ISSN 1336-6491 | Online: 1022 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 32479
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18919)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13560)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Triumph odhaľuje nový rad Bonneville 2026: viac techniky, viac štýlu, stále rovnaký charakter

 Zdieľať

Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 1017 [Novinky - Predstavujeme]

Triumph opäť rozprúdil vášne fanúšikov klasiky. Modelový rad Bonneville 2026 prináša modernizáciu ikonických strojov – Scrambler 900, Bobber, Speedmaster, Bonneville T100, T120 a Scrambler 1200 XE. Zachovali si retro štýl, no dostali poriadnu dávku modernej techniky.

Seriál článkov - Novinky 2026:

| Seriál článkov: Novinky 2026

Modern Classics modelový rad Triumph 2026
Modern Classics modelový rad Triumph 2026

Video: Nový rad Modern Classics Triumph 2026

Hlavné novinky v skratke

  • Scrambler 900 – nový podvozok, lepšie odpruženie Showa, radiálne brzdy, ABS a kontrola trakcie citlivé na náklon.
  • Bobber a Speedmaster – väčšia 14-litrová nádrž, nové pohodlnejšie sedadlá, tempomat v základe.
  • Ľahké hliníkové ráfiky – lepšia obratnosť.
  • Moderná výbava – LED svetlá, USB-C nabíjanie, nový prístrojový panel a lepšia konektivita.
  • Bezpečnosť – IMU riadené ABS a kontrola trakcie, ktoré zasahujú len keď treba.
  • Scrambler 1200 XE – plne nastaviteľná vidlica Showa 47 mm a tlmiče Öhlins pre lepšie terénne schopnosti.
  • A2 verzia – dostupná ako príslušenstvo pre Bobber, Speedmaster a T120, čo zvyšuje dostupnosť pre nových jazdcov v Európe.

Scrambler 900 – viac kontroly na ceste aj mimo nej

Scrambler 900 2026
Scrambler 900 2026

Scrambler 900 dostal nový podvozok a vylepšené tlmenie Showa spolu s radiálnymi brzdami, čo prináša lepšiu istotu na asfalte aj v ľahkom teréne. Pridané sú systémy ABS a kontrola trakcie citlivá na náklon, nový prístrojový panel, kompletné LED osvetlenie a lepšia konektivita – všetko bez straty klasického vzhľadu.

Scrambler 900 2026
Scrambler 900 2026
Scrambler 900 2026
Scrambler 900 2026

Scrambler-900 2026 Matt-Khaki-Green
Scrambler-900 2026 Matt-Khaki-Green

Scrambler-900 2026 Mineral-Grey LHS-Rear-Angle
Scrambler-900 2026 Mineral-Grey RHS-Front-Angle
Scrambler-900 2026 Urban-Grey RHS-Front-Angle
Scrambler-900 2026 Urban-Grey LHS

Video: Triumph Scrambler 900 2026

Bobber a Speedmaster – viac svalov a pohodlia

Bobber 1200 2026
Bobber 1200 2026

Oba modely pôsobia robustnejšie vďaka 14-litrovej palivovej nádrži a drobným dizajnovým úpravám. Bobber má širšie a lepšie polstrované sedadlo, Speedmaster ponúka širšie sedadlá pre jazdca i spolujazdca a rovnejšie riadidlá pre prirodzenejšiu jazdnú polohu. Tempomat je teraz štandardom.

Video: Triumph Bonneville Bobber 2026

Speedmaster 1200 2026
Speedmaster 1200 2026

Bonneville-Speedmaster 2026 Carnival-Red
Bonneville-Speedmaster 2026 Carnival-Red
Bonneville-Speedmaster 2026 Sapphire-Black
Bonneville-Speedmaster 2026 Sapphire-Black

Video: Triumph Speedmaster 2026

Bezpečnosť a technológie

T120 Black 1200 2026
T120 Black 1200 2026

Celý rad získal novú IMU jednotku, ktorá riadi ABS a kontrolu trakcie tak, aby zasahovala diskrétne a len keď treba. K tomu pribudli USB-C nabíjanie, plné LED svetlá a moderný prístrojový panel.

T100 900 2026
T100 900 2026

T100 900-2026
T100 900 2026
T100 900 2026
T100 900 2026

T100 900 2026
T100 900 2026
T100 900 2026
T100 900 2026

Video: Triumph Bonneville T100 2026

Video: Triumph Bonneville T120 2026

Scrambler 1200 XE – pripravený na dobrodružstvo

Scrambler 1200 XE 2026
Scrambler 1200 XE 2026

Scrambler 1200 XE ostáva vrcholom radu pre tých, ktorí chcú kombináciu terénnych schopností a klasického štýlu. Má 47 mm vidlicu Showa a dvojicu tlmičov Öhlins RSU — ideálny stroj na asfalt i šotolinu.

Scrambler1200XE 2026
Scrambler1200XE 2026

Scrambler1200XE 2026
Scrambler1200XE2026
Scrambler1200XE 2026
Scrambler1200XE 2026

Video: Triumph Scrambler 1200 XE 2026

Triumph našiel dobrú rovnováhu medzi klasikou a modernou technikou. Bonneville 2026 prináša viac komfortu, bezpečnosti a výbavy, ale stále si zachováva ten charakteristický britský šarm. Pre tých, čo chcú motorku so štýlom aj dušou, je to silná ponuka.

Foto:
 Triumph Scrambler 900 2026 Triumph Bonneville Bobber 2026 Triumph Bonneville Speedmaster 2026 Triumph Bonneville T100 2026 Triumph Bonneville T120 2026 Triumph Scrambler 1200 XE 2026
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphTriumphTriumphTriumphTriumphTriumph
Model:Scrambler 900Bonneville BobberBonneville SpeedmasterBonneville T100Bonneville T120Scrambler 1200 XE
Rok:202620262026202620262026
Novinka:NOVINKA 2026NOVINKA 2026NOVINKA 2026NOVINKA 2026NOVINKA 2026NOVINKA 2026
Kategória:KlasikaKlasikaKlasikaKlasikaKlasikaKlasika
Motor:
Typ motora:radový dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:900 ccm1200 ccm1200 ccm900 ccm1200 ccm1200 ccm
Max. výkon:65.0 k (47.8 kW) / 7250 ot.78.2 k (57.5 kW) / 6100 ot.78.2 k (57.5 kW) / 6000 ot.65.0 k (47.8 kW) / 7000 ot.80.0 k (58.8 kW) / 6550 ot.90.0 k (66.2 kW) / 7300 ot.
Max. krútiaci moment:80 Nm / 3250 ot.106 Nm / 4000 ot.106 Nm / 3750 ot.80 Nm / 3750 ot.105 Nm / 3500 ot.110 Nm / 4500 ot.
Kompresný pomer:11:110:110:111:110.011:1
Vŕtanie x Zdvih:84,6 x 80,0mm97,6 x 80mm97,6 x 80mm84.6 x 80 mm97,6 x 80mm97,6 x 80mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm90 mm90 mm120 mm120 mm250 mm
Zdvih vzadu:120 mm77 mm77 mm120 mm120 mm250 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovádvojkotúčová 2-piestik Brembodvojkotúčová, 2-piestik Brembojednokotúčovádvojkotúčová 2-piestik Brembodvojkotúčová Brembo M4.30
Priemer bŕzd vpredu:320 mm310 mm310 mm310 mm310 mm320 mm
Pneu vpredu:100/90-19130/90-16130/90-16100/90-18100/90-1890/90-21
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová, 1-piestik Nissinjednokotúčová, 1-piestik Nissinjednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:255 mm255 mm255 mm255 mm255 mm255 mm
Pneu vzadu:150/70 R17150/80-16150/80-16150/70 R17150/70 R17150/70 R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:221 kg250 kg265 kg233 kg233 kg230 kg
Výška sedla:790 mm690 mm705 mm790 mm790 mm870 mm
Rázvor:1445 mm1500 mm1500 mm1450 mm1450 mm1570 mm
Dĺžka:2111 mm2225 mm2220 mm2170 mm2170 mm2325 mm
Šírka:853 mm800 mm910 mm780 mm780 mm905 mm
Výška:1178 mm1055 mm1055 mm1100 mm1100 mm1250 mm
Objem nádrže:12 l14 l14 l14.5 l14.5 l15 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4 l/100km4.4 l/100km4.4 l/100km4.4 l/100km4.4 l/100km4.4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 225 kmcca 238 kmcca 238 kmcca 247 kmcca 247 kmcca 255 km
Servisný interval:16 000 km16 000 km16 000 km16 000 km16 000 km16 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériinieáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:USB-C zásuvkaUSD Showa 47mm, Öhlins vzadu
Poznámka:
Poznámka:EURO 5+EURO 5+EURO 5+EURO 5+Showa Ø47mm Upside-down BP-SFF,
bezdušové kolesá
EURO 5+

Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2026:

| Seriál článkov: Novinky 2026

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač
KTM 390 Enduro R 2025

Galéria ku článku: