Anketa:
Nová Kawička do bahna – Kawasaki KX 250F 2011
ZdieľaťPridané: 28.05.2010 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 8271 [Bleskovky - Novinky]
Nová štvortaktná motocrossová žabka sa svetu ukázala s mnohými zmenami. Pekne ostré športové náradíčko tak určite poskytne svojmu majiteľovi riadnu dávku adrenalínu.
Mnoho zmien dvestopäťdesiatka pochytila od svojej väčšej kolegyne Kawasaki KX 450F. Ide hlavne o elektronické vstrekovanie, ktoré je schopné prevádzky aj bez batérie. Na motore sa udialo aj mnoho iných zmien. Iný tvar piestov a s tým spojený aj ich vyšší zdvih zvýšili kompresný pomer na 13.5 : 1. Elektronické systémy sa starajú o maximálny možný výkon za rôznych podmienok vonkajšieho prostredia a o množstvo ďalších vecí. Napríklad jazdec má možnosť nastavovať si vlastné palivové mapy či pozrieť si až 6 hodinový záznam informácii zahrňujúci otáčky motora, stupeň otvorenia škrtiacej klapky, teplotu chladiacej kvapaliny, predstih zapaľovania...
Zmeny sa udiali aj na podvozku. Hlavnou hviezdou zmien do roku 2011 je určite predné tlmenie. Kawasaki prichádza zo systémom SFF (Separate Function Fork). Jedná sa o systém, pri ktorom je v jednej vidlici pružina a v druhej tlmiaci mechanizmus. Jazdec má tak možnosť nastavenia obidvoch súčasti oddelene. K zníženiu trenia vidlice má poslúžiť aj nitrid titánový povlak.
Noviniek sa teda KX250 F dočkala požehnane. Snáď niet pochýb o tom, že Kawasaki sa off-road jazdcom snaží namixovať čo najlepšie mašiny.
Zdroj & foto: www.kawasaki.com
Pridané: 28.05.2010 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Kawasaki KX 250 F 2011:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | KX 250 F |
Rok: | 2011 |
Kategória: | Cross |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 249 ccm |
Kompresný pomer: | 13.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77.0 x 53.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 315 mm |
Zdvih vzadu: | 310 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 2 piestiky |
Priemer bŕzd vpredu: | 250 mm |
Pneu vpredu: | 80/100-21 51M |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 100/90-19 57M |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 104 kg |
Výška sedla: | 945 mm |
Rázvor: | 1475 mm |
Dĺžka: | 2170 mm |
Šírka: | 820 mm |
Výška: | 1270 mm |
Svetlá výška: | 330 mm |
Objem nádrže: | 7.2 l |
Poznámka: | |
Vpredu dvojkomorová vidlica - Separate Function front Fork (SFF) Cena (15.11.2010): 6 795 EUR |
- NOVÉ Porovnaj 'Kawasaki KX 250 F' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Kawasaki KX 250 F' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Kawasaki KX 250 F 2011' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Kawasaki KX 250 F' na www.google.com
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora