Anketa:
EICMA 2016 - Moto Morini omladilo Corsaro 1200
ZdieľaťPridané: 14.11.2016 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 4750 [Novinky - Predstavujeme]
Keď si už emisná norma vynútila úpravy na motore, zvyčajne sa s tým zviezol aj zvyšok motorky - taký bol tohtoročný trend pri mnohých značkách a modeloch. V rovnakej schéme postupovala aj talianska značka Moto Morini, ktorá pri tejto príležitosti faceliftovala model Corsaro.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2016:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016
Okrem dvoch koncových písmen ZZ pridala aj kopec moderných vecí, ako napríklad plné LED osvetlenie (dvojica predných svetlometov však zostala v takmer rovnakom štýle, pribudlo denné svetlo nad nimi), 5-palcovú farebnú TFT prístrojovku, predné monobloky, upravené tlmenie a podobne. Celkový dizajn však neprešiel žiadnou revolúciou, možno ani evolúciou, zostal jednoducho striedmy a jasne rozoznateľný. Na dnešnú dobu je možno až príliš "tučný", ale ako sa chváli sama značka: "without becoming slave to fashion trends" (nestal sa otrokom módnych trendov).
Nové Corsaro ZZ zostalo teda jasným Moto Morini a aj jasným Corsarom, iba s updateovaným hadvérom aj softvérom, ako sa na dnešnú dobu patrí. Mimochodom, TFT prístrojovka je personalizovateľná, takže jazdec si môže nastaviť, čo chce vidieť.
"Refrešom" prešla aj elektronika, ku ktorej pribudlo nové vypínateľné ABS, quickshifter, alebo vylepšené riadenie motora, vďaka ktorému má 87-stupňový dvojvalec Bialbero CorsaCorta (krátka dráha = krátky zdvih) nižšiu spotrebu. O pruženie sa stará plne nastaviteľný podvozok značky, ktorá u nás nie je až tak známa - Mupo. Ide o taliansku firmu s 25-ročnou tradíciou. Moto Morini sa chváli, že ich motocykle sú "100 % hand made in Italy".
Hmotnosť modelu Corsaro ZZ v pohotovosti, avšak bez paliva v nádrži, je 192 kg.
Pridané: 14.11.2016 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2016:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016
Ďalšie články tohto autora:
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022)
- Naozaj robustný maxiskúter Honda ADV350 (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora