Anketa:
Prvý test: Suzuki V-Strom 1000 2014 - štíhly obratný dobrodruh 2/2
ZdieľaťPridané: 16.04.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 40357 [Testy a predstavenia - Test]
Turistika - pripravený na každé dobrodružstvo:
V-Strom má byť ale hlavne kandidátom na cestu za dobrodružstvom a diaľkami. Tu je základom dobrý, pohodlný a vzpriamený posed. V ergonómii ťažko niečo vyčítať. Možno riadidlá by som volil trochu viac vpredu a hlavne vyššie. Na slušnej úrovni je aj ochrana pred vetrom. Predné plexi je veľmi dobre navrhnuté a dá sa nastaviť do troch polôh. A to veľmi jednoducho potlačením vpred. Mení sa tak jeho sklon. Dá sa zmeniť aj jeho výškové umiestnenie, ale to už uvoľnením štyroch skrutiek, s presunutím plexi na inú polohu. Skrutky sú pogumované, a tak to zvládnete aj bez náradia. Tu ale predpokladám jeho jednorázové nastavenie do hornej polohy a „šmitec“. Funguje veľmi dobre a na rozdiel od iných motoriek si myslím, že mhoho jazdcov ho ani nebude meniť, či dopĺňať o deflektor. Ochrana hornej časti tela je v pohode, kolená sú za kapotážou, ale čo nohy? Nemal som možnosť jazdiť v daždi, ale nohy jazdca vyzerajú byť nechránené. V Suzuki snáď aj na toto mysleli, pretože predný blatník je naozaj dlhý.
Sedlo je jednodielne a neumožňuje žiadne výškové nastavenie čo je škoda (v ponuke príslušenstva je zvýšené aj znížené sedlo). Boky sedla sú obšité kvalitnou oteru odolnou tkaninou, takže sedlo by sa nemalo predrať ani pri jeho odkladaní na zem počas demontáže. Spolujazdec má k dispozícii dosť miesta, stupačky v rozumnej polohe a rozmerné madlá po bokoch. Pod sedlom je relatívne veľkorysý odkladací priestor, ktorý som už spomínal a po bokoch podsedlovky je príprava na originálne bočné kufre. Tie sa tam potom dajú upevniť bez nutnosti montáže podporných oceľových rámov. V sérii je aj zadný nosič batožiny, na ktorý nebude problém upevniť nejaký ten bágel, alebo skôr horný kufor aj s opierkou pre spolujazdca. V-Strom sa tak zmení na plnohodnotného turistu.
Z doplnkov by som spomenul klin pod motor, ktorý podľa mňa pomôže Stromu vizuálne, ale možno aj v ochrane pred vodou. Turista ďalej určite ocení padacie rámy, krytky rukovätí + vyhrievanie, hlavný stojan, či doplnkové svetlá. Toto všetko však už za príplatok.
Čo však každého turistu poteší, je prejav motora a jeho ochota pracovať aj v nižších otáčkach a potiahnuť na rôznych kvaltoch. Kľudnejšia turistická jazda na kochačku nie je problémom a V-Strom sa nakoniec odmení aj skvelou spotrebou. Napríklad pri kľudnom presune po celodennom jazdení som pri jazde po vedľajších cestách, cez mesto a cez obchvat, pri rýchlosti tak do 110 prišiel so spotrebou 4,2 l/100 km. Veľmi pekný údaj. Priemer bol okolo 5 – 5,5 l a športovejšia jazda si vypýtala tak o litrík navyše. Toto dáva Stromu aj slušný dojazd - na jednu nádrž takmer 300 km. 20 l nádrž nie je nijako extra veľká, hlavne keď kontrolka rezervy začne blikať, keď máte v nádrži ešte stále 5 litrov paliva.
V-Strom 1000 je dobrá turistická mašinka, ktorá má dnes čo ponúknuť s dobrou základnou cenovkou. Pre turistu má všetko potrebné, dobrý motor so záťahom aj odspodu a priaznivou spotrebou, dlhý servisný interval, dobrú ochranu už v základe, pohodlný posed pre dvoch a prípravu na montáž kufrov. Turista sa bude musieť zmieriť s reťazou a jej mazaním, avšak dostáva za to veľmi priaznivú hmotnosť celej motorky. Aj kvôli reťazi bude asi dobrým nápadom dokúpenie hlavného stojanu.Off-road - či vlastne len zvezenie na poľňačke
Dnes sa čoraz viac od off zamerania ustupuje a výnimkou nie je ani V-Strom. Napriek tomu a tiež napriek cestnému obutiu som s ním na nejakú tú poľnú cestu zablúdil. V-Strom v ničom nezaostáva za svojou konkurenciou. V rámci možností 19/17-palcových kolies zvláda všetko, čo je treba. V dobrom svetle sa ukazuje podvozok, nízka hmotnosť a štíhla stavba stroja. Zo stromčekom som sa dobre povozil a valiť kilečko po poľňačke, súbežne s autami na hlavnej nebol žiadny problém.
Dobre fungovala aj trakčná kontrola v režime 1, ktorá umožňovala také kratšie dobre kontrolované driftíky, takže aj menej skúsený jazdec si hneď neustelie niekde na trávičke. ABS sa vypnúť nedá (jedine odpojenie poistky) ale na prekvapenie vcelku dobre zvláda aj brzdenie v teréne. Pokiaľ sa v teréne jazdí na kochačku či na turistiku, nebude tam ABS prekážkou.
Celkovo sa mi so Stromom jazdilo dobre. Samozrejme, riadidlá sú prinízko na dobrú jazdu v stupačkách, ale toto dnes majú takto všetky cestovné "endurá". Ak by to niekto s terénom myslel vážnejšie, nevidím v tom žiadny problém. Nahodiť padacie rámy, dvihnúť riadidlá, obuť "chlpaté" gumy a určite nahodiť chránič spodku motora a výfukov. V tomto smere bude "roboty" asi najviac, pretože zvody výfukov idú pod motorom a výfukové koleno predného valca spolu s lambda sondou je poriadne na rane. Rovnako aj olejový filter a niekoľko hadičiek a káblov by mohli nejaké tie odletujúce kamene ľahko poškodiť.
Konkurencia
Konkurencia je poriadne široká. Ja som ju rozdelil na tie cestovné endurá s menším objemom/výkonom a samozrejme aj cenou. Dnes to už nie je len o dvojvalcoch, vybrať si môžete V4-ku, radový štvorval a dokonca aj trojvalec. Honda má v ponuke Crossrunnera s motorom V4 z legendárnej VFR, ktorý je na tom veľmi dobre cenou, ale je zameraný viac na cestu. Kawasaki Versys 1000 je takmer identicky vybavený ako Strom a za rovnaké peniaze. Je to pohodlný cesťák so štvorvalcovým motorom a tiež športovým duchom. Veľmi podobne je zameraný aj Triumph Tiger Sport 1050, tentoraz s troma valcami. Posledného mohykána spomeniem staré dobré talianske železo Moto Guzzi Stelvio 1200 8V. V-Strom všetkých týchto konkurentov valcuje najnižšou hmotnosťou, avšak zaostáva trošku výkonom. Rozdiely však nie sú markantné.
Ak by sme chceli V-Stroma porovnať s lídrami segmentu (druhá porovnávacia tabuľka na konci článku), treba povedať, že si budeš musieť priplatiť dve a viac tisíciek eur. Sú to 1200-ky a z toho pramení aj väčší rozdiel vo výkone. V-Strom znovu vyhráva v hmotnosti a podlieza dokonca aj KTM, ktorá má rovnako ako Strom reťaz. Konkurencia má však modely "preplnené" elektronikou, semi-aktívnimi podvozkami, tempomatom, automatickou prevodovkou a podobne.
Záver
V-Strom 1000 je kus podarenej motorky. Všetko, čo táto motorka robí, robí naozaj dobre. Možno to na prvý pohľad tak nevyzerá, ale ak sa zvezieš, budeš príjemne prekvapený jeho ľahkosťou a klasickosťou a pocitom, že sedláš skutočnú motorku bez "gadgetov" navyše. Nehrá sa na lídra segmentu a ani nepôjde po krku 150-koňovým hráčom, ale za tú cenu si myslím, že pekne zamieša pozíciami na trhu. Má totiž skvelý motor - dvojvalec, ktorý nikoho nebude nudiť, suprový podvozok a brzdy. Azda najväčšiu nevýhodou ktorú ja vidím je fakt, že ho Suzuki nepriniesla na trh už pred piatimi rokmi.
Plusy, mínusy
zábavný motor, spotreba, skvelé brzdy, nastaviteľný podvozok, dobré plexi, cena | nevypínateľné ABS, nechránený spodok motora a zvody, odkryté detaily na motore (filter, kábliky a hadice), „obyčajné“ oceľové riadidlá |
Video
Video: Suzuki V-Strom 1000 2014
Pozadie / Wallpaper:
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Suzuki V-Strom 1000 2014:
Servisný interval | 12000 km / 1 x ročne |
Spotreba | 5,3 l/100km |
Objem nádrže z toho rezerva | 20 l (5 l rez.) |
Dojazd (po kontrolku rezervy) | 283 km |
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh | 1900 ot. / 3100 ot. / 4600 ot. |
Cena motorky | 11 990,- EUR |
Ceny vybraných doplnkov:
Nosič kufra topcase | 83,84 EUR |
Kufor topcase | 680,47 EUR |
Nosič bočných kufrov + kufre | 106,84+876,59 EUR |
Príplatok ABS | ABS je v základe |
Vyhrievané rukoväte | 230,26 EUR |
Turistické plexi | 177,12 EUR |
Tankvak | 122,08 EUR |
Padacie rámy | 244,46 EUR |
Ochrana motora plastova/hlinikova | 177,12/243,06 EUR |
Ceny vybraných ND:
Páčka brzdy | 48,83 EUR |
Stupačka | 53,22 EUR |
Spätné zrkadlo | 45,24 EUR |
Smerovka | 38,47 EUR |
Svetlomet | 279,46 EUR |
Všetky ceny sú vrátane DPH
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Juraj Odin Klačko, Tomáš Hajduch - Awia
Motocykel na test poskytla spoločnosť MSC Suzuki Slovensko. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR, Held prilbách Suomy od firmy Styx.
Foto: | |||||
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | Suzuki | Honda | Kawasaki | Triumph | Moto Guzzi |
Model: | V-Strom 1000 ABS | Crossrunner | Versys 1000 | Tiger Sport 1050 | Stelvio 1200 8V |
Rok: | 2014 | 2014 | 2014 | 2014 | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 | ||||
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | |||||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | radový trojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1037 ccm | 782 ccm | 1043 ccm | 1050 ccm | 1151 ccm |
Max. výkon: | 100.6 k (74.0 kW) / 8000 ot. | 101.9 k (74.9 kW) / 10000 ot. | 118.0 k (86.8 kW) / 9000 ot. | 125.1 k (92.0 kW) / 9400 ot. | 104.7 k (77.0 kW) / 7250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 103 Nm / 4000 ot. | 72.8 Nm / 9500 ot. | 102 Nm / 7700 ot. | 104 Nm / 4300 ot. | 113 Nm / 5800 ot. |
Kompresný pomer: | 11.3:1 | 11.6 : 1 | 10.3 :1 | 11.7:1 | 11 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 100 x 66 mm | 72 x 48 mm | 77 x 56 mm | 79 x 71.4mm | 95 x 81.2 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie, hrdlo 38 mm | vstrekovanie | vstrekovanie | |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | kardan |
Zdvih vpredu: | 165 mm | 150 mm | 140 mm | ||
Zdvih vzadu: | 145 mm | 150 mm | 150 mm | ||
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestik | dvoj kotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 296 mm | 300 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 110/80-R19 | 120/70-R17M/C | 120/70ZR17M/C | 120/70 ZR 17 | 110/80 R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 256 mm | 250 mm | 255 mm | 282 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 | 180/55-R17M/C | 180/55ZR17M/C | 180/55 ZR 17 | 150/70 R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Hmotnosť s náplňami: | 228 kg | 240.4 kg | 239 kg | 235 kg | 257 kg |
Výška sedla: | 865 mm | 816 mm | 845 mm | 830 mm | 820 mm |
Rázvor: | 1555 mm | 1464 mm | 1520 mm | 1540 mm | 1550 mm |
Dĺžka: | 2285 mm | 2130 mm | 2235 mm | 2150 mm | 2250 mm |
Šírka: | 865 mm | 799 mm | 900 mm | 835 mm | 920 mm |
Výška: | 1410 mm | 1243 mm | 1405 mm | 1310 mm | 1430 mm |
Svetlá výška: | 165 mm | 140 mm | 155 mm | ||
Objem nádrže: | 20 l | 21.5 l | 21 l | 20 l | 32 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Spotreba paliva: | 6.13 l/100km | 5.2 l/100km | 5.3 l/100km | 6.1 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 263 km | cca 302 km | cca 283 km | cca 393 km | |
Doplnková výbava: | |||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie | nie | |||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Palivové mapy: | áno, v sérii | ||||
Palubný počítač: | áno, v sérii | ||||
Tempomat: | nie | nie | |||
LED denné svetlá: | nie | nie | |||
El. Podvozok: | nie | nie | |||
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok, antihop-spojka, radiálne brzdy Tokico | Kolesá z ľahkých zliatin | |||
Poznámka: | |||||
Poznámka: | Cena 04/2014: 11990.-€ | Cena 02/2013: 10 490,- EUR (vrátane ABS) | V sérii ABS a KTRC - tračný systém 3 módy + voľba 2. palivových máp Cena 02/2013: 11 995,- EUR | Cena: 02/2013 11 440 EUR | Cena 10/2011: 12 800 EUR |
Foto: | |||||
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | Suzuki | Honda | BMW | KTM | Yamaha |
Model: | V-Strom 1000 ABS | Crosstourer | R 1200 GS | 1190 Adventure | XT1200Z Super Ténéré |
Rok: | 2014 | 2014 | 2014 | 2014 | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 | ||||
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | |||||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | V4 76° (4T) | dvojvalcový boxer (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1037 ccm | 1237 ccm | 1170 ccm | 1195 ccm | 1199 ccm |
Max. výkon: | 100.6 k (74.0 kW) / 8000 ot. | 129.2 k (95.0 kW) / 7750 ot. | 125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot. | 149.6 k (110.0 kW) / 9500 ot. | 112.1 k (82.4 kW) / 7250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 103 Nm / 4000 ot. | 126 Nm / 6000 ot. | 125 Nm / 6500 ot. | 125 Nm / ot. | 117 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.3:1 | 12:1 | 12.5:1 | 11.0 : 1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 100 x 66 mm | 81 x 60mm | 101.0 x 73.0 mm | 105 x 69 mm | 98 x 79.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | Unicam (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom a kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | kardan | kardan | reťaz | kardan |
Zdvih vpredu: | 190 mm | 190 mm | 190 mm | ||
Zdvih vzadu: | 200 mm | 190 mm | 190 mm | ||
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvoj kotúčová, radiál 4 piest | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm | 305 mm | 320 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/80-R19 | 110/80-R19 | 120/70-ZR19 | 120/70-19 | 110/80 19M/C 59V |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 276 mm | 276 mm | 268 mm | 282 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 | 150/70-R17 | 170/60-ZR17 | 170/60-17 | 150/70 17M/C 69V |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Suchá hmotnosť: | 212 kg | ||||
Hmotnosť s náplňami: | 228 kg | 275 kg | 238 kg | 230 kg | 257 kg |
Výška sedla: | 865 mm | 850 mm | 850 mm | 860 mm | 845 mm |
Rázvor: | 1555 mm | 1595 mm | 1507 mm | 1560 mm | 1540 mm |
Dĺžka: | 2285 mm | 2285 mm | 2210 mm | 2250 mm | |
Šírka: | 865 mm | 915 mm | 953 mm | 980 mm | |
Výška: | 1410 mm | 1335 mm | 1450 mm | 1470 mm | |
Svetlá výška: | 165 mm | 180 mm | 220 mm | 190 mm | |
Objem nádrže: | 20 l | 21.5 l | 20 l | 23 l | 23 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Spotreba paliva: | 6.13 l/100km | 5.4 l/100km | 5.6 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 263 km | cca 277 km | cca 308 km | ||
Servisný interval: | 10 000km | 15 000km | |||
Doplnková výbava: | |||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie | nie | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | za príplatok | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Palubný počítač: | áno, v sérii | za príplatok | áno, v sérii | ||
Tempomat: | nie | za príplatok | nie | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | nie | za príplatok | áno, v sérii | ||
El. Podvozok: | nie | za príplatok | áno, v sérii | nie | |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok, antihop-spojka, radiálne brzdy Tokico | V sérii Anti-hop spojka, Voliteľná dvojspojková automatická prevodovka DCT | za príplatok vypletané kolesá, LED smerovky | v sérii LED smerovky, vypletané kolesá, nosiče kufrov, kryty rukovätí. | |
Poznámka: | |||||
Poznámka: | Cena 04/2014: 11990.-€ | Udávaná spotreba 6,13 km/l (v D-móde automatickej prevodovky WMTC test) Cena 05/2013: 13 390,- EUR | Cena 02/2014: 13950.- EUR | Cena 05/2013 14950,-EUR | Cena 04/2014: 14 990,- EUR |
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Suzuki | Aprilia | Ducati |
Model: | V-Strom 1000 ABS | Caponord 1200 | Multistrada 1200 |
Rok: | 2014 | 2014 | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 | ||
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | |||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | L-kový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1037 ccm | 1197 ccm | 1198.4 ccm |
Max. výkon: | 100.6 k (74.0 kW) / 8000 ot. | 129.9 k (95.5 kW) / 8500 ot. | 150.0 k (110.3 kW) / 9250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 103 Nm / 4000 ot. | 116 Nm / 6500 ot. | 118.7 Nm / 7500 ot. |
Kompresný pomer: | 11.3:1 | 12 : 1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 100 x 66 mm | 106 x 67.8 | 106x67.9mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | Desmodromický rozvod (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 167 mm | 170 mm | |
Zdvih vzadu: | 150 mm | 170 mm | |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 110/80-R19 | 120/70-17 | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 240 mm | 245 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 | 190/55-17 | 190/55 ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 196 kg | ||
Hmotnosť s náplňami: | 228 kg | 224 kg | |
Výška sedla: | 865 mm | 840 mm | 850 mm |
Rázvor: | 1555 mm | 1565 mm | 1530 mm |
Dĺžka: | 2285 mm | 2240 mm | |
Šírka: | 865 mm | ||
Výška: | 1410 mm | 1456 mm | |
Svetlá výška: | 165 mm | ||
Objem nádrže: | 20 l | 24 l | 20 l |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | nie | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | nie | áno, v sérii | |
El. Podvozok: | nie | áno, v sérii | za príplatok |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok, antihop-spojka, radiálne brzdy Tokico | ||
Poznámka: | |||
Poznámka: | Cena 04/2014: 11990.-€ | Cena 08/2013: 14.890,- EUR | Cena: 02/2013: 15 900 EUR |
Pridané: 16.04.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora