Anketa:
Moto Guzzi Nevada, V7, Special a Racer v sezóne 2012 s inovovaným motorom
ZdieľaťPridané: 05.12.2011 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 7020 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Okrem inovovaného motora sa však u týchto Guzziniek nedočkáme žiadnych ďalších zmien.
Seriál článkov - Novinky 2012:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Štyri modely Moto Guzzi sa objavia v ponuke tohto výrobcu motocyklov s inovovaným motorom o objeme 744ccm. Dvojvalec dostal vyše 200 nových dielov a narástol aj jeho výkon. Maximálny výkon motora je teraz 37.5 kW pri 6200 ot./min a krúťak 58 Nm pri 5000 ot./min. Hodnota kompresného pomeru vzrástla z 9.2 na 10.2:1. Prívod vzduchu do motora teraz zabezpečuje už iba jedna škrtiaca klapka. Prepracovaná bola taktiež prevodovka.
Moto Guzzi Nevada
Na zvyšku biku nedošlo k žiadnym výrazným zmenám. Podvozok ostáva rovnaký ako na predošlom modely. Predná vidla je z dielne Marzocchi s priemerom trubiek 40 mm a zdvihom 130 mm, zatiaľ čo o odpruženie zadnej kyvky sa stará dvojica tlmičov so zdvihom 118 mm. Brzdový systém sa skladá z prednej jednokotúčovej brzdy s 320 mm kotúčom a štvorpiestikovým strmeňom zatiaľ čo zadný kotúč má priemer 260 mm. Kolesá sú v rozmeroch 110/90-18 predné a 130/90-16.
Moto Guzzi V7
Jedná sa o základný model rady V7. Kolískový rám neprešiel žiadnou zmenou rovnako ako podvozok. Odpruženie je rovnaké ako u Nevady, tak isto aj brzdy. Nové sú kolesá z ľahkej zliatiny v rozmeroch 100/90-18 vpredu a 130/80-17 vzadu na ktorých konštruktéri ušetrili vyše 2 kilá.
Moto Guzzi V7 Special
V podstate ide o rovnakú motorku aká je spomínaná vyššie avšak je na nej zopár kozmetických zmien. Najvýraznejším rozdielom oproti V7 je na V7 Special dvojfarebné lakovanie a vypletané kolesá.
Moto Guzzi V7 Racer
Chromovaná nádrž, červený rám, tabuľky na čísla a mnoho ďalších detailov oddeľujú Moto Guzzi V7 Racer od ostatných Vé sedmičiek. Okrem dizajnových zmien sú na Moto Guzzi V7 Racer použité na odpruženie zadného kolesa nastaviteľné tlmiče Bitubo WMY01. Ako voliteľná výbava je k dispozícii dvojité sedadlo a zadné stupačky.
info & foto: www.motoguzzi.com
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Moto Guzzi | Moto Guzzi | Moto Guzzi | Moto Guzzi |
Model: | Nevada | V7 | V7 Special | V7 Racer |
Rok: | 2012 | 2012 | 2012 | 2012 |
Kategória: | Klasika | Klasika | Klasika | Klasika |
Motor: | ||||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 744 ccm | 744 ccm | 744 ccm | 744 ccm |
Max. výkon: | 51.0 k (37.5 kW) / 6200 ot. | 51.0 k (37.5 kW) / 6200 ot. | 51.0 k (37.5 kW) / 6200 ot. | 51.0 k (37.5 kW) / 6200 ot. |
Max. krútiaci moment: | 58 Nm / 5000 ot. | 58 Nm / 5000 ot. | 58 Nm / 5000 ot. | 58 Nm / 5000 ot. |
Vŕtanie x Zdvih: | 80x74 mm | 80x74 mm | 80x74 mm | 80x74 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Chladenie: | vzduchom | vzduchom | vzduchom | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan | kardan | kardan | kardan |
Zdvih vpredu: | 130 mm | 130 mm | 130 mm | 130 mm |
Zdvih vzadu: | 118 mm | 118 mm | 118 mm | 118 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 110/90 18 | 110/90 18 | 110/90 18 | 110/90 18 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 260 mm | 260 mm | 260 mm |
Pneu vzadu: | 130/90 16 | 130/80 17 | 130/80 17 | 130/80 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Hmotnosť s náplňami: | 184 kg | 179 kg | 179 kg | 179 kg |
Výška sedla: | 767 mm | 805 mm | 805 mm | 805 mm |
Objem nádrže: | 14 l | 22 l | 22 l | 22 l |
Pridané: 05.12.2011 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2012:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora