Anketa:
Vyskúšali sme amerických skautov - Indian Scout Bobber a Sixty 2018 2/2
ZdieľaťPridané: 11.06.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 16687 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Indian Scout Sixty a Bobber 2018:
Servisný interval | 16 000 km |
Spotreba | 5 l/100km |
Objem nádrže z toho rezerva | 12.5 l (2.5 l rez.) |
Dojazd (po kontrolku rezervy) | cca 200 km |
Cena Scout Sixty | 11 990,- EUR |
Cena Scout Bobber | 13 990,- EUR |
Ceny vybraných doplnkov:
Nosič bočných kufrov + kufre | 209 + 1239 EUR |
Príplatok ABS | v sérii |
Turistické plexi | 649 EUR |
Padacie rámy | 445 EUR |
Indian Scout Sixty:
Video: Indian Scout Sixty 2016 - predstavenie
Video: Indian Scout Sixty 2018
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Indian | Harley-Davidson | Harley-Davidson |
Model: | Scout Sixty | Street Rod | Iron 883 |
Rok: | 2018 | 2018 | 2018 |
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
Motor: | |||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 999 ccm | 749 ccm | 883 ccm |
Max. výkon: | 78.0 k (57.4 kW) / 7300 ot. | 68.0 k (50.0 kW) / 8750 ot. | |
Max. krútiaci moment: | 88.8 Nm / 5600 ot. | 65 Nm / 4000 ot. | 71 Nm / 3750 ot. |
Kompresný pomer: | 11.0:1 | 12:1 | 9.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 93 mm x 73.6 mm | 85 x 66 mm | 76.2 x 96.8 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie Mikuni 38mm | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | ||
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | remeň | remeň | remeň |
Zdvih vpredu: | 120 mm | ||
Zdvih vzadu: | 76 mm | ||
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | dvojkotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 298 mm | ||
Pneu vpredu: | 130/90-16 | 120/70R17 | 100/90B19 57H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 298 mm | ||
Pneu vzadu: | 150/80-16 | 160/60R17 | 150/80B16 77H |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 246 kg | 229 kg | 247 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 256 kg | ||
Výška sedla: | 643 mm | 765 mm | 775 mm |
Rázvor: | 1562 mm | 1515 mm | |
Dĺžka: | 2311 mm | 2130 mm | 2250 mm |
Šírka: | 880 mm | ||
Výška: | 1207 mm | ||
Svetlá výška: | 135 mm | 145 mm | 140 mm |
Objem nádrže: | 12.5 l | 13.2 l | 12.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 5 l/100km | 4.3 l/100km | 4.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 187 km | cca 230 km | cca 203 km |
Servisný interval: | 16000 km | ||
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | nie | ||
Iná výbava: | ukazovateľ zaradeného stupňa | ||
Poznámka: | |||
Poznámka: | Cena 05/2018 od 11 990 eur | Cena 7/2017 8 160 eur |
Indian Scout Bobber:
Video: Indian Scout Bobber 2018 - predstavenie
Video: Test Indian Scout Bobber 2018 - BIKE ROKA 2018
Technické parametre:
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Indian | Harley-Davidson | Triumph | Harley-Davidson |
Model: | Scout Bobber | XL1200V Sportster Forty-Eight | Bonneville Bobber | Street Bob |
Rok: | 2018 | 2018 | 2018 | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 | ||
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Klasika | Chopper/Cruiser |
Motor: | ||||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1133 ccm | 1202 ccm | 1200 ccm | 1745 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / ot. | 77.0 k (56.6 kW) / 6100 ot. | ||
Max. krútiaci moment: | 97 Nm / 5600 ot. | 96 Nm / 3500 ot. | 106 Nm / 4000 ot. | 145 Nm / 3000 ot. |
Kompresný pomer: | 10:1 | 10:1 | ||
Vŕtanie x Zdvih: | 88.9 x 96.8 mm | 97,6 x 80mm | 100,0 x 111,1 mm | |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | |
Rozvod: | DOHC (4V) | OHC (4V) | DOHC | |
Chladenie: | kvapalinou | vzduchom | kvapalinou | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | remeň | remeň | reťaz | remeň |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 90 mm | ||
Zdvih vzadu: | 50 mm | 77 mm | ||
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová, 2-piestik Nissin | jedno kotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 298 mm | 310 mm | ||
Pneu vpredu: | 130/90-16 73H | MH90-21 | 100/90 R19 | 100/90B19,57H,BW |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová, 1-piestik Nissin | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 298 mm | 255 mm | ||
Pneu vzadu: | 150/80-16 71H | 150/80-16 | 150/80 R16 | 150/80B16,77H,BW |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 245 kg | 228 kg | 286 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 245 kg | 297 kg | ||
Výška sedla: | 649 mm | 710 mm | 690 mm | 680 mm |
Rázvor: | 1562 mm | 1510 mm | 1630 mm | |
Dĺžka: | 2229 mm | 2275 mm | 2320 mm | |
Šírka: | 926 mm | |||
Výška: | 1154 mm | |||
Svetlá výška: | 123 mm | 125 mm | ||
Objem nádrže: | 12.5 l | 7 l | 9.1 l | 13.2 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Spotreba paliva: | 5 l/100km | 5.5 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 187 km | cca 179 km | ||
Servisný interval: | 16000 km | |||
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie | nie | ||
Trakčná kontrola: | nie | áno, v sérii | ||
Palivové mapy: | nie | áno, v sérii | ||
Palubný počítač: | nie | áno, v sérii | ||
Tempomat: | za príplatok | |||
LED svetlomet: | áno, v sérii | |||
El. Podvozok: | nie | |||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | |||
Iná výbava: | bezkľúčové zapaľovanie | alarm | ||
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Cena 05/2018 od 13 990 eur | Cena 05/2017: od 12 200 eur | Cena 05/2017: 12 410 eur | Motor: Milwaukee-Eight® 107 Cena 10/2017: od 14 352 € (farba Vivid Black) |
Pozadie / Wallpaper:
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Tomáš Hajduch - Awia a janciii
Video: Tomáš Hajduch - Awia a janciii
Motocykle na test poskytla spoločnosť KlasiK moto a Indian Slovensko. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR a prilbách AGV od firmy U.M.S. s.r.o..
Pridané: 11.06.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora