Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1911 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28812
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17143)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11669)
Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (34)  [Verzia pre tlač] Tlač

Skútre od BMW – BMW C 600 Sport a BMW C 650 GT

 Zdieľať

Pridané: 16.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 30836 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

BMW sa vracia do segmentu skútrov s dvojicou maxiskútrov BMW C 600 Sport a BMW C 650 GT. Ako aj ich názvy napovedajú, jeden bude určený viac na dynamickejšiu jazdu a druhý poskytne zvýšený komfort a pohodlie pri cestovaní.

Seriál článkov - Novinky 2012:

| Seriál článkov: Novinky 2012 |

Bez ohľadu na rozdielny názov oba skútre budú poháňané rovnakým motorom. Jedná sa o dvojvalec s objemom 647 ccm. U oboch modelov bude poskytovať maximálny výkon 44 kW pri 7500 ot./min. a krúťak 66 Nm dosiahne pri 6000 ot./min. Motor je umiestnený tak aby ťažisko skútra bolo čo najnižšie. Motor spolu s výfukovým systém je konštruovaný tak aby už teraz spĺňal emisné normy Euro4.

Odpruženie predného kolesa si na starosť zobrala obrátená vidlica s priemerom trubiek 40 mm. O zadok sa stará horizontálne umiestnený tlmič na ľavej strane skútra. Oba poskytujú zdvih 115 mm. Všetky tri brzdové strmene budú rovnaké dvojpiestiky s kotúčmi o priemere 270 mm. ABS bude u oboch skútrov montované štandardne.

Oba skútre budú mať rovnaký multifunkčný LCD display s analógovým otáčkomerom a u oboch sa bude predávať denné LED osvetlenie ako doplnková výbava. Obom BMW skútrom sa automaticky zapne „ručná“ brzda pri vysunutom bočnom stojane.

Rozdiely medzi verziou C 600 Sport a C 650 GT

Veterný štít bude u verzie GT ovládaný elektricky v rozmedzí 10 cm, zatiaľ čo pri verzii Sport bude ovládaný manuálne do troch polôh.

Na BMW C 600 Sport bude posed dynamickejší so sedadlom vo výške 810 mm. BMW C 650 GT prináša pohodlnejšie sedadlá pre jazdca aj spolujazdca. Riadidlá bude mať vyššie a na sedadle spolujazdca bude nastaviteľné operadlo. Výška sedadla bude 780 mm.

Okrem celkovej stavby a dizajnu budú na oboch skútroch použité rozdielne svetlomety. Predné smerovky na verzii Sport budú integrované v bočných plastoch zatiaľ čo u GTčka budú súčasťou spätných zrkadiel.

Úložný priestor pojme pri verzii GT bez prídavných kufrov až 60 litrov batožiny a pod sedadlo sa v pohode zmestia dve prilby. Verzia Sport bude na úložné priestory skromnejšie. Bude tu však použitý nový systém Flex-Case, vďaka ktorému sa zmestia pod sedadlo, pri odstavenom skútri, tiež dve prilby. Dno úložného priestoru sa totiž dá vyklopiť smerom ku kolesu.

Nové skútre od BMW sa budú vyrábať vo fabrike v Berlíne. K dispozícii budú v troch farebných prevedeniach. BMW C 600 Sport si zadovážite vo farbách Cosmic blue metallic matt (modrá), Titanium silver metallic (strieborná), Sapphire black metallic (čierna) a BMW C 650 GT vo farbách Sapphire black metallic (čierna), Platinum bronze metallic (sivá), Vermilion red metallic (bordová).

Video

Video: Skútre od BMW – BMW C 600 Sport a BMW C 650 GT

Video: BMW C 600 Sport

Video: BMW C 650 GT 2011

info & fotopress.bmwgroup.com

Foto:
 BMW C600 Sport 2012 BMW C650 GT 2012
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWBMW
Model:C600 SportC650 GT
Rok:20122012
Novinka:NOVINKA 2012NOVINKA 2012
Kategória:SkúterSkúter
Motor:
Typ motora:radový dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:647 ccm647 ccm
Max. výkon:59.8 k (44.0 kW) / 7500 ot.59.8 k (44.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:66 Nm / 6000 ot.66 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:11.6:111.6:1
Vŕtanie x Zdvih:79 x 66 mm79 x 66 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatickáautomatická
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:115 mm115 mm
Zdvih vzadu:115 mm115 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:270 mm270 mm
Pneu vpredu:120/70 R15120/70 R15
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:270 mm270 mm
Pneu vzadu:160/60 R15160/60 R15
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:249 kg261 kg
Výška sedla:810 mm810 mm
Rázvor:1591 mm1591 mm
Dĺžka:2155 mm2218 mm
Šírka:877 mm877 mm
Objem nádrže:16 l16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:175 km/h175 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:7.1 s7.5 s
Spotreba paliva:4.5 l/100km4.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 266 kmcca 266 km

Pridané: 16.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2012:

| Seriál článkov: Novinky 2012 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (34)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: