Anketa:
Motohouse 4/2010
ZdieľaťPridané: 05.03.2010 Autor: Beal
Čitatelia: 4460 [Novinky - Čo nového v tlači]
Nové číslo uvidíte na pultoch v stánkoch síce až budúci týždeň, ale od dnešného dňa si ho môžete kúpiť na výstave Motocykel v stánku Motohouse.
Chalani sa už tešia na vašu návštevu, tak sa stave aj na pokec. Čaká vás Somik a Honza Karásek + Hilda a Marek.
Titulka |
Športové litre
HONDA CBR1000RR vs.
YAMAHA YZF-R1 vs.
KAWASAKI ZX-10R vs.
SUZUKI GSX-R1000 vs.
APRILIA RSV4 FACTORY vs.
BMW S 1000 RR
Keď človek prvýkrát primontoval benzínový motor na rám bicykla, sotva mohol tušiť, že to dospeje až sem. Máme tu šesť motoriek s objemom 1000 cm3, s rýchlosťou cca 290 km/h, výkonom 160 bhp + (v jednom prípade dokonca 190 bhp), ktoré majú reflektory, poznávacie značky a zoženiete ich aj so zárukou!
Šesť drzých pästí
Zdá sa, že nové radové motory BMW sú uskutočnením veľkého motocyklového sna. A šesťvalec? Tak to bude tá posledná kvapka, ktorá ukončí kľudný spánok celej japonskej konkurencie... Kto si prečítal test litrových superbajkov (zdobí úvod tohto čísla MH), musel pochopiť, že motocyklová produkcia BMW práve prekročila svoj tieň. Známi rysovači načechraných boxujúcich supercesťákov vtrhli vlani do sveta litrových superšportov s modelom S 1000 RR a narobili tam poriadny prievan.Pôvab motocyklovej reklamy
Reklama sa na moderného človeka valí odvšadial. Agresívna, vtieravá, často hlúpa až je človeku trápne za jej tvorcov. Z času na čas sa však niečo podarí. To, čo za niečo stojí, väčšinou vynesie na povrch čas. No niekedy nie, ale to nevadí. Pozrime sa, ako naložil čas s reklamou na motocykle.
Naked Mix
Honda CB600F HornetSuzuki GSF650 Bandit
Triumph Street Triple
Zobrali sme typických predstaviteľov kategórie naháčov strednej triedy, ktoré sú presným príkladom motorky ktorá síce je trochu rozpočtová ale zato stále zabavná hračka na každý deň. Pozorne sme ich oňuchali, preklepli a okoštovali. Každý koktail je iný, má iné zloženie, množstvo aj výslednú chuť. Každý poskytne vášmu telu iný pôžitok a dostane vašu hlavu do iného rozpoloženia. Sú si tak podobné a predsa iné, posúdťe sami...
Flashback
I keď je počet valcov pre výsledný charakter veľmi podstatný, oveľa dôležitejšia je celková konfigurácia motora. A žiaden typ motora nemá takú očividnú účinnosť, vyhranenosť a entuziazmus ako véčko. A prečo vlastne? Ak sa pozriete späť do staršej motocyklovej histórie, úplne jasné indície nenájdete, teda aspoň z pohľadu masového rozšírenia.
Špeciál prilby
Naše tri otázky:„Naozaj mi prilba zachráni lebku, keď sa niekde začnem kotúľať?“
„Ako veľmi to bude bolieť, až do niečoho narazím?“
„A čo keď mi vo finále po kečke prejde dvojtonové terénne auto – mám šancu prežiť to?“
Testovanie výdrže a odolnosti prílb. Iste ste o tejto téme už čo-to čítali a celkom logicky predpokladám, že všetci máme výsledky takýchto testov v úcte – alebo, inak povedané, že nikto z nás by si prilbu bez homologizácie nekúpil. To je v poriadku. Ale dokážeme si sami predstaviť, čo taká prilba naozaj vydrží a kam až možno pri jej „používaní“ zájsť?
Classic Games
Keď sa motorka naozaj podarí, nie je problém, aby sa v produkcii svoje značky udržala aj viac ako dve desaťročia. A v období, kedy sa jednotlivé modely striedajú na trónoch každé dva roky, je až neuveriteľné, že sa niečo podobné ešte vôbec môže diať. Legendárne, podarené a milované kúsky má skoro každá fabrika a ich fanúšikovia sa počítajú na tisíce. A čo viac, veľa z týchto „trvaliek“ sa bude predávať nielen tento rok, ale nepochybne aj v rokoch ďalších.
God save the Coffee???
Jasnačka, ten nadpis je pi...ina, ale vždy, keď niekde vidím anglickú (britskú) motorku upravenú v štýle Café Racer, okamžite počujem v hlave Sex Pistols... Skrátka to akosi spolu sedí a ako celok vyžaruje určitú hrubosť snúbiacu sa s rýchlosťou, jednoduchosťou a obrovskou charizmou, čo podľa mňa k obom skrátka patrí.Adventura 2/2
Cesta z Čiech k južnému cípu Afriky pokračuje. Minule sme s Radkom a Davidom prešli Etiópiu a dnes nás čakajú správy z južnejších krajín – Kene a Tanzánie.
Nervozita ma budí už na svitaní a ani nemám chuť na raňajky. Večer sme akurát prešli cez hranice Kene a čaká nás slávna „Moyale highway“ – vychýrené pohrebisko podvozkov a pneumatík. Vyrážame už po siedmej, aby sme do večera zvládli dôjsť do 250 km vzdialeného Marsabitu.
Chcete jazdiť ako Vorlas?
Potom potrebujete TÚTO MOTORKU!Yamaha WR250X
Ak kupujete Motohouse pravidelne (a my dúfame, že áno), budete vedieť, že tento dráčik patrí medzi naše najobľúbenejšie motorky. A teraz ho máme na spoločnej trati aj s majstrovskou Suzuki RMZ 450 nášho najlepšieho motardistu a kamaráta Petra Vorlíčka. Môže malá Yamaha ponúknuť zážitok aspoň trochu porovnateľný so špičkovou pretekárskou motorkou? Dozviete sa to jedine u nás.
ŠPORT
Colin EdwardsJe najrýchlejším netovárenským pilotom MotoGP sezóny 2009. Dávno by mal byť na pretekárskom dôchodku a má povesť týpka, ktorý nechodí príliš ďaleko po ostrejšie slová. Vybrali sme pre vás niekoľko najzaujímavejších reakcií z rozhovorov uverejnených v čase posledných príprav na jeho šiestu!!! sezónu vo farbách značky Yamaha.
MotoGP - Ako s tým šetrením?
Všetky pretekárske seriály od formuly 1 až po MotoGP bijú na poplach. Ako udržať preteky atraktívne, no zároveň ich nepriviesť k bankrotu? Musí sa šetriť – aj keď vlastne nikto nevie, ako to správne urobiť. Ide o akýsi večný kolobeh. Vyhlási sa všeobecné heslo: „Musíme začať šetriť, aby bol náš šport schopný prežiť...“ A každý si myslí, že spasí svet.
Keď sa beží „... o život“
Superbikový seriál rozbehol jeden z najdôležitejších ročníkov vo svojej histórii. Teraz ide o všetko – teraz ide o prežitie! Carlos Checa
Dedo Carlos dostal poriadnu kobylku od nového zoskupenia Ducati – Althea. A tiež všetkým ukázal, ako sa to robí, keď na trať vyrazí stará škola. Bola to výborná, skvelá jazda, ktorá naznačila mnohé – napríklad i to, že tento rok nemusí byť vpredu iba červená továrenská presila!
Motoskijoring
U nás sa pozrieme na nedávne preteky v Motoskijoringu a tiež mrkneme na pripravovaný seriál pretekov, určený pre začínajúcich a hobby jazdcov.
V-Twin Racing Street Custom
V-Rod MuscleViete, mal som strach. Dokonca by som sa to nebál označiť to ako obrovský strach. Bál som sa, že po tom, ako som sa zviezol na novom V-Maxe, už nikdy nič nepôjde s takou živočíšnosťou a silou. Ale viete čo? Bál som sa zbytočne. Táto vec ide ako divá sviňa. Je to, ako keby sa ten motor zbláznil a rozhodol sa zabiť vás. Myslíte, že preháňam? Ani trošku.
PLAGÁTY
PREDPLATNÉ
Motohouse za 3.80 eur, ročné predplatné 29 eur
Ročné predplatné slovenskej verzie Motohouse je len 29 eur .
Predplatné zaisťuje: Mediaprint-Kappa Pressegrosso, a.s.
Oddelenie inej formy predaja
Vajnorská 137
830 00 Bratislava
tel: 02/44 44 27 73
e-mail: predplatne@abompkapa.sk
Českú mutáciu časopisu je možné si objednať na adrese:
SEND Predplatné, P.O.Box 141, 140 21 Praha 4
tel: +420 225 985 225
e-mail: send@send.cz, www.send.cz
Pridané: 05.03.2010 Autor: Beal Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- VR - Kolo po prejdení cieľom
- MotoGP 2015 - VC Valencie - Zázraky sa nedejú - Lorenzo majstrom fachu 2015
- MotoGP 2015 - Čo nepovedal pápež a my sme vyčítali.
- MotoGP 2015 - VC Malajzie - Marquez skutočne zapredaný?
- MotoGP 2015 - VC Malajzie - dianie pred štartom
- MotoGP 2015 - VC Austrálie - fantastický Iannone tretí, Lorenzo sťahuje Rossiho náskok
- MotoGP 2015 - VC Japonska - skvelý deň pre Pedrosu
- MotoGP 2015 - VC Aragonu - Marquez opäť k zemi.
- MotoGP 2015 - VC San Marína - taktický hlavolam
- MotoGP 2015 - VC Veľkej Británie - Rossi opäť vo vedení
- ... zobraz všetky články od tohto autora