Anketa:
Ďalšia parádna moderná klasika - nový Triumph Bonneville Speedmaster
ZdieľaťPridané: 05.10.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 9512 [Novinky - Oznam]
Páni z ostrovov neprestávajú prekvapovať: predstavili niečo ako cruiserovejšiu verziu modelu Bobber. Je to veľmi ťažko uveriteľné, ale detailami Bobbera dokonca prekonáva, a to už je čo povedať. Páni, čerstvo pripravený Triumph Bonneville Speedmaster, dobrú chuť!
Video: Triumph Bonneville Speedmaster 2018
Nový Speedmaster vyzerá ako keby sa Bobber skrížil so základným T120, lepšie povedané ide o takpovediac oveľa praktickejšiu variantu Bobbera. Predsa len: dve miesta na sedenie, predkopnuté stupačky, širokánske riadidlá, balónovitejšie obutie... Čekuj to dokonale kamuflované denné LED svietenie, tie krásne detaily na nádrži, tie späťáky na dlhokánskych stopkách! A o doplnkoch, ktoré Triumph robí ešte o dve triedy krajšie, radšej pomlčíme :)
Motoricky je Speedmaster rovnaký ako Bobber, teda 106 Nm pri nizučkých 4 000 otáčkach, a výkon, prepáčte, v tejto kategórii spomínať azda netreba. Ach, áno, pre tých čo tu nie sú doma - ide o radový dvojvalec s objemom 1 200 kubíkov a pálením po 270 stupňoch. Veľmi vydarený agregát, ktorý ťahá ako remorkér vo všetkých možných otáčkach vrátane voľnobežných.
Osobne sa neviem dočkať, kedy si na Speedmastra sadnem (ahoj Maťko). Po takých šťavnatých chuťovkách ako Thruxton a Bobber to bude fakt výdatný dezert, mňam!
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Triumph |
Model: | Bonneville Speedmaster |
Rok: | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Klasika |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1200 ccm |
Max. výkon: | 77.0 k (56.6 kW) / 6100 ot. |
Max. krútiaci moment: | 106 Nm / 4000 ot. |
Kompresný pomer: | 10:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 97,6 x 80mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 90 mm |
Zdvih vzadu: | 77 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 2-piestik Nissin |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 100/90 R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1-piestik Nissin |
Priemer bŕzd vzadu: | 255 mm |
Pneu vzadu: | 150/80 R16 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 228 kg |
Výška sedla: | 690 mm |
Rázvor: | 1510 mm |
Objem nádrže: | 9.1 l |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Pridané: 05.10.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Súvisiace články:
- Triumph doprial radu Bonneville pre rok 2021 ľahký refreš - Herghott
- V anglickom počasí sme vyskúšali vynikajúci Triumph Bonneville Bobber 2017 - Herghott
- Vyskúšali sme Triumph Speedmaster 2011 - Awia
- Mega foto galéria: Triumph predstavil inovovanú radu Bonneville pre rok 2016 - zeON
- Vyskúšali sme ďalšie oldschoolové Triumphy - klasiku Street Twin a kafáča Street Cup - Herghott
- Vyskúšali sme sexi Triumph Bonneville Speedmaster 2018 - Herghott
- Novinka - Kawasaki VN 900 Custom - campa
Ďalšie články tohto autora:
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022)
- Naozaj robustný maxiskúter Honda ADV350 (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora