Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1078 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28801
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17136)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11665)
Hodnotenie: (14 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (24)  [Verzia pre tlač] Tlač

Perfezione latente incredibile - Moto Guzzi V85 TT 2021 Centenario edition! 2/2

 Zdieľať

Pridané: 24.06.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 10578 [Testy a predstavenia - Test]

Perfezione latente incredibile - Moto Guzzi V85 TT 2021 Centenario edition!

Konkurencia

Konkurencia? Hm. Tu sa nemôžeme obmedzovať škatuľkami, inak by sme sa zahltili čímkoľvek od malého Stroma až po Multistradu 950, čo sú na míle iné motorky, ale musíme brať do úvahy charakter stroja. Len tak z mojej šedivejúcej pomotanej hlavičky mi napadá Triumph Street Scrambler 900 alebo aj väčší Scrambler 1200, celkom určite BMW R nineT Urban G/S alebo z opačného konca Royal Enfield Himalayan. Chceš britské alebo nemecké vibrácie? Indické či talianske? Spoiler: Triumph ich takmer vôbec nemá. Pri týchto strojoch sa ide najmä na emócie, preto akékoľvek moje litánie sú zbytočné. Vyskúšaj si každú z nich a vyber si tú, čo ťa najviac chytí za falus srdce.

Perfezione latente incredibile - Moto Guzzi V85 TT 2021 Centenario edition!

Záver

To všetko, čo za svojich 11 699 eur dostaneš, pozostáva z oveľa hodnotnejšej veci než len zo železa v podobe novej Moto Guzzi V85 TT. Súbor súčastí, ktoré spolu tvoria funkčný celok, má vyššiu hodnotu než súbor nesúvisiacich zbytočností - a teda tá aura okolo V85 TT je s extra pridanou hodnotou. Dostávaš talianskeho ducha, ktorý ťa isto ovplyvní, dostávaš kus Talianska, ktorý sa raz za čas vypýta domov, aby ti ukázal odkiaľ pochádza, a dostávaš prudko návykový produkt jednej z najstarších motorkových fabrík na svete. Práve teraz oslavujú storočnicu. Za výročnú farbu Centenario, v ktorej bol náš kúsok, je príplatok štyri stovky. V podstate je to limitovaná edícia, pretože ju ponúkajú iba v tomto roku. Keď ju raz po mne vnúčatá nájdu niekde v šope, hádam si pomyslia, že ten dedo predsa mal vkus :)

V ponuke je aj plnka s názvom Travel, ktorá má dedikovanú pieskovú farbu, vyššie plexi, vyhrievané rukoväte, hmlovky a bočné kufre. Cenovka 12 999 eur.

PS: pany suseda Hupková (tam neny chyba, u nás sa tak naozaj vypráva) mi nové zvody aj koncovku pochvályla, že reku fakt tá motorka vypadá jak stará Petko. Určytte je rada, že jej nevyleceli sklá z tých starých okenn. Uvydzýme, čy po mnne nehodzý zaváranynový pohár, kett budem zhrývatt V85 TT každé ráno. Dzyky, pany Hupková!

Perfezione latente incredibile - Moto Guzzi V85 TT 2021 Centenario edition!

Plusy, mínusy

motor, magická charizma, netuctovosť, dolce vita charakter, nenáročnosť, imidž, cena udusenosť na voľnobehu a v nízkych otáčkach

Video

Video: Moto Guzzi V85 TT 2021 Centenario edition 2021 - Grande emozione

Video: TEST: Moto Guzzi V85 TT 2019 - retro adventure

Video: Moto Guzzi V85 TT 2021

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Moto Guzzi V85 TT 2021 Centenario

Servisný interval 10 000 km alebo 1 rok
Spotreba (reálna) 5,2 l/100 km
Objem nádrže, z toho rezerva 23 l (4 l rez.)
Približný dojazd (po kontrolku rezervy) 365 km
Cena motorky od 10 699 eur

Ceny vybraných doplnkov a náhradných dielov:

vyhrievané rukoväte 259 eur
vyššie plexi 235 eur
hmlovky 295 eur
centrálny stojan 199 eur
kompletný predný svetlomet 560 eur
páčka brzdy 51 eur

Text: Peter Fischer
Foto a video: Peter Fischer

Motocykel zapožičala spoločnosť Faber, s. r. o.

Foto:
 Moto Guzzi V85 TT 2021 Obrázok nieje k dispozícii
Pridaj obrázok
Royal Enfield Himalayan 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:Moto GuzziBMWRoyal Enfield
Model:V85 TTR nineT Urban G/SHimalayan
Rok:202120212021
Novinka:NOVINKA 2021
Kategória:Cestovné enduroNaháčCestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)dvojvalcový boxer (4T)jednovalec (4T)
Objem:853 ccm1170 ccm411 ccm
Max. výkon:76.2 k (56.0 kW) / 6800 ot.110.2 k (81.0 kW) / 7750 ot.24.51 k (18.02 kW) / 6500 ot.
Max. krútiaci moment:82 Nm / 5000 ot.116 Nm / 6000 ot.32 Nm / 4000 ot.
Kompresný pomer:12.0:19.5:1
Vŕtanie x Zdvih:84 x 77 mm101.0 x 73.0 mm78 mm x 86 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:OHC (2V)DOHC (4V)SOHC
Chladenie:vzduchomvzduchom a olejomvzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:kardankardanreťaz
Zdvih vpredu:170 mm125 mm200 mm
Zdvih vzadu:170 mm140 mm180 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčovákotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm300 mm
Pneu vpredu:110/80 R19120/70 ZR 1990/90 - 21
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 2-piestokový strmeňjednokotúčovákotúčová
Priemer bŕzd vzadu:270 mm265 mm240 mm
Pneu vzadu:150/70-R17170/60 ZR 17120/90 - 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:208 kg
Hmotnosť s náplňami:230 kg221 kg182 kg
Výška sedla:830 mm850 mm800 mm
Rázvor:1542 mm1527 mm1465 mm
Dĺžka:2175 mm2190 mm
Šírka:870 mm840 mm
Výška:1360 mm
Svetlá výška:220 mm
Objem nádrže:23 l17 l15 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:130 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.6 s
Spotreba paliva:4.9 l/100km5.1 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 352 kmcca 250 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiza príplatok
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 6/2021: 10 699 EURCena 6/2021: 16 670 eurCena 6/2021: 5 190 EUR

<

Pridané: 24.06.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (14 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (24)  [Verzia pre tlač] Tlač

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku: