Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1746 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29873
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17648)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12225)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Harley-Davidson preplatí nový vodičský preukaz na veľký motocykel !

 Zdieľať

Pridané: 19.02.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 13354 [Bleskovky - PR bleskovka]

Motocyklová značka Harley-Davidson prichádza so špeciálnou kampaňou, ktorá poteší všetkých nových držiteľov vodičského preukazu skupiny A, rovnako tak aj tých, ktorí sa na získanie vodičského preukazu na veľký motocykel chystajú tento rok. Pokiaľ si totiž plánuješ splniť sen o motocykli Harley-Davidson vo vlastnej garáži a vodičský preukaz si získal od mája 2019 alebo si ho stihneš dokončiť do konca tohto roka, bude to práve Harley-Davidson, kto ti vodičský preukaz a cenu kurzu preplatí!

Všetko je úplne jednoduché. Stačí si zaobstarať motocykel radu Street, Sportster alebo Softail o objeme 1 746 cm³ a mať k tomu vodičský preukaz na veľký motocykel za obdobie od mája 2019. Akcia najviac platí až do konca tohto roka a tak môže byť skvelou motiváciou, prečo sa konečne so štartom novej sezóny vrhnúť na získanie vodičského oprávnenia. Značka následne novému majiteľovi motocykla Harley-Davidson preplatí náklady na základný kurz skupiny A, teda na veľký motocykel, až do výšky 500€.

Harley-Davidson - Cesta k slobode
Harley-Davidson - Cesta k slobode

„Som rád, že všetkým novým držiteľom vodičského preukazu skupiny A môžeme ponúknuť tento zaujímavý benefit. S našou dealerskou sieťou sme preto pripravili kampaň s názvom Cesta k slobode. Všetky dealerstvá budú akceptovať kurz absolvovaný u akejkoľvek autoškoly na celom území SR. Uvedomujeme si, že nová koncepcia získania vodičského oprávnenia na motocykel nie je najľahšia, preto chceme všetkým motorkárom priniesť aspoň túto výhodu, a tým, ktorí ešte nad získaním vodičského oprávnenia váhajú, dodať odvahu a poskytnúť podporu,“ hovorí Michal Fric, marketingový manažér Harley-Davidson pre strednú a východnú Európu.

HD-02-2020-main

V Harley-Davidson si zároveň uvedomujú, že absolvovanie a zisk vodičského preukazu skupiny A nie už len otázkou jedného mesiaca, preto celá kampaň trvá do konca roka 2020. Zahrňuje tak zisk vodičského oprávnenia ako aj dobu, do ktorej sa dá motocykel zaobstarať. Je na čase premeniť sny na skutočnosť a odštartovať svoju cestu k slobode.

Viac informácii nájdete na: www.harley-davidson.sk

Pridané: 19.02.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »