Anketa:
Predná vidlica Touratech Suspension pre adventure motocykle
ZdieľaťPridané: 24.03.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 9232 [Novinky - PR článok]
Touratech predné tlmiče – odolné a plne nastaviteľné predné vidlice pre komfortnú aj športovú jazdu, to sú Touratech cartridge / ľahko a jednoducho vymeniteľné patróny prednej vidlice.
Je to bohužiaľ tak, že najslabšou časťou motocykla BMW F800GS je jeho predná vidlica. Skutočne dobrý adventure motocykel trpí touto chybou v zásade z jediného dôvodu, snahy výrobcu ušetriť a tým pádom znížiť cenu tohto motocykla. Preto sa hádam každý majiteľ BMW F800GS snažil tento neduh vyriešiť. Či už šlo o prostú výmenu pružín za tvrdšie alebo o rôzne snahy priadaptovať vhodnejšiu vidlicu z iného motocykla, vždy šlo iba o polovičné riešenia.
Touratech Suspension preto prináša svoju vlastnú prednú vidlicu, navrhnutú a doladenú tak, aby sa už žiaden majiteľ BMW F800GS nemusel sťažovať na nedostatočný komfort, či odozvu od predných tlmičov.
V čom sa predná vidlica Touratech Suspension líši od iných riešení
Na motorke nie je nutné nič prispôsobovať
Jednoducho vyberiete jadro pôvodného tlmiča a nahradíte ho novým, uzavretým dielom, tzv. cartridgom. Púzdro / obal zostáva pôvodné, ale dostáva nový obsah, plne uzavretú patrónu so širokým rozsahom nastavení.
Uzavretý systém tlmenia
Uzavretý systém tlmenia znamená, že vo vnútri puzdra prednej vidlice je fakticky uzavretý celý klasický tlmič, aký zaisťuje trebárs tlmenie zadného kolesa, s tým rozdielom, že ho pružina neobkolesuje ale je uložená nad ním.
Sériová vidlica využíva otvorený systém. Ten využíva mazací olej aj ako tlmičový, no uzavretý systém je schopný pracovať bez poškodenia aj keď vám olej z vidlice vytečie. Olej v prednej vidlici Touratech Suspension má jedinú funkciu, mazať puzdro vidlice z vnútra. Tlmičový olej, nutný pre správnu funkciu, je totiž uzavretý vo vnútornej samostatnej tlmiacej jednotke.
Vnútorná tlmiaca jednotka rady Touratech Suspension Extreme
Predná vidlica Touratech Suspension je postavená na základe tlmičov Touratech Suspension Extreme. Využíva všetky top konštrukčné riešenia upravené pre prednú vidlicu a vyladené pre adventure mototuristiku, aké neponúka žiaden iný výrobca.
O detailoch konštrukcie vnútornej tlmiacej jednotky prednej vidlice Touratech Suspension sa dočítate na www.touratech.sk/suspension
Získavate možnosť nastavenia
Predná vidlica Touratech Suspension je na rozdiel od sériovej plne nastaviteľná. Predpätie pružiny je možné nastaviť v rozsahu až 20 mm pomocou 12 klikov. Kompresia a odskok sa nastavujú oddelene na pravej a ľavej strane na vrchnej časti vidlice. Obe tieto hodnoty je možné nastaviť v rozsahu 20 klikov.
Dodávka vyladená podľa vašich potrieb
Prednú vidlicu Touratech Suspension dostávate prispôsobenú pre vaše potreby. Touratech nepoužíva priemerné hodnoty, ale vidlicu, napríklad tuhosť pružín v jej vnútri, prispôsobuje podľa vami zadaných údajov o hmotnosti, štýle jazdy a podľa vašich želaní, čo by ste radi na správaní prednej vidlice vylepšili. A ak máte pocit, že je pre vás motorka vysoká, je možné zabezpečiť aj zníženie prednej vidlice (o 25 alebo 50 mm).
Samozrejmosťou je plný servis prednej vidlice, zabezpečená inštalácia a prípadné poradenstvo pri ďalšom doladení prednej vidlice Touratech Suspension.
Predná vidlica Touratech Suspension je aktuálne dostupná pre modely:
BMW F800GS
BMW F800GS Adventure
Triumph Tiger 800
Triumph Tiger Explorer 1200
*ponuka sa bude rozširovať, sledujete stránky www.touratech.sk
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom výberu a poradenstva podvozkov Touratech Suspension, radi vám ušijeme riešenie na mieru: Touratech Slovnesko Kontakt
Pridané: 24.03.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Indian uvádza štyri nové modely, vrátane špeciálnej edície
- BIG SALE vol. 3.0 v Motoshop Žubor - zľavy až do 80 %
- Ducati predstavila novú Panigale V2 a Streetfighter V2, dala do nich úplne nový motor
- Zero Motorcycles predstavilo ľahké a všestranné endurká XE a XB
- BMW predstavilo koncept F 450 GS a refrešlo superbike RR a hypernaháč R, aj vo verziách M
- KTM prináša Super Adventure S aj s automatom, Duke 990 vo verzii R, aj nové GT
- Nové modely Yamaha R1 RACE a R1 GYTR pre 2025 - na homologizáciu zabudni
- Honda Forza pre 2025 vylepšuje výbavu, praktickosť a estetiku
- Yamaha modernizuje radu Tracer 9 2025: Matrix LED svetlomet, automat, radar
- Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora