Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1201 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk MOTOQUAD

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 5708
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (3423)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (2285)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki predstavila športovo-cestovnú GSX-S1000GT (2022)

 Zdieľať

Pridané: 22.09.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 2976 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Na základe naháča GSX-S1000 a v duchu staršieho GSX-S1000F, ale s viacerými novými technológiami, podstatnými zmenami či úplnými novinkami vo svete Suzuki prichádza moderný športový a výkonný cesťák GSX-S1000GT.

Seriál článkov - Novinky 2022:

| Seriál článkov: Novinky 2022 |

Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Ako vždy, Suzuki šokovala dosť ostrým a futuristickým dizajnom. Nová GSX-S1000GT vychádza z naháča GSX-S1000, pričom rozdiely medzi nimi nie sú iba v pridanej kapotáži. Cesťák má na podsedlovom ráme úchytné body pre bočné kufre, obom jazdcom ponúka podstatne uvoľnenejší posed a elektronická výbava zahŕňa novú TFT prístrojovku s konektivitou. Riadidlá zostali rúrkové, naháčovské, ale sú širšie.

Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Motor je známy štvorvalcový liter, ktorý oproti predošlému polokapotovanému eFku prešiel len niekoľkými zmenami. Má o dva kone viac, ktoré dosahuje o tisíc otáčok vyššie (152 koní pri 11 000), a aj o dva newtonmetre viac, ktoré sú zase o niečo nižšie (108 pri 9 250). Ako sa píše v podkladoch, nové GT má byť živšie než predchodca. Oproti naháčovému základu je ťažšie o 12 kilogramov.

Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Popri novej 6,5-palcovej prístrojovke s antireflexným povrchom má GT v sérii quickshifter, tempomat, kontrolu trakcie (bez náklonovej citlivosti), USB zásuvku a tri jazdné režimy. Suzuki priniesla aj novú aplikáciu do telefónov, mySPIN, ktorá po spárovaní telefónu s motocyklom dovoľuje na prístrojovke zobraziť navigáciu a ďalšie funkcie, napríklad aj kalendár s naplánovanými termínmi.

Hardvér odpruženia je KYB, vpredu s kompletne nastaviteľnou 43-mm obrátenou vidlicou, zadný prepákovaný tlmič má nastaviteľné predpätie a odskok. Celé osvetlenie pozostáva z LED.

Ku GT Suzuki ponúka dosť široký sortiment rôzneho príslušenstva: vyššie plexi, bočné kufre, do ktorých sa vojdú integrálne prilby, padáky, karbónové blatníky a doplnky, športové páčky, tankpady, tankvaky, ozdobné nálepky či dokonca monoblokové strmene Brembo v červenej farbe.

Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Video: Nová Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Foto:
 Suzuki GSX-S1000GT 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:GSX-S1000GT
Rok:2021
Novinka:NOVINKA 2021
Kategória:Cestovná
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:999 ccm
Max. výkon:152.3 k (112.0 kW) / 11000 ot.
Max. krútiaci moment:106 Nm / 9250 ot.
Kompresný pomer:12.2:1
Vŕtanie x Zdvih:73.4 x 59 mm
Palivový system:vstrekovanie 44mm
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:130 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová 4 piestiková radiálna
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:190/50ZR17M/C (73W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:226 kg
Výška sedla:810 mm
Rázvor:1460 mm
Dĺžka:2140 mm
Šírka:825 mm
Výška:1215 mm
Svetlá výška:140 mm
Objem nádrže:19 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Zrýchlenie na štvrť míle:10.1 s
Spotreba paliva:5.2 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 274 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:easy start, USB
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2021: 12 790 eur

Pridané: 22.09.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2022:

| Seriál článkov: Novinky 2022 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria