Anketa:
Systém hlasového ovládania „Honda Smartphone Voice Control system“ a aplikácia Honda RoadSync pre motocykle
ZdieľaťPridané: 26.01.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Novinky - Predstavujeme]
Nový systém konektivity pre motocykle a skútre Honda poskytuje jazdcom prístup k najčastejšie používaným funkciám ich smartfónu so systémom Android™ bude súčasťou štandardnej výbavy na X-ADV, CB1000R a Forza 750 pre rok 2021 a voliteľne pre Forza 350.
Spoločnosť Honda Motor Europe s oznámila dostupnosť svojej novej aplikácie Honda RoadSync, ktorá spolupracuje s novým systémom konektivity označovaným ako systém hlasového ovládania Honda Smartphone Voice Control system. Tento systém umožňuje jazdcom využívať hneď niekoľko najužitočnejších funkcií ich smartfónu so systémom Android™.
Honda Smartphone Voice Control system je od roku 2021 súčasťou štandardnej výbavy na modeloch X-ADV, CB1000R a Forza 750 a voliteľne je k dispozícii taktiež pre nový skúter Forza 350. Tento nový systém umožňuje jazdcom ovládať ich smartfón prostredníctvom bezdrôtového pripojenia Bluetooth® medzi telefónom a kompatibilným motocyklom alebo skútrom. Po stiahnutí aplikácie Honda RoadSync a po spárovaní telefónu s OS Android a s Bluetooth® komunikátorom v prilbe (vybaveným mikrofónom) môžu používatelia využívať nasledovné funkcie:
- ľahko sa nechať navigovať na obľúbené miesta a miestne body záujmu
- uskutočňovať a prijímať telefónne hovory
- vytvárať a odpovedať na SMS správy aj na správy zasielané prostredníctvom ďalších aplikácií
- počúvať hudbu prostredníctvom obľúbenej streamovacej aplikácie
- zistiť miestnu predpoveď počasia pre daný deň a pri použití navigácie taktiež predpoveď počasia v cieli cesty
S novým systémom sme sa už zoznámili, keď sme koncom roka testovali novinku Forza 750 a tiež nedávnom nové X-ADV. Pozri si naše videá a dozvieš sa viac:
Video: Honda Forza 750 2021 - nová vlajková loď GT skútrov už v teste na Slovensku
Video: Honda X-ADV 2021 - jedinečný medzi “skútrami” a jedinečný medzi “adventúrami”
Všetky funkcie aplikácie sa ovládajú kombináciou hlasových príkazov a 4-smerového tlačidla umiestneného na ľavej rukoväti, takže jazdec môže svoj telefón bezpečne uložiť do vrecka, a pritom zostať plne v spojení.
Nižšie sú uvedené podrobnosti o hlavných funkciách, ktoré aplikácia ponúka:
NAVIGÁCIA
Ako základ pre navigáciu v Honda RoadSync slúži aplikácia Mapy Google. Pokyny sú jazdcovi odovzdávané hlasom. Je možné uložiť 5 prednastavených obľúbených miest. Ďalej je k dispozícii možnosť nastaviť cieľ pomocou hlasových príkazov*.
HOVORY
Je možné uložiť 5 často používaných kontaktov; ďalšie kontakty je možné vyberať pomocou hlasového vyhľadávania*. Pri prichádzajúcich hovoroch systém jazdcovi hlasom oznámi meno volajúceho.
SPRÁVY
V systéme je uložených 5 prednastavených rýchlych správ, ktoré je možné nahradiť vlastnými správami. Jazdec môže hlasom vyhľadať kontakt* a potom hlasom zadať SMS správu, ktorá sa má v textovej forme odoslať. Prichádzajúce správy sú konvertované na hlasové. Podporované aplikácie pre zasielanie správ zahŕňajú WhatsApp a Facebook Messenger.
HUDBA
Jazdec si môže v nastaveniach Honda RoadSync pred vyštartovaním zvoliť svoju obľúbenú hudobnú aplikáciu (Google Play Music, Spotify, Amazon Music atď.).
POČASIE
Je možné skontrolovať miestnu predpoveď počasia na nadchádzajúcu hodinu, 3 hodiny alebo 5 hodín dopredu. Pri použití navigácie je k dispozícii taktiež podrobná predpoveď počasia pre zadaný cieľ cesty.
Pridané: 26.01.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Cassida v roce 2025
- Veľké Uherce otvárajú motokrosovú sezónu SMF 2025
- Honda prináša európsky záručný program pre motocykle a skútre
- Martin Vaculík obhájil titul medzinárodného majstra SR
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!