Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1861 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28502
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16974)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11528)
Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (7)  [Verzia pre tlač] Tlač

Intermot 2018: KTM invouje beštiu 1290 SuperDuke R a šport turistu GT + 790 Adv R koncept

 Zdieľať

Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 4496 [Novinky - Predstavujeme]

Posledná generácia 1301-kubíkového véčka LC8 dostáva titánové nasávacie ventily, upravené rezonančné komory a nové mapy, a produkuje 175 koní a 141 Nm vo verzii GT!

Seriál článkov - Intermot Kolín 2018:

Samozrejme, dnes vo vlajkovej lodi nemôže chýbať ani Quickshifter+ a plnohodnotná sada elektronických pomocníkov citlivých na náklon motorky.

KTM 1290 SUPER DUKE R 2019
KTM 1290 SUPER DUKE R 2019

KTM 1290 SUPER DUKE GT

KTM 1290 SUPER DUKE GT 2019
KTM 1290 SUPER DUKE GT 2019

GT-čko dostáva aj nové kapoty a predné plexi, ktoré má viacero polôh ľahko nastaviteľných jednou rukou. Nová je aj prístrojovka, teraz plnefarebná - 6,5 palcový TFT displej. Nechýba tradičný ovládač menu na ľavej rukoväti, kde nájdeme aj tempomat. Konektivitu s mobilom zabezpečuje KTM MY RIDE. V kapotáži sú po bokoch aj praktické malé skrinky na drobnosti, jedna aj s USB koncovkou.

KTM 1290 SUPER DUKE GT 2019
KTM 1290 SUPER DUKE GT 2019

Osvetlenie je v klasickom DUKE štýle plnohodnoté LED a to vrátane svetiel do zákrut. O pruženie sa stará posledná generácia semiaktívneho podvozku WP.

KTM 1290 SUPER DUKE GT 2019
KTM 1290 SUPER DUKE GT 2019

KTM 1290 SUPER DUKE R

KTM 1290 SUPER DUKE R 2019
KTM 1290 SUPER DUKE R 2019

SuperDuke R dostáva dizajnové osvieženie, aby bolo rovnako ostré ako jeho 177-koňový motor. V ponuke je aj obojsmerný Quickshifter+, ale za príplatok. Zostávajú kompletné LED svetlá, plná elektronika, športový podvozok od WP či monbloky Brembo.

Za príplatok je aj Track Pack: launch control (asistent štartu), nastaviteľný preklz, tri režimy odozvy plynu a vypínateľný anti-wheelie systém.

Foto:
 KTM 1290 SuperDuke R 2019 KTM 1290 SuperDuke GT 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:KTMKTM
Model:1290 SuperDuke R1290 SuperDuke GT
Rok:20192019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2019
Kategória:NaháčŠportovo cestovná
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec V75° (4T)vidlicový dvojvalec V75° (4T)
Objem:1301 ccm1301 ccm
Max. výkon:176.8 k (130.0 kW) / 8870 ot.175.0 k (128.7 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:144 Nm / ot.141 Nm / 6750 ot.
Kompresný pomer:13.2 : 1
Vŕtanie x Zdvih:108 x 71 mm108 x 71 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:125 mm125 mm
Zdvih vzadu:156 mm156 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová 4 piestiková radiálnadvoj kotúčová 4 piestiková radiálna
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 2 piestikjednokotúčová, 2 piestik
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm
Pneu vzadu:190/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:195 kg205 kg
Hmotnosť s náplňami:228 kg
Výška sedla:835 mm835 mm
Rázvor:1482 mm1482 mm
Svetlá výška:140 mm140 mm
Objem nádrže:18 l23 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.57 l/100km6.2 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 242 kmcca 278 km
Servisný interval:15 000 km15 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Zákrutové svietenie:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokza príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:radiálne M50 monobloky Brembo, 4-piestikyradiálne M50 monobloky Brembo, 4-piestiky

Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Intermot Kolín 2018:

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (7)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria