Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 887 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29893
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17659)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12234)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Informácie k sezóne 2016: Fun Cup, Alpe Adria, Stock250 a IMRC

 Zdieľať

Pridané: 04.02.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 2866 [Šport - Cestné Motocykle]

Srdečne Vás vítame v novej sezóne podujatí Fun Cup, Alpe Adria, CEC Stock 250 a IMRC, kde sme pre Vás pripravili niekoľko významných noviniek.

Fun Cup: Informácie k sezóne 2016

Aj tentoraz sme pre Vás pripravili mnoho zaujímavého, počas podujatí si môžete kvalitne zajazdiť na bezpečnom okruhu, pričom v cene štartovného Vás čaká občerstvenie, transpondér, ešte viac zábavy, mimoriadne ceny pre najúspešnejších a nebudú chýbať ani krásne hostesky a možno aj preteky Endurance. Fun Cup sa bude v sezóne 2016 konať ako dvojdňové podujatia, v jednom prípade ako jednodňové. Samozrejme, nebude chýbať ani Slovakia Racing Academy.

V tomto čase s našimi partnermi pripravujeme zaujímavé odmeny pre najúspešnejších jazdcov, ktorí budú na stupňoch víťazov ocenení po každých pretekoch všetkých tried, teda A, B, C a D.

Navyše podľa najrýchlejších dosiahnutých časov dňa budú pohármi ocenené aj tri najrýchlejšie zástupkyne nežného pohlavia a podľa rovnakého kľúča budú na každom podujatí tiež pohármi ocenení aj motorkári s motocyklami špecifikácie Naked.

Informácie k sezóne 2016: Fun Cup, Alpe Adria, Stock250 a IMRC

ZADELENIE DO SKUPÍN

Súčasťou podujatia Fun Cup sú vždy tréningy, kvalifikácie a preteky (prípadne vytrvalostné preteky – endurance), na ktorých budú jazdci zadelení do nasledovných skupín:
A – 1000 – Rýchli
B – 600 – Rýchli
C – Open – Pokročilí
D – Open – Začiatočníci
Do skupín sú jazdci rozdelení na základe skúseností a rýchlosti, takže v každej skupine sa nachádzajú rovnocenní jazdci. Skupina A-B je určená pre rýchlych jazdcov so skúsenosťami na okruhu. V ďalších skupinách sú jazdci s menšími skúsenosťami a pomalším časom alebo jazdia na okruhu prvýkrát. V prípade zrýchlenia sa jazdec automaticky preraďuje do rýchlejšej skupiny.

KALENDÁR PODUJATÍ FUN CUP 2016
• 04. máj - Slovakia Ring
• 23.-24. máj - Slovakia Ring
• 08.-09. jún - Slovakia Ring
• 06.-07. júl - Slovakia Ring
• 01.-02. august - Slovakia Ring
• 05.-06. september - Slovakia Ring

ŠTARTOVNÉ

Aj tento rok budete mať možnosť využiť zvýhodnený predpredaj, ktorý končí vždy 14 dní pred začiatkom podujatia. V tomto termíne musí byť úhrada pripísaná na našom účte.

Štartovné:
Cena za 2-dňový Fun Cup: Predpredaj 190,-€ / Štandardná cena 220,-€
Cena za 1 deň Fun Cupu: Predpredaj 110,-€ / Štandardná cena 140,-€

ČASOVÝ HARMONOGRAM

Vzorový časový harmonogram stiahnete tu:
1. deň: www.slovakiaracing.sk/wp-content/uploads/CASAK-FUN-CUP-2016-1-den.pdf
2. deň: www.slovakiaracing.sk/wp-content/uploads/CASAK-FUN-CUP-2016-2-den.pdf

Základné informácie k Alpe Adrii, Stock250 a IMRC 2016

Srdečne Vás vítame v novej pretekárskej sezóne seriálov Alpe Adria, CEC Stock 250 a IMRC, kde sme pre Vás pripravili niekoľko významných noviniek, s ktorými Vás chceme postupne oboznámiť.

Prvou výraznou zmenou je kalendár, ktorý tentoraz obsahuje 5 podujatí, na ktorých Vás bude aj naďalej čakať vždy dvoje pretekov, pričom sme vypustili podujatie v talianskej Adrii, ktoré boli pre mnohých z Vás finančne ťažko dostupné.

Informácie k sezóne 2016: Fun Cup, Alpe Adria, Stock250 a IMRC

Pripravili sme aj veľmi silnú medializáciu, čo znamená, že oproti 10-minútovým záznamom z vlaňajška, ktoré boli vysielané len na TV Sport5, bude tentoraz z každého podujatia vytvorený polhodinový televízny záznam, ktorý bude vzápätí vysielaný vo viac ako 10 európskych krajinách! Z posledného, septembrového podujatia na Slovakia Ringu plánujeme dokonca priamy televízny prenos z pretekov tried Supersport a Superbike.

Ďalšou novinkou je aj to, že do pretekov chceme prilákať viac žien, ktoré sú vždy ozdobou našich podujatí a vychádzame im v ústrety tým, že budú mať na našich majstrovských podujatiach 50-percentnú zľavu na štartovnom.

O tomto všetkom Vás budeme priebežne informovať, najprv Vám prinášame základné informácie k novej pretekárskej sezóne. Informácie zverejňujeme spolu pre všetky seriály, aby ste mohli porovnať a rozhodnúť sa, ktorý zo seriálov v roku 2016 absolvujete.

PRETEKÁRSKE SERIÁLY

ALPE ADRIA CHAMPIONSHIP

sa od roku 2016 otvára pre pretekárov z celej Európy, ktorí tak po prvý raz budú mať možnosť bojovať o body do tohto seriálu. Okrem celoeurópskeho hodnotenia bude však, tak ako aj doteraz, vyhodnocované poradie seriálu v rámci krajín alpsko-jadranského regiónu, ktorými sú Slovensko, Česko, Rakúsko, Maďarsko, Chorvátsko, Taliansko, Poľsko, Bulharsko, Slovinsko, Rumunsko, Švajčiarsko a San Maríno. Na konci sezóny budú teda dve vyhodnotenia, prvé celoeurópske, druhé z alpsko-jadranského regiónu.

Jazdci, ktorí budú chcieť bojovať o body do národných šampionátov, musia štartovať v seriáli Alpe Adria.

FIM EUROPE CENTRAL EUROPEAN STOCK 250cc 4 STROKE CUP je určený pretekárom vo vekovom rozmedzí 12-21 rokov a jej výhodou je ekonomickejšia dostupnosť ako u triedy Moto3. Pretekári budú štartovať na motocykloch so štvortaktným motorom. Preteky stredoeurópskeho pohára sa budú konať v rámci podujatí seriálu Alpe Adria Road Racing Championship. V rámci päťdielneho seriálu bude na jazdcov čakať vždy dvoje štartov, čo znamená, že body budú zbierať spolu v desiatich pretekoch.

IMRC - INTERNATIONAL MOTORCYCLE RACE CUP

Počas pretekárskej sezóny 2016 bude seriál IMRC sprievodným podujatím šampionátu Alpe Adria. IMRC je seriál pohárových pretekov v otvorených triedach -600 a +600, v rámci ktorých jazdci okrem hodnotenia IMRC bojujú aj o body do národných pohárových seriálov:
– Slovenský pohár
– Czech Open
– Puchar Polski Rookies
– prípadne iné Cupy
V ostatných troch sezónach bol seriál rozdelený na IMRC MMSR a IMRC Cup, pričom IMRC MMSR sa jazdilo, ako majstrovský seriál, v rámci pretekov Alpe Adrie a IMRC Cup, ako pohárový seriál, samostatne. Tohtoročný seriál IMRC sa bude konať ako doterajší IMRC Cup.

Samozrejme, už tradične pre Vás pripravujeme aj vecné a finančné odmeny za umiestnenie, o ktorých Vás budeme informovať hneď ako ich uzatvoríme po dohode s našimi partnermi.

Informácie k sezóne 2016: Fun Cup, Alpe Adria, Stock250 a IMRC

KALENDÁR PODUJATÍ

• 13.-15. máj Slovakia Ring AA/EC STK 250/IMRC
• 03.-05. jún Pannonia-ring AA/EC STK 250/IMRC
• 17.-19. jún Grobnik AA/EC STK 250 (bez IMRC)
• 15.-17. júl Most AA/EC STK 250/IMRC
• 23.-25. september Slovakia Ring AA/EC STK 250/IMRC

ŠTARTOVNÉ

Pre všetky tri seriály môžete využiť zvýhodnené predplatné na celú sezónu 2016, alebo sa prihlasovať pred každým podujatím.

ZVÝHODNENÉ PREDPLATNÉ NA CELÚ SEZÓNU:

Alpe Adria:
- 125SP/Moto3: 900,-€
- STK600, SSP, STK1000 a SBK: 1450,-€
CEC Stock 250: 900,-€
IMRC: 650,-€
Zvýhodnené predplatné je potrebné uhradiť v termíne od 10.02.2016 do 31.03.2016. V tomto termíne musí byť úhrada pripísaná na našom účte.

ŠTARTOVNÉ PRED KAŽDÝM PODUJATÍM:

Aj pri prihlasovaní na jednotlivé podujatia máte možnosť využiť zvýhodnený predpredaj, ktorý končí vždy 14 dní pred začiatkom podujatia. V tomto termíne musí byť úhrada pripísaná na našom účte.
Alpe Adria:
- 125SP/Moto3: Predpredaj: 200,-€ / Štandardná cena: 230,-€
- STK600, SSP, STK1000 a SBK: Predpredaj: 320,-€ / Štandardná cena: 360,-€
CEC Stock 250: Predpredaj: 200,-€ / Štandardná cena: 230,-€
IMRC: Predpredaj: 180,-€ / Štandardná cena: 230,-€ (Pre jazdcov IMRC je na mieste podujatia možnosť dokúpenia piatkových tréningov v cene 30,-€/1 tréning)

ČASOVÝ HARMONOGRAM

Predstavujeme Vám predbežný časový harmonogram, ktorý je možné variovať, to čo je uvedené v tomto harmonograme je však nami garantované minimum jazdenia. Podstatnou novinkou je, že prvý oficiálny voľný tréning sa presúva zo soboty na piatok.
Predbežný časový harmonogram stiahnete na tomto odkaze: www.slovakiaracing.sk/wp-content/uploads/TT_AAIMRC_2016_V1.pdf

ĎALŠIE INFORMÁCIE

Ďalšie dôležité informácie nájdete na našej stránke www.slovakiaracing.sk. Pripravujeme informácie týkajúce medializácie, ktorá dostáva od novej sezóny oveľa väčšie rozmery, oboznámime Vás o možnostiach rezervácie štartového čísla, prinesieme Vám Technické a Športové pravidlá, predstavíme nové logo seriálu Alpe Adria, a podobne. Neskôr Vás budeme informovať aj o finančných a vecných odmenách za umiestnenie.

Informácie k sezóne 2016: Fun Cup, Alpe Adria, Stock250 a IMRC

KONTAKTUJTE NÁS

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte či už na adrese info@slovakiaracing.sk, alebo priamo na telefónnom čísle +421 918 736 557.

S pozdravom
Slovakia Racing Team

Pridané: 04.02.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »