Anketa:
Honda predstavila nové farby pre rok 2010
ZdieľaťPridané: 04.09.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 11011 [Bleskovky - Novinky]
Pred nejakou hodinku Honda uvoľnila fotky modelov s novými farebnými kombináciami a ľahkými dizajnovými alebo technickými zmenami. Najviac pozornosti sa dostalo CBR1000RR a novej variante Shadow 750 Black Spirit.
Veľká CBR prichádza s jednou veľmi zaujímavou a u Hondy nezvyčajnou kombináciou striebornej a oranžovej metalízy:
![]() |
CBR1000RR 2010 |
Okrem toho bola modifikovaná zadná časť (ostrejšie hrany, priehľadný kryt koncového svetla), kryt výfuku a kľukový hriadeľ.
Zmene farieb sa nevyhla ani šesťstovková CBR. Najzaujímavejšou kombináciou je určite táto, vyzerajúca ako keby biela motorka narazila do vedra z čiernou farbou:
![]() |
CBR600RR 2010 |
Úplne novým modelom je Shadow 750 Black Spirit. Vychádzajúc z amerického štýlu, veľa dielov, ktoré sa inak pýšia chrómom, bolo odetých do čiernej farby (motor, svetlo, ráfiky...).
![]() |
Shadow 750 Black Spirit 2010 |
A pozor, obe doterajšie "vétečka" budú od budúceho roka k dispozícii aj s ABS! V lakovni aj ony prešli oranžovou farbou - Spirit v nej bude celý, Shadowka v kombinácii s čiernou.
![]() |
Shadow a Shadow Spirit 2010 |
Za zmienku stojí aj nová bordová farba na CB1000R s povrchom rámu za motorom vo farbe:
![]() |
CB1000R 2010 |
![]() |
CBF600N a CBF600S 2010 |
![]() |
Varadero 125 2010 |
![]() |
SH125i 2010 |
Ostatné modely s novými farbami:
- Deauville 700 / ABS
- Varadero 125
- SH300i / ABS
- SH150i / ABS
- SH125i / ABS
Pridané: 04.09.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Nová Honda VFR1200 - prvé fotky odhalené - Cacao
- Continental predstavil novinku pre 2010 - ContiRoadAttack 2 - Redakcia
- Honda odhaľuje skicu novinky 2011 - Crossover s motorom V4 + ďalšie foto! - Redakcia
- Novinky v BMW na rok 2010 - Varan
- Odvážna diablica z Hondy na rok 2010 - Fury - Cacao
- Honda odhalila novú malorážku CB125F pre rok 2015 - Awia
- Honda predstavuje novú CRF450 RALLY pre Rallye Dakar 2014 - Redakcia
- Honda predstavuje novú CRF450R 2017 - Redakcia
- Honda vybalila nový CB1000 Hornet spolu s verziou SP pre rok 2025 - Redakcia
- Kawasaki predstavuje dve štýlovky z rodiny W a Meguro pre rok 2025 - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- Customs of Slovakia 2025 – 15. výročie 13.-16. marec 2025 Incheba Bratislava
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!