Anketa:
Test svižného a moderného scramblera CFMOTO 700CL-X Heritage (2021) 2/2
ZdieľaťPridané: 08.12.2021 Autor: Peter Fischer
 [Testy a predstavenia - Test]
Konkurencia
Primárnymi konkurentami 700CL-X Heritage sú jednoznačne Ducati Scrambler Icon a Triumph Street Twin. Ducati je tu široko-ďaleko jediný vzducháč, a ešte k tomu dvojventil, ktorý síce má podobné parametre ako CFMOTO, ale zo športového hľadiska sa porovnávať určite nemôžu. Triumph zas ponúka podstatne masívnejší krúťak. Obe európske značky majú v ponuke dlhočizné katalógy doplnkov a príslušenstva. Spomínané modely sú od CFMOTO drahšie o 2 200 až 2 700 eur.
Ak by sme si do podmienok filtra zadali retro, v podobných kubatúrach by nám to vyhodilo aj Yamahu XSR700, Suzuki SV650X a Kawasaki Z650RS. Všetky tieto stroje však vychádzajú z moderných naháčov a rolujú na športových 17-palcových kolesách. Cenovo sú s 700CL-X veľmi porovnateľné, Yamaha je drahšia iba o šesť stoviek, ale Kawasaki ako čerstvá novinka až o 1 100 eur.
Záver
Cena novinky CFMOTO 700CL-X Heritage je 6 890 eur. Má všetky predpoklady na to, aby bola úspešná - dobrý vzhľad, dobré vlastnosti, a dočiahnu z nej aj baby. V optike toho, čo máme my motorkári zafixované o strojoch z Číny, je to doslova až prelomová novinka. Držíme jej palce!
Plusy, mínusy
| svižný a športový motor, spracovanie, detaily, cena | poťah sedla | 
Video: Najsvižnejší zo scramblerov - CFMOTO 700CL-X Heritage (2021) - motoride.sk
Čo by ťa mohlo zaujímať:
CFMOTO 700 CL-X Heritage (2021)
| Servisný interval | 9000 km | 
| Spotreba | 4,3 l/100 km | 
| Objem nádrže z toho rezerva | 13 l (2,5 l rez.) | 
| Približný dojazd (po kontrolku rezervy) | 250 km | 
| Cena motorky | 6 890 eur | 
Text, foto a video: Peter Fischer
Motocykel na test poskytla spoločnosť Journeyman Slovakia / CZ.
| Foto: | |||
![]()  | 
![]()  | 
||
| Všeobecné informácie: | |||
| Výrobca: | CFMOTO | Triumph | Ducati | 
| Model: | 700CL-X Heritage | Street Twin | Scrambler Icon | 
| Rok: | 2021 | 2021 | 2021 | 
| Novinka: | NOVINKA 2021 | ||
| Kategória: | Naháč | Klasika | Naháč | 
| Motor: | |||
| Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | 
| Objem: | 693 ccm | 900 ccm | 803 ccm | 
| Max. výkon: | 70.7 k (52.0 kW) / 8500 ot. | 65.3 k (48.0 kW) / 7500 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 8250 ot. | 
| Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 7000 ot. | 80 Nm / 3800 ot. | 67 Nm / 5750 ot. | 
| Kompresný pomer: | 11,6:1 | 11:1 | 11:1 | 
| Vŕtanie x Zdvih: | 83 x 64 | 84.6 x 80 mm | 88 x 66 mm | 
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | 
| Rozvod: | DOHC (4V) | SOHC (4V) | Desmodromický rozvod (2V) | 
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom | 
| Pohon / Podvozok: | |||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | 
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | 
| Zdvih vpredu: | 120 mm | 150 mm | |
| Zdvih vzadu: | 120 mm | 150 mm | |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | 
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 310 mm | 330 mm | 
| Pneu vpredu: | 110/80-18 | 100/90-18 | 110/80-18 | 
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | 
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 255 mm | 245 mm | 
| Pneu vzadu: | 180/55-17 | 150/70 R17 | 180/55-17 | 
| Hmotnosť / Rozmery: | |||
| Suchá hmotnosť: | 184 kg | 198 kg | 173 kg | 
| Hmotnosť s náplňami: | 196 kg | 189 kg | |
| Výška sedla: | 800 mm | 760 mm | 798 mm | 
| Rázvor: | 1435 mm | 1415 mm | 1445 mm | 
| Dĺžka: | 2107 mm | 2090 mm | 2100 mm | 
| Šírka: | 887 mm | 785 mm | 855 mm | 
| Výška: | 1114 mm | 1150 mm | |
| Objem nádrže: | 13 l | 12 l | 13.5 l | 
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
| Spotreba paliva: | 5.1 l/100km | ||
| Dojazd po rezervu: | cca 198 km | ||
| Servisný interval: | 12000 km | ||
| Doplnková výbava: | |||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Náklonové ABS: | nie | áno, v sérii | |
| Vypínateľné ABS: | nie | ||
| Trakčná kontrola: | nie | áno, v sérii | |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Tempomat: | áno, v sérii | ||
| LED svetlomet: | áno, v sérii | ||
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok | ||
| Iná výbava: | tlmiče KYB, 12V zásuvka | ||
| Poznámka: | |||
| Poznámka: | Cena 11/2021: 6 890 eur | Cena 11/2021: 9 150 eur | Cena 11/2021: 9 590 eur | 
Pridané: 08.12.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
 - Alpská porovnávačka: Norden, GS, Africa, Stelvio alebo GX?
 - Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
 - KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
 - Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
 - Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
 - Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
 - Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
 - Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
 - Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
 - ... zobraz všetky články od tohto autora
 
			











































