Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2977 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28535
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16995)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)
Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

Motohouse 4/2010

 Zdieľať

Pridané: 05.03.2010 Autor: Beal
Čitatelia: 4460 [Novinky - Čo nového v tlači]

Nové číslo uvidíte na pultoch v stánkoch síce až budúci týždeň, ale od dnešného dňa si ho môžete kúpiť na výstave Motocykel v stánku Motohouse.

Chalani sa už tešia na vašu návštevu, tak sa stave aj na pokec. Čaká vás Somik a Honza Karásek + Hilda a Marek.

 Titulka
Titulka

Športové litre


HONDA CBR1000RR vs.
YAMAHA YZF-R1 vs.
KAWASAKI ZX-10R vs.
SUZUKI GSX-R1000 vs.
APRILIA RSV4 FACTORY vs.
BMW S 1000 RR

Keď človek prvýkrát primontoval benzínový motor na rám bicykla, sotva mohol tušiť, že to dospeje až sem. Máme tu šesť motoriek s objemom 1000 cm3, s rýchlosťou cca 290 km/h, výkonom 160 bhp + (v jednom prípade dokonca 190 bhp), ktoré majú reflektory, poznávacie značky a zoženiete ich aj so zárukou!

Šesť drzých pästí

Motohouse 4/2009
Zdá sa, že nové radové motory BMW sú uskutočnením veľkého motocyklového sna. A šesťvalec? Tak to bude tá posledná kvapka, ktorá ukončí kľudný spánok celej japonskej konkurencie... Kto si prečítal test litrových superbajkov (zdobí úvod tohto čísla MH), musel pochopiť, že motocyklová produkcia BMW práve prekročila svoj tieň. Známi rysovači načechraných boxujúcich supercesťákov vtrhli vlani do sveta litrových superšportov s modelom S 1000 RR a narobili tam poriadny prievan.


Pôvab motocyklovej reklamy

Motohouse 4/2009
Reklama sa na moderného človeka valí odvšadial. Agresívna, vtieravá, často hlúpa až je človeku trápne za jej tvorcov. Z času na čas sa však niečo podarí. To, čo za niečo stojí, väčšinou vynesie na povrch čas. No niekedy nie, ale to nevadí. Pozrime sa, ako naložil čas s reklamou na motocykle.


Naked Mix

Honda CB600F Hornet
Suzuki GSF650 Bandit
Triumph Street Triple

Zobrali sme typických predstaviteľov kategórie naháčov strednej triedy, ktoré sú presným príkladom motorky ktorá síce je trochu rozpočtová ale zato stále zabavná hračka na každý deň. Pozorne sme ich oňuchali, preklepli a okoštovali. Každý koktail je iný, má iné zloženie, množstvo aj výslednú chuť. Každý poskytne vášmu telu iný pôžitok a dostane vašu hlavu do iného rozpoloženia. Sú si tak podobné a predsa iné, posúdťe sami...


Flashback

Motohouse 4/2009
I keď je počet valcov pre výsledný charakter veľmi podstatný, oveľa dôležitejšia je celková konfigurácia motora. A žiaden typ motora nemá takú očividnú účinnosť, vyhranenosť a entuziazmus ako véčko. A prečo vlastne? Ak sa pozriete späť do staršej motocyklovej histórie, úplne jasné indície nenájdete, teda aspoň z pohľadu masového rozšírenia.



Špeciál prilby

Naše tri otázky:
„Naozaj mi prilba zachráni lebku, keď sa niekde začnem kotúľať?“
„Ako veľmi to bude bolieť, až do niečoho narazím?“
„A čo keď mi vo finále po kečke prejde dvojtonové terénne auto – mám šancu prežiť to?“

Motohouse 4/2009
Testovanie výdrže a odolnosti prílb. Iste ste o tejto téme už čo-to čítali a celkom logicky predpokladám, že všetci máme výsledky takýchto testov v úcte – alebo, inak povedané, že nikto z nás by si prilbu bez homologizácie nekúpil. To je v poriadku. Ale dokážeme si sami predstaviť, čo taká prilba naozaj vydrží a kam až možno pri jej „používaní“ zájsť?



Classic Games

Keď sa motorka naozaj podarí, nie je problém, aby sa v produkcii svoje značky udržala aj viac ako dve desaťročia. A v období, kedy sa jednotlivé modely striedajú na trónoch každé dva roky, je až neuveriteľné, že sa niečo podobné ešte vôbec môže diať. Legendárne, podarené a milované kúsky má skoro každá fabrika a ich fanúšikovia sa počítajú na tisíce. A čo viac, veľa z týchto „trvaliek“ sa bude predávať nielen tento rok, ale nepochybne aj v rokoch ďalších.

God save the Coffee???

Motohouse 4/2009
Jasnačka, ten nadpis je pi...ina, ale vždy, keď niekde vidím anglickú (britskú) motorku upravenú v štýle Café Racer, okamžite počujem v hlave Sex Pistols... Skrátka to akosi spolu sedí a ako celok vyžaruje určitú hrubosť snúbiacu sa s rýchlosťou, jednoduchosťou a obrovskou charizmou, čo podľa mňa k obom skrátka patrí.


Adventura 2/2

Motohouse 4/2009
Cesta z Čiech k južnému cípu Afriky pokračuje. Minule sme s Radkom a Davidom prešli Etiópiu a dnes nás čakajú správy z južnejších krajín – Kene a Tanzánie.
Nervozita ma budí už na svitaní a ani nemám chuť na raňajky. Večer sme akurát prešli cez hranice Kene a čaká nás slávna „Moyale highway“ – vychýrené pohrebisko podvozkov a pneumatík. Vyrážame už po siedmej, aby sme do večera zvládli dôjsť do 250 km vzdialeného Marsabitu.


Chcete jazdiť ako Vorlas?

Potom potrebujete TÚTO MOTORKU!
Yamaha WR250X

Ak kupujete Motohouse pravidelne (a my dúfame, že áno), budete vedieť, že tento dráčik patrí medzi naše najobľúbenejšie motorky. A teraz ho máme na spoločnej trati aj s majstrovskou Suzuki RMZ 450 nášho najlepšieho motardistu a kamaráta Petra Vorlíčka. Môže malá Yamaha ponúknuť zážitok aspoň trochu porovnateľný so špičkovou pretekárskou motorkou? Dozviete sa to jedine u nás.


ŠPORT

Colin Edwards

Motohouse 4/2009
Je najrýchlejším netovárenským pilotom MotoGP sezóny 2009. Dávno by mal byť na pretekárskom dôchodku a má povesť týpka, ktorý nechodí príliš ďaleko po ostrejšie slová. Vybrali sme pre vás niekoľko najzaujímavejších reakcií z rozhovorov uverejnených v čase posledných príprav na jeho šiestu!!! sezónu vo farbách značky Yamaha.


MotoGP - Ako s tým šetrením?

Motohouse 4/2009
Všetky pretekárske seriály od formuly 1 až po MotoGP bijú na poplach. Ako udržať preteky atraktívne, no zároveň ich nepriviesť k bankrotu? Musí sa šetriť – aj keď vlastne nikto nevie, ako to správne urobiť. Ide o akýsi večný kolobeh. Vyhlási sa všeobecné heslo: „Musíme začať šetriť, aby bol náš šport schopný prežiť...“ A každý si myslí, že spasí svet.


Keď sa beží „... o život“

Motohouse 4/2009
Superbikový seriál rozbehol jeden z najdôležitejších ročníkov vo svojej histórii. Teraz ide o všetko – teraz ide o prežitie! Carlos Checa
Dedo Carlos dostal poriadnu kobylku od nového zoskupenia Ducati – Althea. A tiež všetkým ukázal, ako sa to robí, keď na trať vyrazí stará škola. Bola to výborná, skvelá jazda, ktorá naznačila mnohé – napríklad i to, že tento rok nemusí byť vpredu iba červená továrenská presila!


Motoskijoring

U nás sa pozrieme na nedávne preteky v Motoskijoringu a tiež mrkneme na pripravovaný seriál pretekov, určený pre začínajúcich a hobby jazdcov.




V-Twin Racing Street Custom

V-Rod Muscle

Viete, mal som strach. Dokonca by som sa to nebál označiť to ako obrovský strach. Bál som sa, že po tom, ako som sa zviezol na novom V-Maxe, už nikdy nič nepôjde s takou živočíšnosťou a silou. Ale viete čo? Bál som sa zbytočne. Táto vec ide ako divá sviňa. Je to, ako keby sa ten motor zbláznil a rozhodol sa zabiť vás. Myslíte, že preháňam? Ani trošku.

PLAGÁTY

Motohouse 4/2010
Motohouse 4/2010


PREDPLATNÉ

Motohouse za 3.80 eur, ročné predplatné 29 eur

Ročné predplatné slovenskej verzie Motohouse je len 29 eur .

Predplatné zaisťuje: Mediaprint-Kappa Pressegrosso, a.s.

Oddelenie inej formy predaja
Vajnorská 137
830 00 Bratislava
tel: 02/44 44 27 73
e-mail: predplatne@abompkapa.sk

Českú mutáciu časopisu je možné si objednať na adrese:
SEND Predplatné, P.O.Box 141, 140 21 Praha 4
tel: +420 225 985 225
e-mail: send@send.cz, www.send.cz

WWW.MOTOHOUSE.CZ

WWW.MOTOHOUSE.TV



Pridané: 05.03.2010 Autor: Beal Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria