Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1532 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28431
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16942)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11489)
Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (25)  [Verzia pre tlač] Tlač

Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

 Zdieľať

Pridané: 22.09.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 9002 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

Pekne pozdravujeme z teplej a slnečnej Barcelony, kde sme sa pred niekoľkými hodinami dostali prvý raz na dotyk ku reálnym a jazdiacim najmenším tristovkovým géeskám.

Text a foto: Peter Fischer

Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone
BMW G 310 GS 2018

G 310 GS vychádza zo skôr predstaveného G 310 R, lenže aby si zaslúžilo nosiť značku GS, muselo prejsť niekoľkými úpravami. Najmarkantnejšími sú najmä predné 19-palcové koleso, vyššie zdvihy, vypínateľné ABS a samozrejme nezameniteľný GS dizajn.

Sú to jediné dva modely BMW, ktoré nepochádzajú z berlínskej farbiky. BMW ich vyrába v spolupráci s TVS Motor Company v indickom Bangalore. Zatiaľ prezradím, že výstavné kusy, ktoré sme doteraz videli, mali nemecké VIN čísla - uvidíme, aké budú zajtra na jazdách.

Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone
BMW G 310 GS 2018

K najmenšiemu GS sa však v BMW viaže oveľa viac prvenstiev než pri základnom G 310 R, ale tie opíšem až po zajtrajších jazdách. Ak si nikdy bližšie neskúmal tento tristovkový jednovalec, tak len lajtovo pripomeniem, že jeho valec je netypicky naklonený dozadu, pričom sanie ide spredu a výfuk samozrejme dozadu.

V čase, keď čítaš tento článok, si už užívam nové GS v zákrutách za Barcelonou. S najbližším reportom sa ozvem len čo spíšem všetky praktické poznatky, pretože doteraz sme sa venovali iba teórii.

Ak máš nejaké otázky ohľadom najmenšieho GS alebo R, šup s nimi do diskusie, kým som v osobnom kontakte s vývojármi!

Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone
BMW G 310 GS 2018

Video: BMW G 310 GS 2017

Text a foto: Peter Fischer

Na akciu nás pozvala spoločnosť BMW Motorrad Slovenská republika. Redaktor jazdí v oblečení REV'IT, čižmách TCX od spoločnosti Styx a prilbe AGV od spoločnosti Motostore.

Foto:
 Obrázok nieje k dispozícii
Pridaj obrázok
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMW
Model:G 310 GS
Rok:2017
Novinka:NOVINKA 2017
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)
Objem:313 ccm
Max. výkon:34.0 k (25.0 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:28 Nm / 7500 ot.
Kompresný pomer:10.6:1
Vŕtanie x Zdvih:80.0 x 62.1 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:180 mm
Zdvih vzadu:180 mm
Brzdy vpredu:jedno kotúčová
Priemer bŕzd vpredu:300 mm
Pneu vpredu:110/80 R 19
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm
Pneu vzadu:150/70 R 17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:169.5 kg
Výška sedla:835 mm
Rázvor:1420 mm
Dĺžka:2075 mm
Šírka:880 mm
Objem nádrže:11 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:143 km/h
Spotreba paliva:3.33 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 247 km
Servisný interval:10 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED smerovky:za príplatok
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2017: 5 800 eur

Pridané: 22.09.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (25)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria