Anketa:
Skútre od BMW – BMW C 600 Sport a BMW C 650 GT
ZdieľaťPridané: 16.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 30970 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
BMW sa vracia do segmentu skútrov s dvojicou maxiskútrov BMW C 600 Sport a BMW C 650 GT. Ako aj ich názvy napovedajú, jeden bude určený viac na dynamickejšiu jazdu a druhý poskytne zvýšený komfort a pohodlie pri cestovaní.
Seriál článkov - Novinky 2012:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Bez ohľadu na rozdielny názov oba skútre budú poháňané rovnakým motorom. Jedná sa o dvojvalec s objemom 647 ccm. U oboch modelov bude poskytovať maximálny výkon 44 kW pri 7500 ot./min. a krúťak 66 Nm dosiahne pri 6000 ot./min. Motor je umiestnený tak aby ťažisko skútra bolo čo najnižšie. Motor spolu s výfukovým systém je konštruovaný tak aby už teraz spĺňal emisné normy Euro4.
![]() |
Odpruženie predného kolesa si na starosť zobrala obrátená vidlica s priemerom trubiek 40 mm. O zadok sa stará horizontálne umiestnený tlmič na ľavej strane skútra. Oba poskytujú zdvih 115 mm. Všetky tri brzdové strmene budú rovnaké dvojpiestiky s kotúčmi o priemere 270 mm. ABS bude u oboch skútrov montované štandardne.
![]() |
Oba skútre budú mať rovnaký multifunkčný LCD display s analógovým otáčkomerom a u oboch sa bude predávať denné LED osvetlenie ako doplnková výbava. Obom BMW skútrom sa automaticky zapne „ručná“ brzda pri vysunutom bočnom stojane.
![]() |
Rozdiely medzi verziou C 600 Sport a C 650 GT
![]() |
Veterný štít bude u verzie GT ovládaný elektricky v rozmedzí 10 cm, zatiaľ čo pri verzii Sport bude ovládaný manuálne do troch polôh.
Na BMW C 600 Sport bude posed dynamickejší so sedadlom vo výške 810 mm. BMW C 650 GT prináša pohodlnejšie sedadlá pre jazdca aj spolujazdca. Riadidlá bude mať vyššie a na sedadle spolujazdca bude nastaviteľné operadlo. Výška sedadla bude 780 mm.
Okrem celkovej stavby a dizajnu budú na oboch skútroch použité rozdielne svetlomety. Predné smerovky na verzii Sport budú integrované v bočných plastoch zatiaľ čo u GTčka budú súčasťou spätných zrkadiel.
Úložný priestor pojme pri verzii GT bez prídavných kufrov až 60 litrov batožiny a pod sedadlo sa v pohode zmestia dve prilby. Verzia Sport bude na úložné priestory skromnejšie. Bude tu však použitý nový systém Flex-Case, vďaka ktorému sa zmestia pod sedadlo, pri odstavenom skútri, tiež dve prilby. Dno úložného priestoru sa totiž dá vyklopiť smerom ku kolesu.
![]() |
Nové skútre od BMW sa budú vyrábať vo fabrike v Berlíne. K dispozícii budú v troch farebných prevedeniach. BMW C 600 Sport si zadovážite vo farbách Cosmic blue metallic matt (modrá), Titanium silver metallic (strieborná), Sapphire black metallic (čierna) a BMW C 650 GT vo farbách Sapphire black metallic (čierna), Platinum bronze metallic (sivá), Vermilion red metallic (bordová).
Video
Video: Skútre od BMW – BMW C 600 Sport a BMW C 650 GT
Video: BMW C 600 Sport
Video: BMW C 650 GT 2011
info & fotopress.bmwgroup.com
Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | BMW | BMW |
Model: | C600 Sport | C650 GT |
Rok: | 2012 | 2012 |
Novinka: | NOVINKA 2012 | NOVINKA 2012 |
Kategória: | Skúter | Skúter |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 647 ccm | 647 ccm |
Max. výkon: | 59.8 k (44.0 kW) / 7500 ot. | 59.8 k (44.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 66 Nm / 6000 ot. | 66 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.6:1 | 11.6:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 79 x 66 mm | 79 x 66 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | automatická | automatická |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 115 mm | 115 mm |
Zdvih vzadu: | 115 mm | 115 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 270 mm | 270 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 R15 | 120/70 R15 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 270 mm | 270 mm |
Pneu vzadu: | 160/60 R15 | 160/60 R15 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 249 kg | 261 kg |
Výška sedla: | 810 mm | 810 mm |
Rázvor: | 1591 mm | 1591 mm |
Dĺžka: | 2155 mm | 2218 mm |
Šírka: | 877 mm | 877 mm |
Objem nádrže: | 16 l | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 175 km/h | 175 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 7.1 s | 7.5 s |
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 4.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 266 km | cca 266 km |
Pridané: 16.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2012:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora