

Väčšinu náhradných dielov máme dostupnú na sklade čo urýchľuje našu prácu, olej Vám vymeníme aj na počkanie.

Video: Predstavenie: KTM ADAMOTO Košice

Články:

Fotogaléria:

11.06.2014 - Redakcia

Nová predajŐa Adamoto Košice, Bardejovská 98

11.06.2014 - Redakcia

Nová predajŐa Adamoto Košice, Bardejovská 98

11.06.2014 - Redakcia

Nová predajŐa Adamoto Košice, Bardejovská 98

11.06.2014 - Redakcia

Nová predajŐa Adamoto Košice, Bardejovská 98

11.06.2014 - Redakcia

Nová predajŐa Adamoto Košice, Bardejovská 98

11.06.2014 - Redakcia

Nová predajŐa Adamoto Košice, Bardejovská 98

11.06.2014 - Redakcia

Nová predajŐa Adamoto Košice, Bardejovská 98

11.06.2014 - Redakcia

Nová predajŐa Adamoto Košice, Bardejovská 98

11.06.2014 - Redakcia

Nová predajŐa Adamoto Košice, Bardejovská 98

Detaily:

Stiahni si bod:

LOC súbor (*.loc) - pre rôzne GPS programy
KML súbor (*.kml) - pre Google Earth
Krajina:Slovensko
Región:Košický Kraj
Typ:Moto shop
Pridal:Awia 11.06.2014 (16:07)
Poloha:N 48.706 E 21.239
Približná poloha:nie
Čitatelia:30231
Povrch:asfalt

Adresa, Kontakt:

ADAMS TRADE a.s.
Bardejovska 98
040 11 Košice
+421 55 729 70 87 0917/195793 info@adamoto.eu
+421 55 729 56 11 0917/643230 adamoto@adamoto.eu
+421 55 729 56 12

Mapa: Zobraz miesta v okolí na Dynamickej Mape

Body v okolí:

Body vo vzdialenosti do 50 km. Zobraz body v okolí na mape.

Č.Názov:Typ:Vzdialenosť:
1.Predajňa K-moto Košice, SlovenskoMoto shop0.7 km JV
2.ZRUŠENÉ - AKV Moto, SlovenskoMoto shop0.8 km V
3.Auto-Moto-Mix, Košice, SlovenskoMoto shop1.5 km Z
4.Riders Pub, Košice, SlovenskoBar1.8 km V
5.Košice, Hlavná ulica, SlovenskoPamiatka2.2 km SV
6.MX Trať Barca, SlovenskoMotokrosová trať2.3 km J
7.Camp Košice - Route E58, SlovenskoKemping2.4 km JV
8.MotoPRAVDA - motoshop a servis, Košice, SlovenskoMoto shop2.7 km JV
9.CC trať Myslava, SlovenskoMotokrosová trať2.9 km Z
10.Motosvet Košice, SlovenskoMoto shop3.3 km JV
aci-03-main

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »