Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1324 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30209
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17823)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12386)
Hodnotenie: (26 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (124)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda odhaľuje skicu novinky 2011 - Crossover s motorom V4 + ďalšie foto!

 Zdieľať

Pridané: 19.10.2010 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Bleskovky - Predstavujeme]

Tento motocykel je svojim spôsobom výnimočný – dá sa definovať ako „crossover“, čo znamená motocykel spojený s dvomi druhmi štýlov. Motocykel bude disponovať flexibilitou a charakterom blízkym štýlu Naked avšak so vzpriamenou jazdnou pozíciou a vzhľadom blížiacim sa ku kategórii Cestné enduro.

Crossover je motocyklom strednej triedy a napriek tomu, že vyzerá ako zástupca kategórie Enduro, má nízko umiestnené sedadlo, ktoré umožňuje pohodlnú jazdu jazdcom rôznych veľkostí.

Vďaka nízko umiestnenému ťažisku, širokým riadidlám a vzpriamenej jazdnej pozícii je jazda a manévrovateľnosť na tomto motocykli veľmi ľahká a pohodlná.

Výskumy v Honde ukázali, že zákazníci chcú motocykel, ktorý vyniká jedinečným štýlom a je vhodný pre jazdu za všetkých podmienok v priebehu sezóny. Honda preto zákazníkov vypočula a takýto motocykel vyrobila.

Táto skica je prvým znázornením motocykla, za ktorého designovou podobou stoja designéri v Honde Design Centre v Ríme. Konečná podoba motocykla bude po prvýkrát predstavená 2. novembra na výstave EICMA v Miláne, kde budú k dispozícii fotografie a oznámený dátum zahájenia výroby a dostupnosť modelu na dealerstvách.

Honda takisto v Miláne predstaví nový koncept motocykla s motorom 1200ccm s V4 konfiguráciou, ktorý bol po prvýkrát použitý v modeli VFR1200F, aby ešte viac zvýraznila svoju líderskú pozíciu v impozantnom svete V4 motorov.

Zdroj: Press servis Honda Slovakia

Pridané: 19.10.2010 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (26 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (124)  [Verzia pre tlač] Tlač

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »