ISSN 1336-6491 | Online: 1565 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29885
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17654)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12231)
Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

Nová kolekcia 2012 od PSí - HUBÍK - S vetrom proti vetru

 Zdieľať

Pridané: 14.02.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 8250 [Bleskovky - Predstavujeme]

Nový model koženej bundy SIGMA je špeciálny nie len v dizajne, ale aj vo výbave.

Nájdeme tu pohodlné gélové chrániče SAS - TEC na ramenách a lakťoch a chrbtový chránič HI - TECH Viskofoam. V prípade potreby je je možné zvýšený kožený golier odzipsovať pdobne ako hrudný tepelný štít, ktorý spolu s outlastovou podšívkou reguluje tepelný komfort tela.

Robustná pritom veľmi elegantná bunda pre cestovnú i športovú jazdu z hovädzej kože hrúbky 1.2 - 1.4m
Bezpečnosť - gélové výkonné chrániče SAS-Tec na kĺboch​​, chrbtový chránič z Hi-Tech materiálu Viscofoam
Komfort - špeciálne vrecko na mobil - XShield ® zabraňujúce vysielanie žiarenia smerom k telu, odopínací kožený rolák pre účinné krytie krku, odopínací tepelný štít na hrudník zaisťujúci dokonalú ochranu proti prúdu studeného vzduchu, Outlast ® - materiál eliminujúci tepelné rázy, zips pre spojenie s nohavicami.

BEZPEČNOSTNÉ ŠVY - všetky švy sú minimalne dvojité (často trojité), pričom jeden šev je vždy skrytý tak, aby sa nemohol okamžite predrať.

 Odnímateľný kožený golier (na zips) slúži pre dokonalú priľnavosť ku krku a prilbe.
Odnímateľný kožený golier (na zips) slúži pre dokonalú priľnavosť ku krku a prilbe.

 Odnímateľný tepelný štít v mieste hrudníka (na zips) maximálne zamedzuje prefukovanie v prednej časti bundy a vďaka neoprénu vo vnútornej časti zaisťuje príjemné teplo vo vnútri odevu
Odnímateľný tepelný štít v mieste hrudníka (na zips) maximálne zamedzuje prefukovanie v prednej časti bundy a vďaka neoprénu vo vnútornej časti zaisťuje príjemné teplo vo vnútri odevu

Čo to OUTLAST je?

Je to špeciálna technológia, ktorá bola vyvinutá v roku 1990 v laboratóriách NASA a to pod názvom OUTLAST ADAPTIVE COMFORT. Jedná sa o textilne materiály s obsahom či nánosom tzv Termokul PCM, ktoré regulujú tepelný komfort tela. Pri pohybe dochádza k výdaju energie, ktorú materiály s OUTLAST absorbujú a chránia a následne vydávajú späť vo forme tepla v čase, keď sa telo nachádza v pokoji. Tento systém eliminuje extrémne teplotné výkyvy a tým prehriatie organizmu a následný pocit chladu, znižuje potenie a celkovo zvyšuje komfort vo vnútri odevu.

SPOJOVACÍ ZIPS BUNDA / NOHAVICE - pre spojenie bundy s nohavicami na chrbte, aby nedochádzalo k nepríjemnému fúkaniu na chrbát.

SYSTÉM MOBILE SAFE – X-shield - vrecko na mobil, vystužené špeciálnym materiálom, ktorý neprepustí zdraviu škodlivé elektromagnetické žiarenie k telu.

Cena za skladovú zásobu: 411 €

Cena za zákazkové šitie: 494 €

Bežne našitá konfekcia: pánska 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60

Viac info nájdete na www.psi.eu, alebo priamo na pobočke PSí Hubík – NITRA.

Značkové Motoodevy
PSí HUBÍK - NITRA
Novozámocká 136
949 05 Nitra – Dolné Krškany

Tel.: +421 37 46 23 726
E-mail: nitra@psi.eu
www.psi.eu

Mapa:

Pridané: 14.02.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Body a Trasy v tomto článku:

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »