Anketa:
Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally
ZdieľaťPridané: 04.12.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 13987 [Novinky - Predstavujeme]
Výrazne ľahší, športovejší s novým trojvalcom, nový rám s montovanou podsedlovkou, Brembo Stylema® brzdy, 20 l nadrž, LED svetlá, náklonová elektronika, nový podvozok (Rally verzia s vysokými zdvihmi). Cestné verzie jazdia na 19/17 palcových kolesách, Rally má 21-tku odzvoilo podvozku od WP.
Seriál článkov - Novinky 2020:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2020 | Nasledujúci
Nová šelma v troch verziách Tiger 900 ako základný model, Tiger 900 GT a GT Pro na diaľkovú turistiku a nekompromisný adventure offroad Tiger 900 Rally a Rally Pro.
Video: Nová rada Triumph iger 900 2020
Nový rám je modulárnej konštrukcie s oddeleným podsedlovým rámom a zadnými stupačkami okrem iného prispieva k zníženiu hmotnosti o 5kg oproti predchodcovi. Podvozok od značiek Marzocchi alebo Showa sa prispôsobuje zameraniu jednotlivých verzií .
Model | TIGER 900 | TIGER 900 GT | TIGER 900 GT PRO | TIGER 900 RALLY & RALLY PRO |
---|---|---|---|---|
Výrobca | MARZOCCHI | MARZOCCHI | MARZOCCHI | SHOWA |
Vpredu | 45mm USD cartridge bez nastavenia 180mm zdvih | 45mm USD cartridge nastaviteľná kompresia a útlm 180mm zdvih | 45mm USD cartridge nastaviteľná kompresia a útlm 180mm zdvih | 45mm USD cartridge nastaviteľné predpätie, kompresia a útlm 240mm zdvih |
Vzadu | Central tlmič – nastaviteľné predpätie 170mm zdvih | Central tlmič – nastaviteľné predpätie a útlm 170mm zdvih | Central tlmič – elektronicky nastaviteľné predpätie a útlm 170mm zdvih | Central tlmič – nastaviteľné predpätie a útlm 230mm zdvih |
Nový motor 900 ccm:
- zvýšený objem na 900 ccm
- 10% väčší krútiak - 87Nm pro 7 250 ot.
- vyšší výkon v celom pásme otáčok, max 95 koní pri 8 750 ot.
- unikátne zapaľovania v poradí valcov 1,3,2 pre lepší charakter
- EURO 5
7 palcová farebná TFT prístrojovka je dostupná v modeloch GT, GT Pro, Rally a Rally Pro kým základný model na 5-palcovú TFT. Za prípratok k GT a Rally modelom je potom bluetooth konektivita a appka My Triumph. Podobne je to s náklonovou elektronikou vrátane IMU jednotky, ktorá je dostupná v modeloch GT, GT Pro, Rally a Rally Pro. nechýba 6 jazdných režimov, ktoré meniach odozvu plynu, palivovú mapu ale aj správanie ABS a trakčnej kontroly. Rally Pro má aj režim Off-Road Pro s vypnutým ABS a trakčnou.
Verzie GT, GT Pro, Rally a Rally Pro majú v sérii podsvietné ovládače na riaditkách, tempomat a vyhrievané rukoväte.
K dispozícii je aj obojsmerný quick-shifter ale znovu len pre verzie GT Pro a Rally Pro. V týchto verziách nájdeme aj vyhrievané sedadlá a systém kontroly tlaku pneumatík TPMS.
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Triumph | Triumph | Triumph |
Model: | Tiger 900 | Tiger 900 GT | Tiger 900 Rally |
Rok: | 2020 | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | |||
Typ motora: | radový trojvalec (4T) | radový trojvalec (4T) | radový trojvalec (4T) |
Objem: | 888 ccm | 888 ccm | 888 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 8750 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 8750 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 8750 ot. |
Max. krútiaci moment: | 87 Nm / 7250 ot. | 87 Nm / 7250 ot. | 87 Nm / 7250 ot. |
Kompresný pomer: | 11.27:1 | 11.27:1 | 11.27:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 78 x 61.9 mm | 78 x 61.9 mm | 78 x 61.9 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 180 mm | 180 mm | 240 mm |
Zdvih vzadu: | 170 mm | 170 mm | 230 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 100/90-19 | 100/90-19 | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 255 mm | 255 mm | 255 mm |
Pneu vzadu: | 150/70R17 | 150/70R17 | 150/70R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 192 kg | 194 kg | 196 kg |
Výška sedla: | 810 mm | 810 mm | 850 mm |
Rázvor: | 1556 mm | 1556 mm | 1551 mm |
Dĺžka: | 2215 mm | ||
Šírka: | 830 mm | 930 mm | 935 mm |
Výška: | 1410 mm | 1410 mm | 1452 mm |
Objem nádrže: | 20 l | 20 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 5.2 l/100km | 5.2 l/100km | 5.2 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 288 km | cca 288 km | cca 288 km |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | podvozok MARZOCCHI, nastaviteľné predpätie vzadu | podvozok MARZOCCHI nastaviteľná kompresia, útlm vpredu a predpätie a útlm vzadu | podvozok SHOWA nastaviteľná kompresia, predpätie, útlm vpredu a predpätie a útlm vzadu |
Poznámka: | |||
Poznámka: | Cena 05/2020: od 11 730 EUR | Dostupná aj verzia GT Pro: LED hmlovky, el. podvozok vzadu, obojsmerný quick-shifter, vyhrievané sedadlá a systém kontroly tlaku pneumatík TPMS (198 kg) Cena 05/2020: 13 290 EUR | Dostupná aj verzia Rally Pro: LED hmlovky, obojsmerný quick-shifter, vyhrievané sedadlá a systém kontroly tlaku pneumatík TPMS (201 kg) Cena 05/2020: od 14 080 eur |
Pridané: 04.12.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2020:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2020 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Nová Yamaha Ténéré 700 Rally Edition 2020 - Redakcia
- Prvé dojmy - Triumph Tiger Sport 2013 - prekrstená šelma v okolí Barcelony - Awia
- Triumph predstavuje nové veľké Tiger Explorer - EICMA Miláno 2015 - Awia
- Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov - Herghott
- Triumph ľahko refrešol Tiger 900 - je podstatne silnejší a bezpečnejší - Redakcia
- Triumph pomaly odhaľuje nový model „Adventure“ - zeON
- Kawasaki odhaľuje novú Ninja 650 pre rok 2020! - Redakcia
- Jawa ponúkne reinkarnovanú “Kývačku“ od polovice septembra 2020 a pripravuje cestovné enduro 500 ccm - Awia
- BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure - Redakcia
- Husqvarna uvoľnila technické údaje nového biku Nuda 900 - zeON
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora