Živé sledovanie Dakar 2025::
Anketa:
Intermot 2018: Moto Guzzi potvrdila cestovné enduro V85 TT
ZdieľaťPridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 11930 [Novinky - Predstavujeme]
Minulý rok ako koncept, teraz ide V85 Tutto Terreno (každý terén) do série. Veľká nádrž, nastaviteľné plexi, odloný adventure vzhľad a vzduchom chladený V-motor.
Seriál článkov - Intermot Kolín 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
Napriek retro dizajnu nájdeme vo V85 moderné technológie. Nechýba ABS a trakčná kontrola, ktorých charakteristika sa mení podľa zvoleného jazdného režimu (Road, Rain alebo Off-Road) Všetko sa ovláda ze plne farebnú TFT prístrojovku. Nájdeme tu aj tempomat a bluetooth konektivitu.
Aj keď motor vychádza z toho v modeloch V9, bol kompletne prepracovaný. Dostal novú kľuku, iné ojnice, kratšie piesty, ostrejšie vačky a nové sacie hrdlá. Vďaka týmto zmenám dosahuje výkon 80 koní.
Podvozok je pomerne jednoduchý s vyššími zdvihmi do ľahšieho terénu. Kolesá sú 19- a 17-palcové vypletané.
EICMA 2017 - Moto Guzzi V85 - cestovné enduro klasického vzhľadu a elektroskúter Vespa Elettrica
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Moto Guzzi |
Model: | V85 TT |
Rok: | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 853 ccm |
Max. výkon: | 80.2 k (59.0 kW) / 7750 ot. |
Max. krútiaci moment: | 80 Nm / 5000 ot. |
Vŕtanie x Zdvih: | 84 x 77 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (2V) |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 170 mm |
Zdvih vzadu: | 170 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 110/80 R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2-piestokový strmeň |
Priemer bŕzd vzadu: | 270 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 208 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 229 kg |
Výška sedla: | 830 mm |
Rázvor: | 1542 mm |
Objem nádrže: | 21 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 321 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 10/2019: 11 990 EUR |
Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Intermot Kolín 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Perfezione latente incredibile - Moto Guzzi V85 TT 2021 Centenario edition! - Herghott
- EICMA 2017 - Moto Guzzi V85 - cestovné enduro klasického vzhľadu a elektroskúter Vespa Elettrica - Awia
- Značka Moto Guzzi dnes oslavuje 100 rokov - Herghott
- Moto Guzzi ukázalo úplnú novinku V100 Mandello a veľké plány - Herghott
- Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- Dakar 2025: Ricky Brabec konečne vyhráva etapu, Svitko sa posúva na 12. miesto celkovo - 6. etapa - HAIL - AL DUWADIMI
- Registrácia: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko dokončil aj 5. etapu (maratónsku) v TOP10 - ALULA - HAIL
- Dakar 2025: Sanders má ďalšie víťazsvo aj v maratónskej 4. etape, Svitko 11-ty - AL HENAKIYAH - ALULA
- Dakar 2025: 3 etapa: Santolino získal prvé etapové víťazstvo, Svitko siedmy - BISHA - AL HENAKIYAH
- Dakar 2025: druhú 48h etapu vyhráva Sanders, Svitko 18-ty, celkovo 16-ty: BISHA - BISHA
- ... zobraz všetky články od tohto autora