Anketa:
Moto Guzzi ukázalo úplnú novinku V100 Mandello a veľké plány
ZdieľaťPridané: 13.09.2021 Autor: Peter Fischer
[Novinky - Predstavujeme]
V týchto dňoch malo v talianskom Mandello del Lario prebiehať veľké Moto Guzzi stretnutie pri príležitosti ich storočnice. Fabrika si pre všetkých nachystala skutočne pekné prekvapenie - celkom nové cestovné enduro a plány veľmi modernej továrne.
Seriál článkov - Novinky 2022:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2022 | Nasledujúci
Pre pandemickú situáciu sa stretnutie nakoniec neuskutočnilo, ale Moto Guzzi novinky oznámila. Pozrite si nové veľké cestovné enduro Moto Guzzi V100 Mandello:
- úplne nový kvapalinou chladený motor, objem pravdepodobne 1000 cm3
- zvody sa posunuli spredu na spodnú stranu valcov
- jednostranná kyvka s kardanom
- 17-palcové kolesá, zadné pravdepodobne so šírkou 200 mm
- posuvné plexi
- farebná TFT prístrojovka
- nastaviteľné aerodynamické alebo vetracie otvory v kapotáži
- jedna z verzií s podvozkom Öhlins, pravdepodobne semiaktívnym
Všetky tieto informácie sme zatiaľ vyčítali iba z obrázkov, videa a fanúšikovských fór, pretože Moto Guzzi ich oficiálne predstaví až 23. novembra na výstave EICMA v Miláne.
Vo výrobnom areáli Moto Guzzi priamo v centre mesta Mandello del Lario sa ešte tento rok začne s výstavbou nových výrobných priestorov a múzea. Navrhol ich architekt Greg Lynn a mali by zahŕňať aj kongresové centrum či hotel. Do prevádzky budú uvedené v roku 2025.
Video: Moto Guzzi V100 Mandello
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Moto Guzzi |
| Model: | V100 Mandello |
| Rok: | 2023 |
| Novinka: | NOVINKA 2023 |
| Kategória: | Športovo cestovná |
| Motor: | |
| Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 1042 ccm |
| Max. výkon: | 115.1 k (84.6 kW) / 8700 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 105 Nm / 6750 ot. |
| Kompresný pomer: | 12.6:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 96 x 72 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | kardan |
| Zdvih vpredu: | 130 mm |
| Zdvih vzadu: | 130 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálne strmene |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 - R17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 280 mm |
| Pneu vzadu: | 190/55 - R17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 212 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 233 kg |
| Výška sedla: | 815 mm |
| Rázvor: | 1475 mm |
| Dĺžka: | 2125 mm |
| Šírka: | 835 mm |
| Objem nádrže: | 17 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 4.7 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 271 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| Zákrutové svietenie: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | za príplatok |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Quick-shift: | za príplatok |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
| Vyhrievané sedlo: | za príplatok |
| Elektronicky nastaviteľné plexi: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | nastaviteľný podvozok, USD vidla |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Cena: 15 699 eur, verzia S 17 999 eur (1/2024) |
Pridané: 13.09.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2022:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2022 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2021: Moto Guzzi a Aprilia: viac detailov o V100 Mandello, Tuono 660 vo verzii Factory a limitka RS 660 - Redakcia
- Celosezónny test Moto Guzzi V100 Mandello S (2023) - Muli
- Intermot 2018: Moto Guzzi potvrdila cestovné enduro V85 TT - Awia
- Moto Guzzi predstavuje V7 Stone Ten na počesť 10. výročia klubu The Clan - Redakcia
- Husqvarna Norden 901 konečne realitou! - Herghott
- Perfezione latente incredibile - Moto Guzzi V85 TT 2021 Centenario edition! - Herghott
- Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
- Alpská porovnávačka: Norden, GS, Africa, Stelvio alebo GX?
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora





















