Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2015 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28800
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17135)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11665)
Hodnotenie: (11 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (27)  [Verzia pre tlač] Tlač

Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

 Zdieľať

Pridané: 04.12.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 14055 [Novinky - Predstavujeme]

Výrazne ľahší, športovejší s novým trojvalcom, nový rám s montovanou podsedlovkou, Brembo Stylema® brzdy, 20 l nadrž, LED svetlá, náklonová elektronika, nový podvozok (Rally verzia s vysokými zdvihmi). Cestné verzie jazdia na 19/17 palcových kolesách, Rally má 21-tku odzvoilo podvozku od WP.

Seriál článkov - Novinky 2020:

| Seriál článkov: Novinky 2020 |

Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020
Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020
Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020
Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020
Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020
Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020

Nová šelma v troch verziách Tiger 900 ako základný model, Tiger 900 GT a GT Pro na diaľkovú turistiku a nekompromisný adventure offroad Tiger 900 Rally a Rally Pro.

Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020

Video: Nová rada Triumph iger 900 2020

Nový rám je modulárnej konštrukcie s oddeleným podsedlovým rámom a zadnými stupačkami okrem iného prispieva k zníženiu hmotnosti o 5kg oproti predchodcovi. Podvozok od značiek Marzocchi alebo Showa sa prispôsobuje zameraniu jednotlivých verzií .

ModelTIGER 900TIGER 900 GTTIGER 900 GT PROTIGER 900 RALLY & RALLY PRO
VýrobcaMARZOCCHIMARZOCCHIMARZOCCHISHOWA
Vpredu45mm USD cartridge bez nastavenia 180mm zdvih45mm USD cartridge nastaviteľná kompresia a útlm 180mm zdvih45mm USD cartridge nastaviteľná kompresia a útlm 180mm zdvih45mm USD cartridge nastaviteľné predpätie, kompresia a útlm 240mm zdvih
VzaduCentral tlmič – nastaviteľné predpätie 170mm zdvihCentral tlmič – nastaviteľné predpätie a útlm 170mm zdvihCentral tlmič – elektronicky nastaviteľné predpätie a útlm 170mm zdvihCentral tlmič – nastaviteľné predpätie a útlm 230mm zdvih

Triumph Tiger 900 2020
Triumph Tiger 900 2020

Nový motor 900 ccm:

  • zvýšený objem na 900 ccm
  • 10% väčší krútiak - 87Nm pro 7 250 ot.
  • vyšší výkon v celom pásme otáčok, max 95 koní pri 8 750 ot.
  • unikátne zapaľovania v poradí valcov 1,3,2 pre lepší charakter
  • EURO 5

Nový motor spĺňa EURO 5 - Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Nový motor spĺňa EURO 5 - Triumph Tiger 900 GT Pro 2020

Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020

7 palcová farebná TFT prístrojovka je dostupná v modeloch GT, GT Pro, Rally a Rally Pro kým základný model na 5-palcovú TFT. Za prípratok k GT a Rally modelom je potom bluetooth konektivita a appka My Triumph. Podobne je to s náklonovou elektronikou vrátane IMU jednotky, ktorá je dostupná v modeloch GT, GT Pro, Rally a Rally Pro. nechýba 6 jazdných režimov, ktoré meniach odozvu plynu, palivovú mapu ale aj správanie ABS a trakčnej kontroly. Rally Pro má aj režim Off-Road Pro s vypnutým ABS a trakčnou.

Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020

Verzie GT, GT Pro, Rally a Rally Pro majú v sérii podsvietné ovládače na riaditkách, tempomat a vyhrievané rukoväte.

Podsvietné ovládače na riaditkách, tempomat a vyhrievané rukoväte. - Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Podsvietné ovládače na riaditkách, tempomat a vyhrievané rukoväte. - Triumph Tiger 900 GT Pro 2020

K dispozícii je aj obojsmerný quick-shifter ale znovu len pre verzie GT Pro a Rally Pro. V týchto verziách nájdeme aj vyhrievané sedadlá a systém kontroly tlaku pneumatík TPMS.

Obojsmerný quick-shifter - Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Obojsmerný quick-shifter - Triumph Tiger 900 GT Pro 2020

Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020
Triumph Tiger 900 GT Pro 2020

Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020
Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020

Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020
Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020
Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020
Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020

Foto:
 Triumph Tiger 900 2020 Triumph Tiger 900 GT 2020 Triumph Tiger 900 Rally 2020
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphTriumphTriumph
Model:Tiger 900Tiger 900 GTTiger 900 Rally
Rok:202020202020
Novinka:NOVINKA 2020NOVINKA 2020NOVINKA 2020
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)radový trojvalec (4T)radový trojvalec (4T)
Objem:888 ccm888 ccm888 ccm
Max. výkon:95.2 k (70.0 kW) / 8750 ot.95.2 k (70.0 kW) / 8750 ot.95.2 k (70.0 kW) / 8750 ot.
Max. krútiaci moment:87 Nm / 7250 ot.87 Nm / 7250 ot.87 Nm / 7250 ot.
Kompresný pomer:11.27:111.27:111.27:1
Vŕtanie x Zdvih:78 x 61.9 mm78 x 61.9 mm78 x 61.9 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:180 mm180 mm240 mm
Zdvih vzadu:170 mm170 mm230 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:100/90-19100/90-1990/90-21
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:255 mm255 mm255 mm
Pneu vzadu:150/70R17150/70R17150/70R17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:192 kg194 kg196 kg
Výška sedla:810 mm810 mm850 mm
Rázvor:1556 mm1556 mm1551 mm
Dĺžka:2215 mm
Šírka:830 mm930 mm935 mm
Výška:1410 mm1410 mm1452 mm
Objem nádrže:20 l20 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.2 l/100km5.2 l/100km5.2 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 288 kmcca 288 kmcca 288 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:áno, v sériiáno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:podvozok MARZOCCHI, nastaviteľné predpätie vzadupodvozok MARZOCCHI nastaviteľná kompresia, útlm vpredu a predpätie a útlm vzadupodvozok SHOWA nastaviteľná kompresia, predpätie, útlm vpredu a predpätie a útlm vzadu
Poznámka:
Poznámka:Cena 05/2020: od 11 730 EURDostupná aj verzia GT Pro: LED hmlovky, el. podvozok vzadu, obojsmerný quick-shifter, vyhrievané sedadlá a systém kontroly tlaku pneumatík TPMS (198 kg)
Cena 05/2020: 13 290 EUR
Dostupná aj verzia Rally Pro: LED hmlovky, obojsmerný quick-shifter, vyhrievané sedadlá a systém kontroly tlaku pneumatík TPMS (201 kg)
Cena 05/2020: od 14 080 eur

Pridané: 04.12.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2020:

| Seriál článkov: Novinky 2020 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (11 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (27)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: