Anketa:
EICMA 2023: Kawasaki pridáva Z7 Hybrid a nové 500-vky Ninja, Z500 a Eliminator 500
ZdieľaťPridané: 07.11.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3455 [Novinky - Predstavujeme]
EICMA 2023: Kawasaki pridáva Hybtid Z7 a nové 50vky Ninja, Z500 a Eliminator
Seriál článkov - Novinky 2024:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Kawasaki Eliminator 500 a Eliminator 500 SE:
Eliminator je označenie, ktoré Už Kawasaki v minulosti použila a teda vracia sa spať. Mestský cruiser s radovým dvojvalcom s posilnenými spodnými otáčkami, nízkym sedlom, uvoľneným posedom, nízkou hmotnosť a ľahkou obratnosťou jazdí na 18 a 16 palcových kolesách.
Nový motor má zdvihový objem 451 cm3 a vznikol odvodením z motora Ninja 400 - vŕtanie a zdvih: 70.0 mm x 58.6 mm. Max výkon 33.4 kW {45 PS} / 9,000 min-1 a krútiaci moment 42.6 N·m {4.3 kgƒ·m} / 6,000 min-1. Prevodvoka je 6-stupňová a v sérii je anti-hop sojka.
Prístrojovka je LCD ale s možnosťou konektivity - aplikácia RIDEOLOGY.
Eliminator SE je verzia vybavená viacerými vylepšeniami ako kryt predného svetla, USB-C nabíjačka, iné sedlo atď..
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Eliminator 500 |
Rok: | 2024 |
Novinka: | NOVINKA 2024 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 451 ccm |
Max. výkon: | 45.4 k (33.4 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 42.6 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.3:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 70.0 x 58.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 90 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 130/70-18M/C 63H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 150/80-16M/C 71H |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 176 kg |
Výška sedla: | 735 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Dĺžka: | 2250 mm |
Šírka: | 785 mm |
Výška: | 1100 mm |
Svetlá výška: | 150 mm |
Objem nádrže: | 13 l |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | nie |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Kawasaki Ninja 500 a Z 500:
Podobný upravený motor ako má Eliminator, pôvodom z Ninja 400 dostáva aj dvojica modelov Ninja 500 a Z 500. Ľahké kompaktné biky na každý deň s ešte výkonnejším motorom: Max výkon 33.4 kW {45 PS} / 9,000 min-1 a krútiaci moment 42.6 N·m {4.3 kgƒ·m} / 6,000 min-1.
Oba modely prichádzajú aj vo verzii SE a majú plne farebnú TFT prístrojovku, USB-C nabíjačku, grafické vylepšenia a Naháč má kryt pod motorom a Ninja pre zmenu bezkľúčové štartovanie.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Kawasaki | Kawasaki |
Model: | Ninja 500 | Z 500 |
Rok: | 2024 | 2024 |
Novinka: | NOVINKA 2024 | NOVINKA 2024 |
Kategória: | Superšport | Naháč |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 451 ccm | 451 ccm |
Max. výkon: | 45.4 k (33.4 kW) / 9000 ot. | 45.4 k (33.4 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 42.6 Nm / 6000 ot. | 42.6 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.3:1 | 11.3:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 70.0 x 58.6 mm | 70.0 x 58.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm | 130 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/70R17 M/C 54H | 110/70R17 M/C 54H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm |
Pneu vzadu: | 150/60R17 M/C 66H | 150/60R17 M/C 66H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 171 kg | 167 kg |
Výška sedla: | 785 mm | 785 mm |
Rázvor: | 1375 mm | 1375 mm |
Dĺžka: | 1995 mm | 1995 mm |
Šírka: | 730 mm | 800 mm |
Výška: | 1120 mm | 1055 mm |
Svetlá výška: | 145 mm | 145 mm |
Objem nádrže: | 14 l | 14 l |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | nie | nie |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 03/2024: 6 695 EUR, verzia SE 7 095 EUR | Cena 03/2024: 5 995 EUR, verzia SE 6 295 EUR |
Kawasaki Z7 Hybrid:
O veľkej novinke Ninja 7 s hybridným pohonom sme už písali. Sú tam zverejnené všetky detajly a vlastnosti nového pohonu.
10.10.2023 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 5418 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki „mení hru“ s novým hybridným strojom Ninja 7 HEV
Po nedávnom debute svojich nových motocyklov EV s licenciou triedy A1 v Paríži robí Kawasaki ďalší obrovský krok na ceste k svojmu dlhodobému cieľu uhlíkovej neutrality predstavením prvého sériovo vyrábaného silného hybridu* na svete, Ninja 7 Hybrid.
K Ninji pribudne aj naháč Z7 Hybrid spolu s verziou SE.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Z 7 Hybrid |
Rok: | 2024 |
Novinka: | NOVINKA 2024 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 451 ccm |
Max. výkon: | 70.0 k (51.5 kW) / 10500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 60.4 Nm / 2800 ot. |
Kompresný pomer: | 11.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 70 x 58.6 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická 6 stupňová + manuál |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 114 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
Pneu vzadu: | 160/60ZR17M/C (69W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 225 kg |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4 l/100km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Štart-stop funkcia motora: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Automatická prevodovka: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Max výkon spaľovaceho motora: 43.5 kW {59 PS} / 10,500 min-1 | 43.6 N·m {4.4 kgƒ·m} / 7,500 min-1 Max výkon el motora: 9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 min-1 | 36.0 N·m {3.7 kgƒ·m} / 0-2,400 min-1 Batéria: Lithium-ion battery pack: 50.4 V 27.2 Ah 13 kg |
Pridané: 07.11.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2024:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2022: Kawasaki ukázala 2 elektro modely, hybridný bike a Ninju H2 SX s automatickými diaľkovými svetlami - Awia
- EICMA 2023: CFMOTO ukázalo trojvalec a 2 novinky a 2 zaujímavé koncepty - Awia
- EICMA 2023: MV Agusta predstavila krásne cestovné enduro LXP Orioli - Awia
- Intermot 2018: Kawasaki vylepšuje H2, ZX-10R a predstavuje nové Ninja 125 a Z125 - Awia
- EICMA 2023: PIAGGIO GROUP Novinky Moto Guzzi, Aprilia, Vespa - Awia
- EICMA 2023: Benelli predviedlo 3x Tornado, naháč TNT aj zaujímavé enduro a motard-naháč - Awia
- EICMA 2023: Značka Voge ukázala už avizované cestovné enduro 900 DSX - Awia
- EICMA 2023: Moto Morini X-Cape 1200 2024 je odhalená! - Awia
- EICMA 2023: Moto Morini Calibro 2024 - Awia
- Testujeme Kawasaki Ninja a Z500 2024 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora