ISSN 1336-6491 | Online: 1576 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29885
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17654)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12231)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Motomiss 2006 má svoju víťazku

 Zdieľať

Pridané: 13.09.2006 Autor: trojko
Čitatelia: 12883 [Novinky - Súťaž]

Tak už máme za sebou druhý ročník súťaže Motomiss...

I keď neprišli všetky finalistky ktoré prísť mali, tak mám dojem, že motorku vyhrala tá pravá. I keď sme mali Víťazku (Igora) na zraze už od stredy, tak víťazkou súťaže motomiss sa stala Soňa.

 Yuki 250 Vista SOFT Red Devils edition
Yuki 250 Vista SOFT Red Devils edition

Na VI. Besnení Čertov sme tento rok obdarovali víťazku motorkou Yuki 250 Vista SOFT Red Devils edition, ktorú do súťaže dala firma Yuki.

 Nooo aj toto jej išlo teda dobre
Nooo aj toto jej išlo teda dobre

Babenka myslím vyhrala zaslúžene i keď konkurenciu mala silnú. Podarilo sa jej zvládnuť súťaže v najlepšom čase, a tak si domov odniesla krásnu motorku. A hneď išla na nej aj na zraz do Komoče.

 Ešte nám aj zatancovala. Pjeknééé
Ešte nám aj zatancovala. Pjeknééé

Súťaže neboli nijak tažké, i keď priznám že mne by to navliekanie kondómov asi veľmi nešlo. Ja to vidím vždy z iného uhla ako tie baby. A už vôbec by som to nevedel navliecť ústami.(Nemám prax).

 Šťastná víťazka a ostatné finalistky
Šťastná víťazka a ostatné finalistky

Jedna finalistka, nebudem menovať (ahoooj Alexandra), sa nám trochen pripila, ale aj tak zvládla súťaže a za to jej dávame pochvalu pred naštartovanou kosačkou.

Takže dievčatá, ktoré chcete vyhrať motorku, tešíme sa na vás o rok, keď bude táto súťaž pokračovať (ak zoženieme motorku).

 A stále sa tešila
A stále sa tešila

No a na zaver môžem dodať len jedno - zábava to bola preveľká.

Pridané: 13.09.2006 Autor: trojko Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »