Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2996 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28548
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)
Hodnotenie: (28 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (55)  [Verzia pre tlač] Tlač

Naživo výstava EICMA Miláno 2010 - Honda

 Zdieľať

Pridané: 02.11.2010 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10490 [Novinky - Oznam]

Tak ako Honda sľubovala v kampani predchádzajúcej výstavy, v Miláne dnes predstavila celkovo osem noviniek a pridala k tomu dva koncepty.

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2010:

| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2010 |

Niektoré z nich sme vám ukázali už v predstihu, no na tie ostatné sme si museli počkať. Skvelou správou pre V4 v Honde je, že VFR1200F sa stala najpredávanejším bikom vo svojom segmente v Taliansku, Anglicku a Španielsku.

Honda V4 Crosstourer

Dlho očakávaný nástupca Varadera bol predstavený formou štúdie. Zdá sa, že diaľkoví turisti sa majú na čo tešiť. Ako sa dalo očakávať, srdcom stroja bude nový V4 motor. Štúdia bola navyše vybavená dvojspojkovou automatickou prevodovkou. Honda tvrdí, že postavila najrýchlejší turistický adventure bike.

Crosstourer stojí na vypletaných kolesách (19-palcové vpredu, 17-palcové vzadu), na ktoré je možné obuť bezdušové pneumatiky.

Koncept NM2

Koncept NM2 je štúdia motocykla strednej kategórie, je to mix medzi motorkami a skútrami. Stojí na veľkých kolesách, no poskytuje rozmernú kapotáž, ktorá jazdca ochráni. Na pohon by mala slúžiť automatická prevodovka.

Honda SH 125/150i:

Vylepšení sa dočkal veľmi úspešný model SH 125i, ktorý sa teší v Európe veľkej obľube hlavne vďaka dizajnu, cene, nízkej spotrene a nízkej servisnej nákladnosti.

Honda SH 300i

Bestseller v Európe dostal nové sedadlo, nové kolesá, podvozok, upravený rám. CBS systém ako štandard, voliteľné ABS. Dostupné v 5 farbách.

Honda SW-T600

SW-T600 je jeden z očakávaných modelov, ukázali sme vám ho pred niekoľkými dňami.

Komfortný, silný a pohodlný. Prístrojovka ako z auta, dobrá spotreba a ovládateľnosť, pohodlné sedlo a stupačky.

Viac o SW-T sme písali tu: Honda SW-T 600 v Miláne?

Honda Hornet

Vylepšenia: štíhla zadná časť, držadlá pre spolujazdca sú skryté zospodu. 3 nové farby.

Honda CB1000R:

Nové predné svetlo s LED, nové riadidlá, kónické, hlinikové, a nová trikolóra.

Honda CBR 125/250 RR

Obe CBR-ky sa dali vzhľadovo vytušiť už z predstavenie CBR150 v Thajsku. Tieto fotky sme vám rovnako priniesli v predstihu a neskôr doslova pár dní pre výstavou Honda vypustila na svetlo sveta oficiálnou cestou 9 fotiek CBR 250 RR.

Cieľom bolo postaviť malý superšport so vzhľadom veľkého. Základom je širšie zadné koleso, nová kapotáž a dospelý vzhľad. Nižšia spotreba ako predchodca.

250 dostala úplne nový kvapalinou chladený jednoválec s DOHC rozvodom. Viac info a fotiek, rovnako ake technické parametre sme priniesli už tu:

28.10.2010 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 12609 [Bleskovky - Novinky]

-

Honda CBR 250R 2011 - prvé oficiálne fotky a parametre

Tak len niekoľko dní pred Milánskou výstavou vypustila Honda na svetlo sveta oficiálne fotografie nového modelu aj so všetkými technickými parametrami.

 

Návrat legendy - Honda CBR 600 F:

Viacvrstvová kapotáž, Riadidlá sú trochu vyššie, rovnako ako stupačky, takže kompromis medzi športovým posedom a pohodlím. Rovnako je na tom aj sedlo spolujazdca, ktoré je pohodlné a je aj nižšie. Držadlá spolujazdca znovu schované, čo dobre vyzerá a má aj dobru aerodynamiku. Vďaka kompaktnému motoru poskytuje CBR dlhú kyvku súčasne s nie veľkým rázvorom.

Honda V4 Crossrunner (Crossover)

Tento model Honda odkrývala postupne prostredníctvom skíc. Najprv bočnú siluetu, potom prednú masku a na záver vcelku podrobnú skicu z boku. Teraz tu pred nami stojí reálny crossover tak, ako si ho predstavuje Honda. Pozornému oku diváka neujde viacero komponentov spoločných s modelom VFR800. Crossrunner je samozrejme postavený trochu inak, so vzpriamenejšou polohou pre jazdca v štýle cestovného endura, ale na podvozku so 17-palcovými cestnými pneumatikami.

Vznikol počúvaním zákazníkov. Zábava riadiť na všetkých povrchoch, pohodlný pre oboch pasažierov.

800cc VTEC motor bol upravený priebehom vzhľadom na zameranie stroja. Dojazd viac ako 300 km. Prístrojovka je vysunutá úplne hore, aby bola v zornom poli vodiča. 3 farby.

Jednoducho tento bike spája to najlepšie z oboch svetov.

Foto:
 Honda Crossrunner 2011 Honda CBR 250 R 2011 Honda CBR 600 F 2011 Honda SW-T 600 2011 Honda CBR 125R 2011 Honda SH 300i 2011
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHondaHondaHondaHondaHonda
Model:CrossrunnerCBR 250 RCBR 600 FSW-T 600CBR 125RSH 300i
Rok:201120112011201120112011
Novinka:NOVINKA 2011NOVINKA 2011NOVINKA 2011NOVINKA 2011NOVINKA 2011NOVINKA 2011
Kategória:Cestovné enduroSuperšportSuperšportSkúterSuperšportSkúter
Motor:
Typ motora:štvorvalec (4T)jednovalec (4T)radový štvorvalec (4T)dvojvalec (4T)jednovalec (4T)jednovalec (4T)
Objem:782 ccm249.4 ccm599 ccm582.2 ccm124.7 ccm279.1 ccm
Max. výkon:101.9 k (74.9 kW) / 10000 ot.26.38 k (19.40 kW) / 8500 ot.102.0 k (75.0 kW) / 12000 ot.51.3 k (37.7 kW) / 7500 ot.13.33 k (9.80 kW) / 10000 ot.27.20 k (20.00 kW) / 8500 ot.
Max. krútiaci moment:72.8 Nm / 9500 ot.23.8 Nm / 7000 ot.64 Nm / 10500 ot.55 Nm / 6000 ot.10.4 Nm / 8000 ot.26.5 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:11.6 : 110.7: 112 : 110.2:111 : 110,5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:72 x 48 mm76 x 55 mm67 x 42.5 mm72 x 71.5 mm58 x 47,2 mm72 x 68,5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)SOHC (2V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňováautomatickámanuálna 6-stupňováautomatická
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazvariátorreťazvariátor
Zdvih vpredu:165 mm130 mm120 mm105 mm120 mm102 mm
Zdvih vzadu:145 mm104 mm128 mm115 mm126 mm95 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovájednokotúčová dvojpiestkovádvojkotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:296 mm296 mm296 mm276 mm276 mm256 mm
Pneu vpredu:120/70-R17M/C110/70-17M/C120/70-ZR17M/C120/80-14100/80-17M/C110/70 16 (52P)
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájedno kotúčová (CBS)jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm220 mm240 mm240 mm220 mm256 mm
Pneu vzadu:180/55-R17M/C140/70-17M180/55-ZR17M/C150/70-13130/70-17M/C130/70 16 (61P)
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:250 kg
Hmotnosť s náplňami:240.4 kg161 kg206 kg137 kg167 kg
Výška sedla:816 mm780 mm800 mm740 mm795 mm785 mm
Rázvor:1464 mm1369 mm1437 mm1600 mm1310 mm1420 mm
Dĺžka:2130 mm2030 mm2150 mm2285 mm1946 mm2098 mm
Šírka:799 mm709 mm740 mm770 mm704 mm728 mm
Výška:1243 mm1127 mm1150 mm1430 mm1089 mm1195 mm
Svetlá výška:140 mm148 mm135 mm135 mm185 mm136 mm
Objem nádrže:21.5 l13 l18 l16 l13 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:180 km/h
Spotreba paliva:6.13 l/100km3.7 l/100km4.4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 263 kmcca 263 kmcca 272 km
Poznámka:
Poznámka:Cena 05/2011: 10 490,- EUR (vrátane ABS)ABS v sérii
Cena 10/2011: 7990 EUR

Pridané: 02.11.2010 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2010:

| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2010 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (28 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (55)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria