Anketa:
Yamaha YZF-R6 2017 odhalená
ZdieľaťPridané: 15.10.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 14569 [Novinky - Predstavujeme]
Včera podvečer Yamaha odhalila nasledovníka jedného zo svojich najúspešnejších modelov. Predstavujeme 600 kubíkový superšport YZF-R6 2017.
Seriál článkov - Novinky 2017:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2017 | Nasledujúci
R6 vždy zaujala dynamickým dizajnom a ani dnes po viac ako dekáde na trhu sa nestratí. Pre rok 2017 bol dizajn totálne prekopaný a zároveň bol jasne inšpirovaný dizajnom väčšej sestry YZF-R1. Nasávanie vzduchu stredom masky ako na MotoGP špeciáli YZR-M1 a dvojica ostro rezaných LED svetiel, dáva novej R6 naozaj agresívny športový vzhľad.
Okrem vzhľadu má nová kapotáž a plexi štít aj vynikajúcu aerodynamiku. Znovu inžinieri vychádzali z R1-tky a podarilo sa im dosiahnuť o 8% lepšiu aerodynamickú efektivitu. Napomohlo tomu napríklad aj presunutie smeroviek do spätných zrkadiel.
Nadupaná elektronika:
Elektronika dnes už nemôže chýbať ani na palube superšportu. R6 dostala elektonický plyn Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) a nasávanie Yamaha Chip Controlled Intake (YCC-I). Chýbať nemôže ani trakčná kontrola Traction Control System (TCS), ktorá sa ovláda priamo z riadidiel. Má 6 stupňov nastavenia a tiež možnosť úplnej deaktivácie. Trakčná je navrhnutá tak, aby jej zásah bol čo najjemnejší a jazdec ho čo najmenej pociťoval.
No a pre rýchle radenie dostáva R6 do vienka aj systém Quick Shift System (QSS) podobný ako na R1-tke. Pri preraďovaní smerom hore bez spojky systém zníži záťah motora pre rýchle preradenie.
Podvozok a brzdy:
R6-tka preberá od svojej väčšej sestry aj prednú plne nastaviteľnú USD vidlicu KYB s priemerom trubiek 43 mm oproti 41 mm v minulosti. Nová je aj predná oska kolesa so zväčšeným priemerom na 25mm. Vzadu je rovnako plne nastaviteľný tlmič značky KYB.
Brzdy pochádzajú rovnako z modelu R1, radiálne montované štvorpiestiky sa nekompromisne zahryzávajú do rozmerných kotúčov s priemerom 320 mm.
Hliníková nádrž a podsedlovka z magnézia:
Z ďalších chuťoviek ktoré na R6 nájdeme je to aj ľahká palivová nádrž vyrobená z hliníka. Úspora činí 1,2 kg oproti porovnateľnej oceľovej nádrži. Zadná podsedlovka je vyrobená z magnézia, je užšia vpredu pre lepší pohyb jazdca v sedle. Nové je aj sedlo i keď má rovnakú výšku ako predchádzajúci model má strmší sklon pre lepšiu oporu.
Technické parametre a vlastnosti:
- Motor: 599ccm, 67mm x 42.5mm kvapalinou chladený, 4-ventily DOHC, 4T štvorvalec
- Kompresný pomer 13.1:1
- Titánové ventily
- Priame nasávanie Air Induction System a elektronické sanie Yamaha Chip Controlled Intake (YCC-I)
- Dvojité vstrekovanie Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T)
- Anti-hop spojka
- 6 stupňová prevodovka
- Magnéziová hlava a dekle bloku motora
- EXUP prívery
- Titánový výfuk
- Hliníkový rám a kyvná vidlica
- 6-stupňová trakčná kontrola
- QSS rýchle radenie
- 43mm USD vidlica KYB
- Radiálne brzdy, štvorpiestiky, 320mm kotúče
- magnéziový podsedlový rám
- Ľahká hliníková nádrž
- ABS
- EURO4
- Jazdné režimy D-Mode
Video: Yamaha YZF-R6 2017
Pridané: 15.10.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Yamaha YZF-R6 2017:
| Foto: | |
| |
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Yamaha |
| Model: | YZF-R6 |
| Rok: | 2017 |
| Novinka: | NOVINKA 2017 |
| Kategória: | Superšport |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 599 ccm |
| Kompresný pomer: | 13.1:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 67.0 x 42.5 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 120 mm |
| Zdvih vzadu: | 120 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 ZR17M/C (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55 ZR17M/C (73W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 190 kg |
| Výška sedla: | 850 mm |
| Rázvor: | 1375 mm |
| Dĺžka: | 2040 mm |
| Šírka: | 695 mm |
| Výška: | 1050 mm |
| Svetlá výška: | 130 mm |
| Objem nádrže: | 17 l |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | quickshift, |
| Poznámka: | |
| USD vidlica, Anti-hoppingová spojka, YCC-I, YCC-T | |
- NOVÉ Porovnaj 'Yamaha YZF-R6' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Yamaha YZF-R6' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Yamaha YZF-R6 2017' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Yamaha YZF-R6' na www.google.com
Seriál článkov - Novinky 2017:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2017 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2016 - Yamaha predstavila krásny koncept endura T7, inovovaný TMax, racingovú verziu R6 a ďalšiu retro verziu modelu XSR900 - Herghott
- Superšportový večeR Yamaha - 10 rokov radu R - Awia
- Yamaha čoskoro predstaví úplne novú YZF-R7 - Herghott
- Yamaha YZF-R25 by mala byť oficiálne odhalená 20.5.2014 - zeON
- Nová Yamaha v Košiciach - Awia
- Honda predstavuje novú CRF450R 2017 - Redakcia
- Honda teasuje revolučný enduroskúter X-ADV 2017 - Herghott
- Prvé info - Honda CBR 1000RR Fireblade 2017 Portimao - Herghott
- MV Agusta F4 RC (Reparto Corse) oficiálne predstavená - zeON
- Yamaha predstavila elektro trial TY-E - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Morbidelli prichádza na EICMA 2025 s technológiou budúcnosti EyeLights HUD a novým customom
- EICMA 2025: Moto Morini návrat legendy a nový dual-adventure Kanguro 300
- Honda V3R 900 E-Compressor: sila pod absolútnou kontrolou
- EICMA 2025: Voge predstavilo svoj prvý custom CU625 a adventure skúter SR450X
- EICMA 2025: Moto Guzzi prichádzajú v nových farbách a modernizovanom štýle
- EICMA 2025: Vespa oslavuje jubileum výročnými modelmi Vespa 80th
- EICMA 2025: KOVE prináša nové MX Enduro, 800X GT a športovú 450RR
- EICMA 2025: Aprilia priniesla nový skúter SR GT 400 a RS 457 GP Replica
- EICMA 2025: DUCATI HYPERMOTARD V2: Nová éra legendy z Borgo Panigale
- EICMA 2025: QJMOTOR prináša offroad adventúry RX 800 a 450 a 5 ďalších noviniek vrátane V4 café-racera
- ... zobraz všetky články od tohto autora




































