ISSN 1336-6491 | Online: 2229 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29846
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17636)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12210)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ducati na Pikes Peak odhalila Streetfighter V4 pre 2020

 Zdieľať

Pridané: 14.06.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 4793 [Bleskovky - Novinky]

Ducati chystá pecku Streetfighter V4 pre rok 2020, na Pikes Peaku bude prototyp tejto beštie sedlať minuloročný víťaz Carlin Dunne.

Ducati Pikes Peak International Hill Climb 2019 Streetfighter V4 Prototyp
Ducati Pikes Peak International Hill Climb 2019 Streetfighter V4 Prototyp

Video: Ducati Streetfighter V4 prototyp na Pikes Peak

Streetfighter V4 vychádza priamo zo superbiku Panigale V4 vyzlečená z kapotáži a vybavená vysokými a širokými riaditkami. Výkon motora 1100 cm³ Desmosedici Stradale pomáhajú držať na zemi aj špeciálne prítlačné krídla dizajnované v aerodynamickom tuneli.

Ducati Pikes Peak International Hill Climb 2019 Streetfighter V4 Prototyp
Ducati Pikes Peak International Hill Climb 2019 Streetfighter V4 Prototyp

O technických parametroch oficiálna správa Ducati zatiaľ mlčí, avšak vyhlasuje že to bude najsilnejší Streetfighter aký bol kedy v produkcii. Parametre Panigale V4 sú zaujímavé a môžete si ich pozrieť nižšie a začať špekulovať. Neoficiálne sa hovorí o hmotnosti 165 kg a výkone niečo málo pod 200 koní.

Ducati Pikes Peak International Hill Climb 2019 Streetfighter V4 Prototyp
Ducati Pikes Peak International Hill Climb 2019 Streetfighter V4 Prototyp

Ducati Pikes Peak International Hill Climb 2019 Streetfighter V4 Prototyp
Ducati Pikes Peak International Hill Climb 2019 Streetfighter V4 Prototyp

Foto:
 Obrázok nieje k dispozícii
Pridaj obrázok
Všeobecné informácie:
Výrobca:Ducati
Model:Panigale V4
Rok:2019
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:vidlicový štvorvalec (4T)
Objem:1103 ccm
Max. výkon:214.5 k (157.7 kW) / 13000 ot.
Max. krútiaci moment:124 Nm / 10000 ot.
Kompresný pomer:14.0:1
Vŕtanie x Zdvih:81 x 50.3 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:130 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne monobloky
Priemer bŕzd vpredu:330 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:245 mm
Pneu vzadu:200/60 ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:175 kg
Hmotnosť s náplňami:198 kg
Výška sedla:830 mm
Rázvor:1469 mm
Dĺžka:2065 mm
Výška:1130 mm
Objem nádrže:16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:6.9 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 173 km
Servisný interval:12000 km (ventily 24000km)
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
El. Podvozok:za príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok Showa BPF vidlica a tlmič Sachs
Poznámka:
Poznámka:Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Sachs

Cena 5/2018: 21 990 eur

Pridané: 14.06.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »