Anketa:
Ďalšia parádna moderná klasika - nový Triumph Bonneville Speedmaster
ZdieľaťPridané: 05.10.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 8379 [Novinky - Oznam]
Páni z ostrovov neprestávajú prekvapovať: predstavili niečo ako cruiserovejšiu verziu modelu Bobber. Je to veľmi ťažko uveriteľné, ale detailami Bobbera dokonca prekonáva, a to už je čo povedať. Páni, čerstvo pripravený Triumph Bonneville Speedmaster, dobrú chuť!
Video: Triumph Bonneville Speedmaster 2018
Nový Speedmaster vyzerá ako keby sa Bobber skrížil so základným T120, lepšie povedané ide o takpovediac oveľa praktickejšiu variantu Bobbera. Predsa len: dve miesta na sedenie, predkopnuté stupačky, širokánske riadidlá, balónovitejšie obutie... Čekuj to dokonale kamuflované denné LED svietenie, tie krásne detaily na nádrži, tie späťáky na dlhokánskych stopkách! A o doplnkoch, ktoré Triumph robí ešte o dve triedy krajšie, radšej pomlčíme :)
Motoricky je Speedmaster rovnaký ako Bobber, teda 106 Nm pri nizučkých 4 000 otáčkach, a výkon, prepáčte, v tejto kategórii spomínať azda netreba. Ach, áno, pre tých čo tu nie sú doma - ide o radový dvojvalec s objemom 1 200 kubíkov a pálením po 270 stupňoch. Veľmi vydarený agregát, ktorý ťahá ako remorkér vo všetkých možných otáčkach vrátane voľnobežných.
Osobne sa neviem dočkať, kedy si na Speedmastra sadnem (ahoj Maťko). Po takých šťavnatých chuťovkách ako Thruxton a Bobber to bude fakt výdatný dezert, mňam!
Foto: | |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Triumph |
Model: | Bonneville Speedmaster |
Rok: | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Klasika |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1200 ccm |
Max. výkon: | 77.0 k (56.6 kW) / 6100 ot. |
Max. krútiaci moment: | 106 Nm / 4000 ot. |
Kompresný pomer: | 10:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 97,6 x 80mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 90 mm |
Zdvih vzadu: | 77 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 2-piestik Nissin |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 100/90 R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1-piestik Nissin |
Priemer bŕzd vzadu: | 255 mm |
Pneu vzadu: | 150/80 R16 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 228 kg |
Výška sedla: | 690 mm |
Rázvor: | 1510 mm |
Objem nádrže: | 9.1 l |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Pridané: 05.10.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Súvisiace články:
- Triumph doprial radu Bonneville pre rok 2021 ľahký refreš - Herghott
- V anglickom počasí sme vyskúšali vynikajúci Triumph Bonneville Bobber 2017 - Herghott
- Vyskúšali sme Triumph Speedmaster 2011 - Awia
- Mega foto galéria: Triumph predstavil inovovanú radu Bonneville pre rok 2016 - zeON
- Vyskúšali sme ďalšie oldschoolové Triumphy - klasiku Street Twin a kafáča Street Cup - Herghott
- Vyskúšali sme sexi Triumph Bonneville Speedmaster 2018 - Herghott
- Novinka - Kawasaki VN 900 Custom - campa
Ďalšie články tohto autora:
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022)
- Naozaj robustný maxiskúter Honda ADV350 (2022)
- V Katalánsku sme polietali na najľahšom a najšportovejšom Harley-Davidsone všetkých čias - Nightster (+ Low Rider ST a Pan America s quickshifterom)
- Masívnych 221 Nm v troch valcoch - Triumph Rocket 3 GT (2022), ladies and gentlemen!
- Test all-roundera za všetky drobné - Honda NC750X DCT (2021)
- Aprilia. Tuono. V4. Factory. Nech sa páči!
- Triumph Trident 660 (2021), elegantný Sherlock Holmes pre začínajúcich
- Čekuj peknú prestavbu Dominatora od slovenských Earth motorcycles
- Vyskúšali sme Ducati Monster (2021) - najpriateľskejší a zároveň najostrejší Monster doteraz
- ... zobraz všetky články od tohto autora
