Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3550 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28570
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11557)
Hodnotenie: (11 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (25)  [Verzia pre tlač] Tlač

MV Agusta F3 675 oficiálne predstavená

 Zdieľať

Pridané: 03.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 3764 [Bleskovky - Predstavujeme]

Aj keď už dávno vieme ako bude MV Agusta F3 675 vyzerať, na technické informácie bol taliansky výrobca doteraz skúpy. Dnešok ale všetko mení a iba niekoľko dní pred výstavou EICMA v Miláne, sa na stránkach MV Agusty objavili zaujímavé informácie o tejto novinke.

To ako bude vyzerať sme sa dozvedeli už veľmi dávno v tomto článku.

Motor

Pohonnou jednotkou novej MV Agusty F3 je radový kvapalinou chladený trojvalec o objeme 675 ccm. Podľa slov výrobcu je motor ultra kompaktný s veľmi malými vonkajšími rozmermi čo sa dĺžky a šírky týka. Vŕtanie 79 mm, zdvih 45.9 mm, všetky ventily z titánu... Maximálny výkon motora je 128 koní pri 14500 ot./min a krúťak 71 Nm dosiahne pri 10600 ot./min. Obmedzovač otáčok zasahuje pri 15000 ot./min.

Elektronika

Jazdec si bude môcť vybrať zo štyroch predvolených palivových máp a pre tých náročnejších tu bude možnosť nastaviť si vlastné mapy. Spolu s kontrolou trakcie a systémom MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) tak bude možné dosiahnuť dokonalé zladenie výkonu motora so schopnosťami jazdca. Systém MVICS zjednocuje aj funkcie ďalších elektronických vychytávok ako čidlo náklonu, quick shifter, launch control či anti-wheele. Samozrejme nemôže chýbať ani ovládanie plynu ride-by-wire.

Podvozok

Novým rekordom v kategórii superšport je rázvor 1380 mm. Hmotnosť biku je 173 kg. Čo sa podvozku týka, boli použité kvalitné komponenty značiek Marzocchi a Sachcs. Vpredu plne nastaviteľná vidla Marzocchi s priemerom trubiek 43 mm a vzadu tlmič Sachs. Ľahké kolesá znižujú váhu neodpruženej hmotnosti na maximum. O brzdenie F3-jky sa postarajú radiálky od Bremba, ktoré sa budú zakusovať do kotúčov s priemerom 320 mm.

Nová MV Agusta F3 675 bude od decembra k dispozícii vo verzii SERIE ORO a v januári sa dočkáme predaja štandardnej verzie s cenovkou 11.990 € (cena platná pre taliansky trh). F3-jka sa bude predávať v troch farebných prevedeniach: červenej so striebornou, čiernej s antracitovou metalízou a do tretice sa na cestách ukáže čisto biela MV Agusta F3.

info & foto: mvagusta.it

Pridané: 03.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

MV Agusta F3 675 2011:

Foto:
MV Agusta F3 675 2011
Všeobecné informácie:
Výrobca:MV Agusta
Model:F3 675
Rok:2011
Novinka:NOVINKA 2011
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)
Objem:675 ccm
Max. výkon:128.1 k (94.2 kW) / 14400 ot.
Max. krútiaci moment:71 Nm / 10600 ot.
Kompresný pomer:13:1
Vŕtanie x Zdvih:79 x 45.9 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:125 mm
Zdvih vzadu:123 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:180/55-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:173 kg
Výška sedla:805 mm
Rázvor:1380 mm
Dĺžka:2060 mm
Šírka:725 mm
Svetlá výška:125 mm
Objem nádrže:16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:260 km/h

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (11 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (25)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria