Anketa:
Povinné zmluvné poistenie - vyber si tú najlepšiu cenu
ZdieľaťPridané: 09.11.2007 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 159554 [Novinky - Oznam]
Ceny povinného zmluvného poistenia sa menia každý rok, žiaľ, menia sa takmer vždy smerom hore. Aj ty strácaš prehľad o cenách?
Aj ty si chceš vybrať tú najlepšiu ponuku? Nechce sa ti ale robiť prieskum trhu a zisťovať, kde je to najvýhodnejšie?
Tak ti môže prísť vhod stránka netfinancie.sk. O čo ide? Spoločnosť Netfinance.sk je nezávislá česko-slovenská finančná spoločnosť zameraná na oblasť poisťovníctva, predovšetkým povinného zmluvného poistenia (PZP) a havarijného poistenia. 19. júla 2007 Netfinancie.sk ako prvá uviedla na slovenský trh portál pre výber a on-line dojednávanie autopoistenia: PZP a havarijného poistenia. Unikátnosť tohoto portálu je v tom, že sa na ňom nachádza ponuka všetkých produktov PZP na slovenskom trhu a od všetkých poisťovní, takže si môžeš vybrať podľa ceny alebo výšky krytia. Nie si „tlačený“ do „výberu“ produktu len jednej finančnej inštitúcie.
Na tejto stránke sa nachádza jednoduchá kalkulačka cien poistenia. Vyplníš formulár, parametre motorky, zodpovieš na dôležité otázky, ktoré môžu cenu poistenia ovplyvniť. Potom si už len jednoducho porovnáš ceny všetkých poisťovní, internetové a ďalšie zľavy!
![]() |
Krok 1: Kalkulačka cien poistenia |
![]() |
Krok 2: Prehľad cien |
Prehľad ti umožní zorientovať sa v ponuke. Naviac, ak chceš, môžeš si novú poistku prostredníctvom internetu hneď aj uzavrieť. Na stránke www.netfinancie.sk neplatíš nič, len si dojednáš poistenie. Poistné potom zaplatíš priamo na bankový účet príslušnej poisťovne (prevodom, SIPOm, inkasom z účtu a pod.)
Vyskúšaj si to:
Najlepšie spravíš, ak si to hneď aj vyskúšaš. Jednoducho klikni na nasledujúci odkaz, zadaj parametre tvojej motorky a pozri si ceny.
Zdá sa ti, že platíš veľa? Uzavri novú poistku hneď online.
Pridané: 09.11.2007 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
- Prečo platíme povinné zmluvné poistenie na celý rok ? - erco
- Ako neplatiť PZP po celý rok, alebo nech žije Byrokracia a štátni zamestnanci - Ifk0
- Povinné zmluvné poistenie, ako na to... - Awia
- Ako je to so Zákonným poistením - Maco
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!