Anketa:
Ducati predstavila novú Panigale V2 a Streetfighter V2, dala do nich úplne nový motor
ZdieľaťPridané: 06.11.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 761 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Menšia Panigale, teda tá dvojvalcová, teraz akoby svojej veľkej sestre z oka vypadla. Zároveň dostala úplne nový motor, rovnako ako jej súrodenec Streetfighter V2. O remene tieto modely prišli už skôr, teraz zmizlo aj desmo.
Seriál článkov - Novinky 2025:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Panigale V2 S
- nový V2 motor, 890 cm3
- 120 koní pri 10 750 otáčkach, 93 Nm pri 8 250
- pohotovostná hmotnosť, ibaže s prázdnou nádržou: 175 kg
- monokokový rám
- predná vidlica Öhlins NIX-30, zadný tlmič Öhlins
- monoblokové strmene Brembo M50
- pneu 120/70 a 200/55
- 6-osová Inertial Measurement Unit (6D IMU) pre náklonovú citlivosť: ABS, DTC, Ducati Wheelie Control (DWC); Ducati Power Launch a Ducati Pit Limiter (DPL); Ducati Quick Shift (DQS) 2.0; Engine Brake Control (EBC)
- 5-palcová TFT prístrojovka vo formáte 16:9
Panigale V2
Rovnaké ako pri Panigale V2 S, okrem:
- sedlo a stupačky pre spolujazdca
- pohotovostná hmotnosť, ibaže s prázdnou nádržou: 179 kg
- predná vidlica Showa Big Piston Fork (BPF), plne nastaviteľná, 43 mm
- zadný tlmič Sachs, plne nastaviteľný
- Ducati Power Launch a Ducati Pit Limiter (DPL) za príplatok
Streetfighter V2 S
- nový V2 motor, 890 cm3
- 120 koní pri 10 750 otáčkach, 93 Nm pri 8 250
- pohotovostná hmotnosť, ibaže s prázdnou nádržou: 176 kg
- monokokový rám
- predná vidlica Öhlins NIX-30, zadný tlmič Öhlins
- monoblokové strmene Brembo M50
- pneu 120/70 a 200/55
- 6-osová Inertial Measurement Unit (6D IMU) pre náklonovú citlivosť: ABS, DTC, Ducati Wheelie Control (DWC); Ducati Power Launch a Ducati Pit Limiter (DPL); Ducati Quick Shift (DQS) 2.0; Engine Brake Control (EBC)
- 5-palcová TFT prístrojovka vo formáte 16:9
Úplne nový motor V2
Bolo v podstate takmer jasné, že Ducati bude musieť výrazne modernizovať alebo rovno nahradiť dvojvalec Superquadro. Rozhodli sa ho nahradiť, a to nielen úplne novým motorom, ale najmä motorom, ktorý so sebou prináša viacero zaujímavostí. Okrem toho, že je dosť ľahký (54 kg - najľahší dvojvalec aký kedy Ducati vyrábala, a to vrátane starých vzducháčových dvojvalcov), nemá desmo a ani remene, a viacero konštrukčných riešení je dosť zaujímavých. 70 % krútiaku je k dispozícii už pri 3 000 otáčkach. Nový motor dostal aj variabilné časovanie ventilov. Už len dva podstatné údaje: 120 koní a 890 cm3.
Video: Nový V2 motor od Ducati
Pridané: 06.11.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2025:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Prvý test Ducati Panigale V4 S 2018 - nová superbike kráľovná na Slovakia ringu - Herghott
- So Zarcom v Jereze na ďalšej generácii superbajkovej kráľovnej Ducati Panigale V4 S (2022) - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- Zero Motorcycles predstavilo ľahké a všestranné endurká XE a XB
- BMW predstavilo koncept F 450 GS a refrešlo superbike RR a hypernaháč R, aj vo verziách M
- KTM prináša Super Adventure S aj s automatom, Duke 990 vo verzii R, aj nové GT
- Nové modely Yamaha R1 RACE a R1 GYTR pre 2025 - na homologizáciu zabudni
- Honda Forza pre 2025 vylepšuje výbavu, praktickosť a estetiku
- Yamaha modernizuje radu Tracer 9 2025: Matrix LED svetlomet, automat, radar
- Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025
- Honda inovuje Rebely: Vylepšená ergonómia, inovované technológie a nový model CMX1100SE Rebel
- Piaggo predstavilo inovovaný trojkolesový skúter MP3 310
- Yamaha odhaľuje nový superšport R9 pre rok 2025 s trojvalcom
- ... zobraz všetky články od tohto autora