Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2398 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29803
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17615)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12188)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

VS Welding cup v sezóne 2016 bude podporovať motocrossovú mládež a zdravé súťaženie! Začíname už 10.4 v Liskovej!

 Zdieľať

Pridané: 05.04.2016 Autor: radkaMazak
Čitatelia: 4099 [Šport - Motocross]

Nie, nie je to klišé – bude sa konať a nie iba rozprvať. Po viac ako 5 ročných skúsenostiach promotéra ESX production (Europe Starts Supercross Tournament production, predtým ATV team) s organizovaním Regionálneho pohára východ, Slovenského pohára v motocrosse ale aj medzinárodného supercrossového turnaja, padlo rozhodnutie:

Seriál článkov - V+S Welding cup 2016:

| Seriál článkov: V+S Welding cup 2016 |

„Slovensko potrebuje mladých talentovaných jazdcov – potrebuje si ich vychovať a až tak od nich očakávať skvelé medzinárodné úspechy. Kde inde by sa to malo stať, ak nie práce na regionálnych podujatiach? Dlho nás trápila výhovorka mladých talentov, že na jazdenie nemajú peniaze a preto po 2 úspešných sezónach zavesia jazdenie na klinec. Preto sme sa rozhodli konať. „ vyhlásil pred štartom sezóny Marián Štefančin, promotér.

Hviezdne Hniezdne 2015 s Paľom Repčákom v hlavnej úlohe
Hviezdne Hniezdne 2015 s Paľom Repčákom v hlavnej úlohe

Štartované pre deti (MX65 a MX85) aj pre Juniorov ZADARMO! Kemp v Brabec MXschool pre „hobíkov“ tiež ZADARMO!

„Na žiadnom z podujatí VS Welding cup nebudú musieť platiť štartovné detské kategórie ani  Juniori. Navyše sme sa rozhodli, že zvyšovať latku je potrebné aj na tréningoch pod vedením skúsených trénerov. Keďže máme veľmi dobrú spoluprácu s Honzom Brabcom z Česka, rozhodli sme sa usporiadať sériu kempov, ktoré zaplatíme hobby jazdcom štartujúcim na VS Wedling cup. Sme presvedčení, že táto investícia bude prinášať ovocie.“ pokračoval Marián Štefančin. Tieto dobré správy pravdepodobne prilákajú na štart jazdcov nielen z východu, ale aj zo vzdialenejších kútov Slovenska, či zo zahraničia. Veď tomu tak bolo už aj v minulých sezónach bez výhod, aké im ponúka rok 2016. Marián Štefančin si myslí, že na nápor sú organizátori vo všetkých lokalitách pripravení: „Nie je nič lepšie, ako súboje už v kvalifikácii a plná 40-miestna štartovacia rampa. Keďže všetci naši usporiadatelia sú skúsení organizátori, vôbec sa neobávam.“

Holeshot za 10 eur a vecné ceny za víťazstvo sú na VS welding cupoch už tradíciou – bude sa v nej pokračovať aj tento rok!

Za holeshot (pozn. red.: za prvú pozíciu v prvej zákrute po štarte) bude aj v sezóne 2016 dávať promotér ESX promotion odmenu najrýchlejšiemu jazdcovi po štarte vo výške 10 eur v každej finálovej jazde. Partner Nanoera a Motomix pribalia motokozmetiku a iné užitočné ceny k tomu. Na konci dňa si tak jazdec bude môcť odniesť 20 eur za holeshoty v oboch finálových jazdách a tašku s produktmi od spomínaných partnerov. Ak sa mu podarí k tomu obsadiť aj pódiovú priečku, pribudne mu ešte pohár za víťazstvo, reklamné predmety od partnerov ako aj športový dres od reklamnej agentúry 3b a šiltovku od poromotéra. Podľa toho sa bude na ďalších podujatiach ľahko rozoznávať, kto sa umiestňuje v prvej trojke.

Hviezdne Hniezdne 2015 s Paľom Repčákom v hlavnej úlohe
Hviezdne Hniezdne 2015 s Paľom Repčákom v hlavnej úlohe

Mediálna podpora VS Welding cup bude opäť širšia

V minulých rokoch upútal VS Welding cup pozornosť viacerých médií a tematických portálov, preto sa aj v tomto roku môžete tešiť na profi fotografie od Maťa Hudáka, reportážne videá od New Line Pictures a tlačové správy od Radky Kovaľ Mazákovej. Moderátorská dvojica edície 2016 bude Jogi Semančík a Tomáš Jimbo Platko. Mediálne výstupy z podujatí nájdete u mediálnych partnerov: countrycross.sk, Svet športu, Slovak-motorsport.sk, Mixmotor.sk, Bang.sk, Motoride.sk, Rally-sport, Rádio Košice, SMF, Región press.

VS Welding cup zavíta v nedeľu, 10.4 do Liskovej

Do Žilinského kraja zavíta prvé podujatie VS Welding cupu už v nedeľu 10.4.2016, kde budú jazdci zbierať body Regionálneho pohára východ. Tešíme sa na Vás!

Všetky informácie o pretekoch VS Welding cup nájdete na webe: www.vsweldingcup.sk alebo na Facebookovej fun page: www.facebook.com/vsweldingcup2015/

Video: V+S WELDING CUP LISKOVÁ 2015

Plagat 2016 Liskova
Plagat 2016 Liskova

Autor: Radka Kovaľ Mazáková - radkaMazak

Mapa:

Pridané: 05.04.2016 Autor: radkaMazak Zdieľať

Seriál článkov - V+S Welding cup 2016:

| Seriál článkov: V+S Welding cup 2016 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »