Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2957 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)
Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (46)  [Verzia pre tlač] Tlač

M1NSK TRX 300i - Zaujímavá touring alternatíva

 Zdieľať

Pridané: 24.10.2014 Autor: Martin Kňaze - matox
Čitatelia: 10133 [Bleskovky - Predstavujeme]

U nás menej známy bielorusky výrobca motocyklov Minsk ponúka zaujímavú alternatívu pre adventure cestovateľov, ktorí hľadajú nenáročný spoľahlivý stroj a nechcú pri tom minúť dvoj ročný priemerný príjem Slováka. Minulý rok dokonca tri stroje zvládli Brest-Dušanbe Rally, dlhú 10,000 km, čo by mala byť dostatočná záruka spoľahlivosti.

Firma, ktorá získala vybavenie a “know-how” od nemeckej fabriky DKW ako súčasť povojnových reparácií dodnes vyrába prevažne maloobjemové skútre, motocykle, ATV a snežné skútre. Jeden z jej najzaujímavejších modelov TRX 300i minulý rok prekonal náročnú rely, takže si zaslúži našu pozornosť.

Minsk TRX 300i
Minsk TRX 300i

Dizajnovo podarená motorka je určená hlavne na prekonávanie diaľok aj v náročnejšom teréne. Napriek názvu má motor objem 250ccm, vodou chladený jednovalcový štvortakt so vstrekovaním paliva a slušným (vzhľadom na objem) výkonom 26 koní pri 8000 ot. O dodávku paliva sa samozrejme stará vstrekovanie, prevodovka je 6 stupňová a určite poteší podvozok - vpredu USD vidla a vzadu nastaviteľný monoshock.

Výrobca udáva suchú váhu 155 kg, čiže manipulácia a jazda v ťažšom teréne by mala byt jednoduchšia. S vypletanými kolesami, troma kuframi (v základnej výbave spolu s padákmi) a 15 litrovou nádržou (s udávanou spotrebou 4l na 100km) by malo byť možné zdolávať slušné vzdialenosti. Dosiahnuť by mala rýchlosť 140 km/h a vyrába sa v šiestich farebných prevedeniach.

Minsk TRX 300i
Minsk TRX 300i

Minsk TRX 300i vypĺňa dieru na trhu, kde vládnu megalomanské adventure mašiny, ktoré sú veľké, ťažké a drahé. Pre nižších jazdcov, ženy a všetkých, ktorý majú hlbšie do vrecka, ale nechcú sa vzdať svojich cestovateľských snov je to príjemná alternatíva. U nás zastúpenie bohužiaľ nemá a teda sme sa nedostali k presnej cenovke, ale tá sa pohybuje okolo 4400 - 4800 amerických dolárov.

Minsk TRX 300i
Minsk TRX 300i

Video

Video: M1NSK TRX 300i

Pridané: 24.10.2014 Autor: Martin Kňaze - matox Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Minsk TRX 300i 2014:

Foto:
Minsk TRX 300i 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:Minsk
Model:TRX 300i
Rok:2014
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)
Objem:250 ccm
Max. výkon:26.00 k (19.12 kW) / 8000 ot.
Palivový system:vstrekovanie
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Pneu vpredu:100/R90-18"
Pneu vzadu:130/R70-17"
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:155 kg
Rázvor:1420 mm
Dĺžka:2080 mm
Šírka:825 mm
Výška:1230 mm
Svetlá výška:210 mm
Objem nádrže:15 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:140 km/h
Spotreba paliva:4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 281 km
Doplnková výbava:
LED denné svetlá:áno, v sérii
Iná výbava:3 kufre + padáky

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (46)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria