Anketa:
Kawasaki 2010 v 25 kW verziách a možnosť predĺženia záruky WarrantyPlus
ZdieľaťPridané: 06.04.2010 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 14290 [Novinky - PR článok]
Chcete jazdiť na "veľkej motorke", ale máte vodičský len do 25 kW? Zdá sa vám 2-ročná záruka na motocykel málo? V Kawasaki majú pre vás riešenie!
Súčasné prerozdelenie skupín vodičských oprávnení robí ťažkú hlavu nejednému mladému človeku. Ak máte od 18 do 21 rokov a radi by ste jazdili na "veľkej motorke", podľa zákona sa musíte uspokojiť s výkonom do 25 kW (alebo s pomerom výkon/hmotnosť nepresahujúcim 0,16 kW/kg). Motoriek, na ktorých môžete beztrestne jazdiť bolo ešte prednedávnom ako šafránu. Súčasnú situáciu sa snaží vylepšiť Kawasaki hneď s niekoľkými modelmi.
V 25 kW verzii sú dostupné nasledovné modely:
Kawasaki Z750
![]() |
Kawasaki ER-6n
![]() |
Kawasaki ER-6f
![]() |
Kawasaki ZX-6R Ninja
![]() |
Kawasaki Versys
![]() |
Kawasaki VN900 Custom
![]() |
Kawasaki VN900 Classic
![]() |
Predĺžená záruka - WarrantyPlus
Od 1. januára prišla Kawasaki s ďalšou zaujímavou ponukou pre svojich zákazníkov, ktorým dáva možnosť rozšíriť pôvodnú 2-ročnú záruku o ďalších 24 mesiacov. Pre zákazníka je zaujímavá cena. Ak máte stroj Kawasaki do 750 cm3, ďalšia 24-mesačná záruka vás bude stáť 240,- €, v prípade nad 750 kubíkov zaplatíte o 45,- € viac.
![]() |
- záruka platí bez ohľadu na počet najazdených kilometrov
- spolu až 4 roky záruky
- bezplatný prevod predĺženej záruky na nového majiteľa
- plán bez rizika a ťažkostí
- bez obmedzení - žiadne prekvapenia, žiadne skryté poplatky
- žiadne ďalšie papierovanie
Informácie a kontakty
Viac informácií a kontaktné údaje na autorizovaných predajcov Kawasaki na území Slovenskej republiky nájdete na internetovej stránke www.kawasaki.sk
Pridané: 06.04.2010 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!