Anketa:
KISS Racing Team - My sa tuningu rozumieme
ZdieľaťPridané: 14.05.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Novinky - PR článok]
Tuning, servis, úpravy motocyklov, na závody alebo len pre potešenie, to všetko nájdete vo firme KISS Racing Team v Ivanke pri Dunaji len pár kilometrov od Bratislavy.
Táto priestormi skromná firma je na trhu už zopár pekných rokov a prešlo ňou už viac než dosť superšportov, naháčov alebo aj endúr, ktoré potrebovali zvýšiť výkon, urobiť úpravy všetkého druhu až do stavu vysnívaného majiteľom, alebo len vymeniť sériový výfuk za kvalitný “laďák” od špičkového talianskeho výrobcu Leo Vince. Jej služby mimo iných využívajú aj závodníci ako Majster SR 2007 Superstock resp. Vicemajster v roku 2008 Róbert Sháněl a veľa amatérskych závodníkov, z čoho je jasne vidieť, že títo ľudia Ľubošovi Kissovi veria, pretože má s motorkami naozaj bohaté skúsenosti a sám jazdí.
Firma KISS Racing Team www.tzb-kiss.sk sa zaoberá aj predajom a montážou rôznych doplnkov na motocykle od popredných svetových firiem. Dodacia doba napríklad výfuku Leo Vince je do dvoch týždňov, čo je veľmi dobrá správa rovnako ako aj ceny, ktoré sa držia na najnižšej možnej úrovni. Na všetko sa vzťahuje samozrejme 2-ročná záruka ako aj odborné poradenstvo. Medzi značky, ktoré zastupuje firma KISS Racing Team patria nasledovné.
Leo Vince

Firma vyrábajúca výfuky a kompletné výfukové systémy už viac ako 50 rokov. Vyberať môžete z troch rád výfukov, pre cestné motorky je to rada SBK, endurá a motokros je to X3 a ak chcete výfuk na skúter, určite si vyberiete z rady Scoot. Najnovšie Leo Vince ponúka k výfukom pre jednovalcové a dvojvalcové štvortaktné motory aj riadiace jednotky, s ktorými bude výkon motora ešte vyšší a vstrekovanie bude optimalizované na daný výfukový systém. Veľkou výhodou je, že okrem závodných verzií výfukov majú tieto výfuky homologizáciu pre cestú premávku v rámci Európskej únie.
![]() |
Ak chcete vymeniť kompletný výfukový systém spolu s riadacou jednotkou RapidBike, nie je problém, pretože firma disponuje aj “meracou brzdou”, vďaka ktorej sa vstrekovanie optimalizuje s výfukovým systémom pre čo najlepší priebeh výkonu a špičkový výkon.
![]() |
Silvertail

Značka výfukov pre motorky typu “custom” s perfektným dizajnom a kvalitou. Rovnako ako Leo Vince aj výfuky Silvertail majú homologizáciu pre cestné použitie.
www.sitogroup.comBMC

Vysoko priepustné vzduchové filtre s možnosťou opakovateľného prania. Filtre sú vyrábané v prevedení STANDARD, ktoré majú o 40% vyššiu priepustnosť ako filtre originálne a v prevedení RACE (závodné), ktoré majú o ďalších 30% vyššiu priepustnosť ako filtre STANDARD.
www.bmcairfilters.com![]() |
Puig

Značka vyrábajúca napríklad plexi stíty, podblatníky, padacie protektory na väčšinu motocyklov.
www.puigusa.com![]() |
Valter Moto

Kvalitné a závodmi preverené doplnky hlavne na superšportové motocykle ale aj naháče od závažíčok na riaditkách cez prepákovania, padacie “štuple”, stojany až po kapoty na väčšinu motoriek, ktoré je možné si kúpiť. Valter Moto má tiež bohaté zastúpenie v závodoch na všetkých úrovniach a týmy priamo vyvýjajú jednotlivé produkty, ktoré si môžete za krátky čas nájsť v katalógu.
www.valtermoto.com![]() |
RapidBike

Tuningové programovateľné riadiace jednotky k nastaveniu bohatosti zmesy v rôznych otáčkach a zároveň nastavenia predstihu zapaľovania motora. Obrovskou výhodou týchto jednotiek je možnosť použitia na ktorýkoľvek motocykel, pričom iba stačí zakúpiť danú kabeláž na konkrétny motocykel a riadiaca jednotka vám zostáva.
www.rapidbike.itcapIT

Vysoko kvalitné ohrievacie pásy pneumatík s patentovaným systémom ohrevu FULLWARM System, pužívané napr. tímom Yamaha s pilotom Valentinom Rossim a tímom Ferrari v závodoch F1.
www.capit.itMatris

Špičkové tlmiče riadenia, pružiace jednotky ako aj „vnútra“ predných vidlíc pre vylepšenie podvozku vášho motocykla.
www.matrisdampers.com![]() |
WRP
Ráfiky kolies, výfuky, riadiace jednotky, brzdy, plasty, páčky, prepákovania a mnoho iného.
www.windtrading.itFAR
Blinkre a spätné zrkadlá aj so zabudovanými smerovkami.
www.far.itPerformanceTechnology
Radiálne brzdové a spojkové pumpy vyrábané v priemeroch 13 mm, 16 mm a 19 mm. Tieto brzdové pumpy sú homologované TÜV a sú dodávané vo farbách čierna, strieborná a zlatá.
www.performancetechnology.itTNK
Trubice do vidlíc vyrábané z vysoko kvalitnej ocele s tvrdo-chrómovou povrchovou úpravou (1100 HV) alebo nitridované titánom (2400 HV) vo farbách zlatá, čierna a červená.
www.tnk.itDomino a Tommaselli
Svetoznáme rukoväte, ovládače plynu, spojkové a brzdové páčky.
www.domino-group.comScardino
Laserové meranie rámov.
www.quadrobike.comFUCHS
Meracie a diagnostické zariadenia.
www.fuchs-sa.comMotomoclos
Taliansky podnik špecializovaný na výrobu a predaj hydraulických zdvihákov, stojanov, strojov a doplnkov pri opravách a údržbách motocyklov.
www.motomoclos.itJe naozaj z čoho vyberať ak sa vám niečo z širokej ponuky zapáčilo, stačí zavolať Ľubošovi Kissovi, ktorý vám veľmi rád odborne poradí alebo priamo navštíviť jeho predajňu v Ivanke na adrese:
Vizitka:
![]() |
KISS Racing Team
Kmeťova 12
Ivanka pri Dunaji
tel.: 0903-205-505
fax: 02-45944514
e-mail lubos.kiss@orangemail.sk
www.tzb-kiss.sk
Kde nás nájdete:
Mapa:
Pridané: 14.05.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Cassida v roce 2025
- Veľké Uherce otvárajú motokrosovú sezónu SMF 2025
- Honda prináša európsky záručný program pre motocykle a skútre
- Martin Vaculík obhájil titul medzinárodného majstra SR
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Body a Trasy v tomto článku:
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!