Anketa:
Najnovšie videá:
Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuBlog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (41 hodnotení)
Diskusia k článku: Blog: Prestavba BMW R1150GS RR Enduro by Awia dokončená (sezóna 2021)
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: dasto: Na to videu sú ešte staré pružiny, veď preto som točil video aby som videl ako to ide. Inak tá vidlica ma hydraulický doraz, tam nikdy nechytíš doraz natvrdo... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
A doraz nechytas? Na tom videu v clanku som mal dojem, ze to ide az na spodok. Ci to su povodne? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: dasto: Struny som menil, dal som najtvrdšie original od KTM z modelu 950 SuperEnduro - musel som upraviť hydrostop na sústruhu a vyrobiť dve podložky lebo sú kratšie. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hodnotenie: Ahoj. Sjper clanok. Dobre sa ro cita. Klobuk doulu, ze si sa rozhodol pre takto radikalnu zmenu. Ot. Doriesil si potom tie struny, ci nechal tak? Ak ano, kde si objednaval? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: raptor: ja ano, mohol si byt aj ty... pršalo tak si neprišiel že |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
awia - presne tak nepriešiel.. a ty si teda bol na bedni že? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: raptor: ty si tam tuším ani neprišiel že |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Awia ti si fakt fanda bmw. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
awia ale na bedni si bol aj tak ne? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Merlin00: po zadnom... jasné... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
A po zadnom si uz jazdil? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
23. 5 .2019 - Oprava prevodovky - nevracalo radiacu páku do strednej polohy: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Matica je pôvodna, podložka teda držiak tlmiča je vyrobena na mieru aby sa vošla bolo treba na sústruhu opracovať aj okulár + je tam jeden kolík na aretovanie rdžiaka. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Ano, to viem. Okuliare by som uz premeral podla toho. Mne by v podstate stacilo pomerat tu podlozku pod maticou , co drzi tlmic. Matica stacila so zavitom ci bolo treba vyrobit aj tu novu? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: teplak: tam treba upraviť aj horne okuliare... kukni tu foto, musi sa to robiť naraz... Nejako to pomerať viem snad... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
A nevedel by si prosim ta premerat a zhruba nacrtnut? Chcel by som to dat spravit rovnakym sposobom, ale pojde to cez tri ruky, tak nemam moznost byt priamo pri tom a nakres by velmi bodol |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: teplak: Žiadne výkresy, janči to robil na mieru priamo na sústruhu. Potom vyrábal ešte jeden ks pre Joža Štefanku a to som mu požičal môj držiak. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
AWIA:: nemas prosim ta technicke nakresy na to uchytenie tlmica? podlozku pod maticu ( drziak tlmica riadenia)? Ak by si to objavil, vies poskytnut? Dik moc |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
"s ťažkou CRFkou" - hehe to je vtip.... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: jasné, snáď sa nebudem naťahovať s ťažkou CRFkou Ale hej, nasypala, aj viac ako by bolo treba veru.... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: erbe: no viac vám perinbaba nasypala... Ale čo tá mašinka??? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Awia: veru |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Konečne počasie na motorku |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: picaso: Nie nezvažujem... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Awia este stále budes GS drtiti v terene ? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: picaso: nie |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Awia to mas bakker ram ? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Akákoľvek úprava rámu - spevnenie na stole v dieľni nie je možné - deformovalo by sa to. Prípravok nemám... Bodnúť jedne namontovaný rám na motore a to neviem či sa podarí keď tak cez zimu asi... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Picaso, kto je od železa , si na základe týchto foto /ak to nie je skreslené uhlom/ vytvorí názor. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (01.08.2018 13:31) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Tiez by ma xaujimalo ci je to chyba ale si to proste utahal v terene |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Merlin00: O tele som nikdy netvrdil že je málo odolné... Držalo 10+ rokov a je funkčné v skrini... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Ze by to "tele" v predu, bolo nakoniec odolnejsie, ako ta trubkova pristavba? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: tryskac: Keď doriešim napišem... Doplním... Dnes mi prišiel druhý rám... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Awia, ak to nie je tajné, ako riešiš popraskaný rám? Dá sa vôbec podať reklamácia či nie? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: picaso: Na kochačku stačí v poho séria... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Takze ked som to docital tak na taku kochackovu jazdu v terene by fungovala aj kombinacia 21 kolo a telever osadeny tlmicmi hyperpro pripadne wilbers. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: picaso: Mám 19-ku kolo |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Awia ako mas v tp vyriesenu 21 ? Ci len jazdis ? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Tento týždeň pozriem vedľa v meste a prinesiem na Kľačany, len neviem či to má 5/6mm otvor... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Včera som vyrábal držiak roadbooku - viem zima bola dlhá no nebol čas, kľačany sú o chvíľku. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
6. 5. 2017 - Servis tlmiča HyperPro: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
|
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: janoval: Viem, poznám, do terénu s vozíkom super riešenie (akurát treba dosť zvýšiť blatník), ale chalan potrebuje prejsť aj na asfalte. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hodnotenie: hehe predná E09 nieje dobrá ani na cestu |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Milos (snad si dobre pamatam meno), co jazdi XL na 1190, mal obutu nejaku zadnu motokrosovu 19tku. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Awia, čo si mal v predu na 1150, kým tam bola originál 19ka? Z Mitas vidím v katalógu podľa rozmeru len E09 a to neviem, či bude to pravé orechové do terénu. Z ostatných, čo majú trochu iný rozmer neviem čo pasuje. Cez víkend za známemu z Maďarska zapáčil terén v Piliscséve a zistil, že K60 mu asi stačiť nebude . Keby bolo niečo lacnejšie od Mitasu, bolo by samozreme lepšie, než iné značky. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Na dobrú radu tu vo fóre mi janoval ochotne zbehol do GM Electronic po páčkový ovládač MTS-123 a k nemu krytku. Držiačik som vyrobil veľmi jednoducho pod TT združený tlačítkový ovládač. Zatiaľ vo fáze testovania. Plánujem to zapojiť paralelne teda budú fungovať i tlačítka i páčkový ovládač. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: raptor: kat som ja nikdy nemal moto som kúpil bez neho... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
awia ak vyberies KAT a das otvorenu koncovku z ktorej vyberies aj DB killer tak sa stane presne to ze sa ti zda ze motor nema taky tah (rozhadzana krivka vykonu) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
V sobotu som sa bol previesť i trošku dlhšie. S DB killerom veľmi príjemné, zvuk fajn, pritom neobťažuje. Motoricky som nespozoroval nič negatívne. Som príjemne prekvapený páčilo sa mi to. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
A viem ja? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
merlin - ake protitlaky robi "rezonator" (zamerne nepisem vyfuk) cez ktory sa vies pozriet na mesiac? podla mna takmer ziadne |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
copo ... brazel: Ty to stale asi nechapes!! Čo nechápem ? Povrchnosť a šlendriánstvo ? To naozaj nie . Wem Leistung wichtiger ist als guter Klang, kann getrost beim Original bleiben. Takže ten Merlin00 si asi nevymýšľa , či ? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Merlin00: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
U BMW nemam prakticku skusenost. Tam som sa z vackami nehral. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
merlin - ostre vačky zvýšia výkon len v úzkom spektre otáčok? chápem ťa správne? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
ja na 1100 som bol spokojny zo seriovym vyfukom, kolkokrat ked som isiel na dovolenku po asfalte som ho nahodil nazad. Celkovy priebeh vykonu v spektre otacok bol dobre vyladeny, motorka stale isla krasne. Kvoly vahe do terenu som dal urobit samodomo koncovku, ta mala tusim okolo 5kg+zvod. Origo komplet cely vyfuk na 1100 mal 22,5kg. Pri samodomo vyfuku ktory bol urobeny velmi dobre motorka riadne ozila v dolnych otackach, hore stratila. V terene to pomohlo riadne a aj ovladatelnost bola vyborna, kopec vahy odspodu z moto zmizlo. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hodnotenie: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Tak ešte raz, neriešil som žiadne zvyšovanie výkonu - načo? Koncovka ak má nejaké prínosy tak sú to: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Napisem aku mam skusenost, co si myslim.. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: brazel: Upravené 2 krát. Naposledy upravil copo (11.08.2016 15:44) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: matus: to je dobre |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
ja som iba vymenou koncovky vyfuku ziskal +15km/h na maximalke na SVKringu - myslim ze 255 mi to tam islo. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Masochista: veď ja viem ale ja sa zas vyburcovať nedám, nedá sa |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
awia - najlacnejsi a najlepsi vyfuk je katalyzator ak teda nehladas "hukotupokokot"... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
ja len podpichujem aby som ta vyburcoval k zvysenemu vykonu |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Masochista: zbytočne sa rehlíš stačí si pozrieť časy, zvyčajne v prvej polke štartového poľa |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
keď niekoho dobehnete...... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
10. 8. 2016 - GS dostala nový výfuk |
Re: Servis (+ výmena oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)
Re: brazel: že sa ty staras do takých veci po ktorých ta je hovno Robim si to sam ten servis tak je to hadam moja vec! Ak nemas co k veci povedat tak kasli radsej nato... |
Re: Servis (+ výmena oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)
copo , to by bolo v poriadku , keby Awia nekupoval jazdené vidlice o ktorých asi vedel akurát tak hovno : |
Re: Servis (+ výmena oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)
Hodnotenie: Re: brazel: do roka robim servis tlmicov na svojej KTM aj tri krat a pokial gufera nie su zle neni dovod ich menit. Gufera a olej neni problem vymenit do hodiny aj s demontazou a montazou na motorku. |
Re: Servis (+ výmena oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)
Re: brazel: Urobil som to vedome, jazdil som s tým pol roka. Po Kľačanoch nie som jediný komu vidlica vytiekla... A pri tom prvom servise som guferá nevyberal, iba olej som vymenil. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Masochista: stare tlmice su fajn porobene, len olej isiel rychlo od neho do sraciek. Novsie moto nie su moc chalani spokojny s robotou od neho. Mne zdvih na nich zvysoval a prestaveny je aj piest, celkom fajne pracuju. Len po prerabke ide olej rychlo do prdele. Olej je lacny, neni problem vymenit za chvilu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copo (08.07.2016 21:40) |
Re: Servis (+ výmena oleja) vidlice WP MXMA 4860 (KTM, Husaberg)
Celú zimu robiť prestavbu , vrátane otvárania predných vidlíc a potom ich zložiť so starými guferami a prachovkami ? |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Včera večer som menil guferá i prachovky vo vidlici WP. Vidlica začala po Kľačanoch tiecť. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Áno kričí a okrem toho bráni prístupu vzduchu k chladiču ako som zistil včera... Takže i v Kľačanoch som baworáku riadne naložil prehrieval sa nielen kvôli horúčave ale i kvôli blatníku. Ten biely endurový mám ventilovaný a budem to musieť i tu poriešiť... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Ale ten pomarančový prehltnutý jazyk tam hrozne kričí |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
5. 7. 2016 - GS po Kľačanoch prestavaná ne cesťák a po dlhom čase poumývaná: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Tak cena za kardan novy je este nizsia, ten prepocet z USD bol dost nepresny, tie diely su v USA asi drahsie. Ale uz som zobral ten jazdeny, novy si kupim na 40tku a odlozim do sklenenej vitriny |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
No jeden kardan bude dnes hotový skrížením dvoch pôvodných... A druhý som včera vydražil na ebay za 70E, je z 1150R a 35000km... Tak uvidíme... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hm, no.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (11.05.2016 22:00) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Ked uz tolko debaty mimo temu, tak prispejem... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
jedine v com vidim nevyhodu kardanu je ze pri poruche v tramtatarii je lahsie opravit retaz ako kardan. |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Neporovnávam tu kardan vs. reťaz je mi to apriori jedno. Kardan ma kopec výhod. Ak by ten tlmič rázov spravili inak tak by to bolo lepšie, stačilo tam dať zarážky aby sa nepretočil - ak by sa i guma zničila aspoň by si došiel síce hlučne ale došiel... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Re: Merlin00: Spojka sa podľa mňa neoplati základná za 50 vydrží toľko že dávať za to dve kilá nedáva zmysel... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Hm, ja som si vzdy myslel, ze kardan, je lacnejsi ako retaz. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Merlin00 (10.05.2016 22:52) |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Retaz na LC8 som kupil tu: |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Ešte k reťazi, jazdil som reťaz na CBR1000F iba po ceste, áno vydržal som s ňou 30000 km ale dobrá už rozhodne nebola a už skôr bola vyťahaná a komfort jazdy klesal. A to som sa staral, nejazil terén, mal som mazanie reťaze... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
Vážený neviem či ste si to všimli ale ja nikoho o ničom nepresviedčam. Kardan do terénu nič moc, nie z pohľadu jazdenia ale z pohľadu ako dostáva zabrať. Je to moja smola, tiež by som bol rád aby bol "večný". Na tom prvom sa mi poškodil len kríž, nebolo to nepojazdné, dalo sa to opraviť ale vtedy som vymenil celý za nový... |
Re: Blog: Prestavba R1150GS (Konečne v teréne!) na skutočné enduro
vydrz retaze sa podcenuje. Ale samozrejme zalezi na tom, ako clovek jazdi a ako sa o nu stara. |
Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku
Awia - no tak to je pekná položka za ten kardan. Som myslel, že sa dá len ta "guma tlmiaca" vymeniť. No a pri 80000km nájazde v teréne si na OFF-roadových mašinách vymeníš možno aj 6 reťazových sád. No pri cestnej mašine by si to mohol dať s 3-mi sadami. DID reťazová sada pre MT-01 stojí 133,33Eur a momentálne v zľave 105,33Eur. K tomu nejaký sprej, čistič a čas a si na tom lepšie ako s kardanom, kde aj tak meníš čo 50 000km olej. Pri KTM EXC 525 je sada za 135 resp. po zľave za 108Eur - a tu sa to vyrovná cenovo s kardanom. |
Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku
Chlapi ja nikoho o ničom nepresviedčam. Kto jazdí s moto čisté enduro blato, piesok vie asi koľko mu reťaz vydrží... To že v Pilisčéve niekto roztrhol reťaz tiež nikto nespomína lebo je to normálne že Či to opravil neviem... |
Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku
Re: demmoo: no neviem či by si dal na piatich reťazových kitoch toľko čo zvládol ten Awiov kardan za tých cca 80000km |
Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku
Brazzers: ked som do uja gúgla hodil "retazovy kit yamaha tdm 900", tak mi to prdlo prvý odkaz: |
Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku
Hodnotenie: demmoo , to máš čo za kit na tú TDM 900 , keď stojí 160 € ? |
Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku
Awia: 820/160= 5,1 reťazového kitu...mení sa kit po cca 16 000km? či len zbytočná snaha o niečo....? |
Re: Piliscsev Maratón 2016 – štvorhodinovka ktorá preverila jazdcov i techniku
Re: satanokky: Na mojom GS je všetko pôvodné, menil som len spotrebák alebo veci ktoré som rozbil pri páde. Kardan nie je lacný, celý kardan s obom kĺbmi asi 820EUR. Tento vydržal 80 000km+, tak si to podeľ koľko reťazových kitov v tom je. Okrem toho pri jazdení na ceste je v podstate večný... |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce